Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
macrace
Sep 23, 2008
Ik heb eens wat bij deze gasten gekocht en kapot aangekregen en het bleek ook nog eens gekopieerd te zijn. Ik heb niets op Bootlegs tegen ik heb er zelf ook een paar en die zien er fantastisch uit. Deze gasten hebben meer van dit soort "webwinkels" Ze zijn zeer goedkoop maar je hebt er dan ook een berg rommel voor terug. Ik heb toen bij google geklaagd en wel tevergeefs want de ene site sluit en de andere staat er alweer en voordat google kan ingrijpen gaat het weer op nieuw. Dit zijn reacties van mensen die er de dupe van zijn geworden. ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Kent iemand deze site? Ik nu wel Heb een kado gekregen. Een dvd box van Third watch (echt een coole serie maar niet meer in NL te verkrijgen). Via de site TVDVDStore.net besteld en vandaag binnen gekregen. Pak ik het uit zijn het gewoon gekopieerde/gebrande dvd`s . De dvdtjes zitten los in een (oude) VHS hoes. Nou dan baal je even maar denk je ach wat. Maar dan zet je een dvdtje op en zie je wel de serie...alleen maar met blokjes in het scherm. Dan is het wel even ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Ik heb wat reviews opgezocht via Google. Zal er drie laten lezen (er staan op verschillende site`s zeker 40 a 50 reactie`s die op hetzelfde neerkomen): "DANGER - This site sells poor copy bootleg DVDs, they don't even work. They refuse to aswer e-mail. They are thieves. Everthing on site is lies". "These guys are an internet scam, an identity theft ring run out of Canada. They have at least 21 aliases that I know of. You can view them at: shop-4-dvd.com/list.htm At best, they'll take your money and run. At worst, your credit and id will be damaged. They conned me out of $300. Don't be their next victim!" DVDs arrived in broken boxes with no return receipt. Quality of DVDs was terrible. Sent from China with no return info. Product was inferior copies with very poor video quality. Informed my credit card company to stop payment for an obvious ripoff.I would definitely avoid ordering anything from this site. –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Het zijn mensen uit China die dit rommel verkopen.