Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Arnold van Oostrum
Sep 30, 2008
Wil je meer weten over ISF kalibraties of een ISF kalibratie door mij laten uitvoeren? Kijk voor meer informatie op www.kalibravo.nl. Je wilt een ISF kalibratie door mij laten uitvoeren? Woon je binnen een straal van ongeveer 40 km rond Beilen (Drenthe), dan wordt de ISF kalibratie op afspraak zonder extra reiskosten ingepland. Stuur mij dan een mail op [EMAIL="info@kalibravo.nl"]info@kalibravo.nl[/EMAIL] of een PM via dit forum om samen de afspraak in te plannen. Woon je verder weg, dan is het slimmer om je aan te sluiten bij een van de gecombineerde kalibratie afspraken in een regio. Bij drie of meer kalibraties in een regio worden ook geen reiskosten berekend. Kijk bij één van de "ISF kalibratie regio ...." threads in dit forum of jouw regio erbij staat en schrijf je daarbij in. Staat jouw regio hier niet bij en je wilt een kalibratie laten uitvoeren? Post dan hieronder jouw verzoek met vermelding van jouw regio. Woon je verder weg en wil je op afspraak een kalibratie laten uitvoeren? Dan komt bij het bedrag van de kalibratie nog aanvullend reiskosten. Stuur dan een mail naar [EMAIL="info@kalibravo.nl"]info@kalibravo.nl[/EMAIL] of stuur me een PM en ik doe je een passende offerte.