Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Interviews Forumleden
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
INTERVIEW: Vince Curtin
Sep 30, 2008
Hieronder volgt het interview met Vince Curtin De vragen staan hier. Deze kan de geinterviewde kopiëren naar zijn post. P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Vince Curtin zijn interview geplaatst heeft. Toelichting: Wil elke deelnemer zowel een [I]eerste als een tweede naam voor de volgende Interviewee opgeven, dit om stagnatie van het subforum door mogelijke communicatieproblemen te voorkomen. Mocht de eerste keus dus niet te bereiken zijn of hij/zij is niet in staat het Interview te plaatsen, dan zal de tweede keus geraadpleegd worden.[/i] Nieuwe toelichting: Vanaf heden zouden we graag zien dat diegene die in het onderstaande Interview wordt gekozen als volgende kandidaat, zo spoedig mogelijk aan mij de beide keuzes voor de volgende Interviewee doorgeeft via PM. De eerste keus kan dan gewoon in het Interview zelf geplaatst worden, de tweede keus niet.
Sep 30, 2008
Hieronder volgt het interview met Vince Curtin De vragen staan hier. Deze kan de geinterviewde kopiëren naar zijn post. P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Vince Curtin zijn interview geplaatst heeft. Toelichting: Wil elke deelnemer zowel een [I]eerste als een tweede naam voor de volgende Interviewee opgeven, dit om stagnatie van het subforum door mogelijke communicatieproblemen te voorkomen. Mocht de eerste keus dus niet te bereiken zijn of hij/zij is niet in staat het Interview te plaatsen, dan zal de tweede keus geraadpleegd worden.[/i] Nieuwe toelichting: Vanaf heden zouden we graag zien dat diegene die in het onderstaande Interview wordt gekozen als volgende kandidaat, zo spoedig mogelijk aan mij de beide keuzes voor de volgende Interviewee doorgeeft via PM. De eerste keus kan dan gewoon in het Interview zelf geplaatst worden, de tweede keus niet.
VC
vince curtin
vince curtin
Sep 30, 2008
Algemeen gedeelte:
- Wat is je echte voornaam; heeft deze nog een speciale betekenis?Vincent De Paul , Hij was een Franse heilige
- Wat is je geboortedatum?01-08-1961
- Wat is je woonplaats; heb je daar altijd gewoond, vertel eens iets over je woonplaats?Ik woon al 23jaar in het mooie Haarlem.Ik ben geboren in Cork City,Ierland en na vier jaar in London en 6maanden in Monaco ben ik naar Haarlem gekomen om met mijn vriendin te wonen.Het is een hele mooi stad gelegen tussen Amsterdam en de zee en ik woon hier prima.
- Wat is je burgelijke staat; ongehuwd / gehuwd / samenwonend, kinderen, leg uit/vertel?Iwij zijn vorige jaar uit elkaar gegaan na 23 jaar en ik heb een zoon van 16 en een dochter van 11.Het was gewoon tijd voor ons maar ik heb een van mijn kinderen bij mij elke weekend 8)
- Wat voor studie en/of werk doe je; wat studeer je / heb je gestudeerd, waarom? wat voor werk doe je en wat houdt het in?Ik werk al dertien jaar op kantoor bij een grote Japanse bedrijf op Schiphol-rijk.Ik behandel klachten dus mijn dag is vol met gezeur en gezeik maar om vijf uur kan ik het achter mij laten.Ik heb goede collegas en werk is maar werk :wink:
- Heb je nog andere hobbies en/of passies naast film; leg uit/vertel?
Voetbal en Rugby, Ik volg de Ierse ploegen overal en ben onder andere in Kopenhagen,Istanbul,Budapest,Hanover,Stuttgart,Mainz,Parijs,Vienna en London geweest.Wij drinken een klein beetje :wink: Ik ben fan van Man utd en Celtic.
Korfbal, Beide van mij kinderen spelen elke weekend dus ik kijk veel.
Muziek , ik luister veel soort muziek maar wel alles met guitar.
U2 was een passie omdat ik ben ermee opgegroied en ik heb ze misschien 50keer gezien.Ik hou ook van Led Zep,Thin Lizzy,Pink Floyd,Rory Gallagher,the waterboys,the Cure en the Editors
Ierse Muziek is ook belangrijk voor mij bv Horslips,Moving Hearts,Christy Moore,Luka Bloom,Davey Spillane,The Pogues en de yankee versies The Dropkick Murphys en Flogging Molly
Ik lees heel veel, ik heb alles van Orwell,Steinbeck en Leon Uris.
Ervaring met het Medium Film:
- Wanneer en hoe ben je voor het eerst in aanraking gekomen met het medium film?Voor de buis met mijn moeder toen ik laat op mocht blijven.Wij keken heel veel samen.
- Wat herinner je je nog van je eerste ervaringen met films, thuis of in de bioscoop?Thuis zoals ik zei maar ook in de bios.De eerste twee die ik kan herineren waren The Longest day en Papillon.
- Wanneer is film voor jou echt een hobbie/passie geworden?
Toen ik mij eerste DVD speler gekocht vijf jaar geleden.Ik had besloten om mijn top 20 films te verzamelen en nu heb ik ongeveer 700 films :o
- Hoe benader jij het medium film; als zijnde kunst, entertainment of iets heel anders, leg uit?
Volgens mij moet het entertainment zijn maar je kan ook veel leren van films.Ik hou van geschiedenis dus ik kijk veel films over oorlog en documentaires.
- In hoeverre is film belangrijk in jouw leven?
Zeer belangrijk omdat ik kan mijnzelf helemaal kwijt raken voor een paar uurtjes,
- Wat vind jij van de technische ontwikkeling die films de afgelopen twee decennia doormaken?
Er zijn nog steeds goede films gemaakt en dat is wat telt.
- Heb je zelf ooit overwogen de filmwereld in te gaan, of overweeg je dat nog steeds? Nee.
Film Algemeen:
- Wat is tot nu toe de beste film die je ooit hebt gezien en waarom?Goodfellas voor mij is bijna perfekt.Het is redelijk waar gebeurd,de akteerwerk ,verhaal en muziek zijn perfekt.
- Wat is je favoriete filmgenre en waarom? Ik hou van veel genres,
Westerns,Oorlog,Epos,Koreaanse en Japanse,arthouse maar ik ben geen fan van komedies behalve monty python films :mrgreen:
- Wie is je favoriete acteur/actrice en waarom, wat is zijn/haar beste film?Ik denk Sean Penn en zijn beste film vind ik State of Grace.
- Wie is je favoriete regisseur en waarom, wat is zijn/haar beste film?Ken Loach vind ik geweldig en ik zou zeggen Land and Freedom.
- Welke filmster zou jij wel eens willen ontmoeten en waarom?
Oliver Reed of Richard Harris omdat ze wild waren en ik had graag met ze gedronken.Helaas is het nu te laat :sad:
- Welke film vind jij het meest ondergewaardeerd en waarom?
The Snapper is een super Ierse Komedie van Stephen Frears maar niemand kent het..
- Welke film vind jij het meest overgewaardeerd en waarom?
Alle American Pie films omdat de humor zo dom is.Alles met Jim Carey...
- Welke film(scène) laat jou huilen en waarom?
Ik vind de emoties veel mooier in films uit Azie,
De Rose scene van My sassy girl of het einde van Windstruck.
in beide gevallen is de muziek heel belangrijk.
- Welke filmsoundtrack kan jou het meest bekoren en waarom?
Ik vond de muziek van Gladiator heel ontroerend.Het paste heel goed bij de verhaal.
- Welke film heb je het laatst bekeken en wat vond je er van?
Ik heb net Wanted gekeken en die was redelijk.Echt een popcorn film maar mooi gemaakt,
- Hoe en wanneer kijk jij het liefste een film?
Thuis op de bank maar voor grote films liefst in de bios.
- Wat moet er absoluut niet gebeuren wanneer jij een film kijkt? in Slaap vallen maar dat gebeurt vaker bij mij nu,volgens mij is het mijn leeftijd.
Van DVD tot HT:
- Wanneer kwam jij voor het eerst in aanraking met DVD?
Ongeveer vijf jaar geleden.
- Wat was je eerste DVD en hoe was je eerste DVD ervaring, hoe anders als VHS was het?Highlander was mijn eerste en ik vind het nog steeds een topper.Beeld en geluid was natuurlijk veel beter dan mijn oude video.
- Hoeveel DVD's koop je gemiddeld per maand en hoe groot is je collectie?
Tegenwoordig veel minder maar tot vorige jaar ongeveer 10 per maand,
- Heb je op dit moment een kijkachterstand, zo ja, hoeveel?
Altijd ongeveer 20 films en 10 series.
- Waar kijk jij naar bij de aanschaf van een DVD; de verpakking, de extra's, het geluid of toch enkel de waarde van de film, leg uit?Het is een combinatie van alles.Ik hou van giftsets en extras kijk ik ook vaak.
- Wat is je mooiste/meest waardevolle DVD, wat is er zo speciaal aan?Mijn BOB set uit Korea.Er zijn maar 6,000 gemaakt en de verpakking is top.
- Ben je van plan over te stappen naar Blu-Ray DVD binnen afzienbare tijd?Nee.
- Heb je een Home Theater setup thuis?Ja
- Welke merken zitten daarin?Sony en Samsung.
- Wat zou je willen verbeteren in je huidige setup?Niks,het is vodoende.
- Is je Home Theater in een aparte ruimte of is deze geintegreerd in je woon/slaapkamer?In mijn woonkamer,
- Ben je al High Definition proof?Huh ?
- In hoeverre is de grootte van jouw kijkscherm belangrijk voor je filmbelevenis?Niet echt,ik kijk soms op mijn monitor.
De site van DVD.nl:
- Sinds wanneer ben je lid van DVD.nl?17-01-2003
- Hoe ben je hier terecht gekomen?Gewoon per ongeluk.
- Wat heb je geleerd van deze site?Heel veel meningen over films en kijk tips.
- Wat vind je het leukste aan deze site, welke onderdeel van de site?De algemeen sectie voor meningen en discussies en ook verkoop en ruilen.Ik heb over 500 plussen.
- Zou je, indien je dat niet al bent, onderdeel willen uitmaken van de DVD.nl crew en waarom wel/niet?Nee,helaas geen tijd,
- Heeft deze site je eerder veel geld gekost (TKA subfora) of toch eigenlijk veel geld bespaard (Pricewatch/Kortingsbonnen)?Een beetje van beide.
- Hoe vaak ben je op de site te vinden?Elke dag
- Ben je verslaafd aan deze site?Nee,misschien een klein beetje.
- Slaat bij jou de paniek toe wanneer DVD.nl tijdelijk uit de lucht is? Nee,dat niet.
- Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?Nee ik heb er geen behoefde aan.
Tot slot:
- Hoe vond je dit interview?Leuk.
- Wie is de volgende die aan de beurt is voor het interview?Jan Bruinsma.
- Welke vraag wil je aan deze persoon stellen?Waarom geen DVD meer ?Is Blueray zoveel beter ?
Algemeen gedeelte:
- Wat is je echte voornaam; heeft deze nog een speciale betekenis?Vincent De Paul , Hij was een Franse heilige
- Wat is je geboortedatum?01-08-1961
- Wat is je woonplaats; heb je daar altijd gewoond, vertel eens iets over je woonplaats?Ik woon al 23jaar in het mooie Haarlem.Ik ben geboren in Cork City,Ierland en na vier jaar in London en 6maanden in Monaco ben ik naar Haarlem gekomen om met mijn vriendin te wonen.Het is een hele mooi stad gelegen tussen Amsterdam en de zee en ik woon hier prima.
- Wat is je burgelijke staat; ongehuwd / gehuwd / samenwonend, kinderen, leg uit/vertel?Iwij zijn vorige jaar uit elkaar gegaan na 23 jaar en ik heb een zoon van 16 en een dochter van 11.Het was gewoon tijd voor ons maar ik heb een van mijn kinderen bij mij elke weekend 8)
- Wat voor studie en/of werk doe je; wat studeer je / heb je gestudeerd, waarom? wat voor werk doe je en wat houdt het in?Ik werk al dertien jaar op kantoor bij een grote Japanse bedrijf op Schiphol-rijk.Ik behandel klachten dus mijn dag is vol met gezeur en gezeik maar om vijf uur kan ik het achter mij laten.Ik heb goede collegas en werk is maar werk :wink:
- Heb je nog andere hobbies en/of passies naast film; leg uit/vertel?
Voetbal en Rugby, Ik volg de Ierse ploegen overal en ben onder andere in Kopenhagen,Istanbul,Budapest,Hanover,Stuttgart,Mainz,Parijs,Vienna en London geweest.Wij drinken een klein beetje :wink: Ik ben fan van Man utd en Celtic.
Korfbal, Beide van mij kinderen spelen elke weekend dus ik kijk veel.
Muziek , ik luister veel soort muziek maar wel alles met guitar.
U2 was een passie omdat ik ben ermee opgegroied en ik heb ze misschien 50keer gezien.Ik hou ook van Led Zep,Thin Lizzy,Pink Floyd,Rory Gallagher,the waterboys,the Cure en the Editors
Ierse Muziek is ook belangrijk voor mij bv Horslips,Moving Hearts,Christy Moore,Luka Bloom,Davey Spillane,The Pogues en de yankee versies The Dropkick Murphys en Flogging Molly
Ik lees heel veel, ik heb alles van Orwell,Steinbeck en Leon Uris.
Ervaring met het Medium Film:
- Wanneer en hoe ben je voor het eerst in aanraking gekomen met het medium film?Voor de buis met mijn moeder toen ik laat op mocht blijven.Wij keken heel veel samen.
- Wat herinner je je nog van je eerste ervaringen met films, thuis of in de bioscoop?Thuis zoals ik zei maar ook in de bios.De eerste twee die ik kan herineren waren The Longest day en Papillon.
- Wanneer is film voor jou echt een hobbie/passie geworden?
Toen ik mij eerste DVD speler gekocht vijf jaar geleden.Ik had besloten om mijn top 20 films te verzamelen en nu heb ik ongeveer 700 films :o
- Hoe benader jij het medium film; als zijnde kunst, entertainment of iets heel anders, leg uit?
Volgens mij moet het entertainment zijn maar je kan ook veel leren van films.Ik hou van geschiedenis dus ik kijk veel films over oorlog en documentaires.
- In hoeverre is film belangrijk in jouw leven?
Zeer belangrijk omdat ik kan mijnzelf helemaal kwijt raken voor een paar uurtjes,
- Wat vind jij van de technische ontwikkeling die films de afgelopen twee decennia doormaken?
Er zijn nog steeds goede films gemaakt en dat is wat telt.
- Heb je zelf ooit overwogen de filmwereld in te gaan, of overweeg je dat nog steeds? Nee.
Film Algemeen:
- Wat is tot nu toe de beste film die je ooit hebt gezien en waarom?Goodfellas voor mij is bijna perfekt.Het is redelijk waar gebeurd,de akteerwerk ,verhaal en muziek zijn perfekt.
- Wat is je favoriete filmgenre en waarom? Ik hou van veel genres,
Westerns,Oorlog,Epos,Koreaanse en Japanse,arthouse maar ik ben geen fan van komedies behalve monty python films :mrgreen:
- Wie is je favoriete acteur/actrice en waarom, wat is zijn/haar beste film?Ik denk Sean Penn en zijn beste film vind ik State of Grace.
- Wie is je favoriete regisseur en waarom, wat is zijn/haar beste film?Ken Loach vind ik geweldig en ik zou zeggen Land and Freedom.
- Welke filmster zou jij wel eens willen ontmoeten en waarom?
Oliver Reed of Richard Harris omdat ze wild waren en ik had graag met ze gedronken.Helaas is het nu te laat :sad:
- Welke film vind jij het meest ondergewaardeerd en waarom?
The Snapper is een super Ierse Komedie van Stephen Frears maar niemand kent het..
- Welke film vind jij het meest overgewaardeerd en waarom?
Alle American Pie films omdat de humor zo dom is.Alles met Jim Carey...
- Welke film(scène) laat jou huilen en waarom?
Ik vind de emoties veel mooier in films uit Azie,
De Rose scene van My sassy girl of het einde van Windstruck.
in beide gevallen is de muziek heel belangrijk.
- Welke filmsoundtrack kan jou het meest bekoren en waarom?
Ik vond de muziek van Gladiator heel ontroerend.Het paste heel goed bij de verhaal.
- Welke film heb je het laatst bekeken en wat vond je er van?
Ik heb net Wanted gekeken en die was redelijk.Echt een popcorn film maar mooi gemaakt,
- Hoe en wanneer kijk jij het liefste een film?
Thuis op de bank maar voor grote films liefst in de bios.
- Wat moet er absoluut niet gebeuren wanneer jij een film kijkt? in Slaap vallen maar dat gebeurt vaker bij mij nu,volgens mij is het mijn leeftijd.
Van DVD tot HT:
- Wanneer kwam jij voor het eerst in aanraking met DVD?
Ongeveer vijf jaar geleden.
- Wat was je eerste DVD en hoe was je eerste DVD ervaring, hoe anders als VHS was het?Highlander was mijn eerste en ik vind het nog steeds een topper.Beeld en geluid was natuurlijk veel beter dan mijn oude video.
- Hoeveel DVD's koop je gemiddeld per maand en hoe groot is je collectie?
Tegenwoordig veel minder maar tot vorige jaar ongeveer 10 per maand,
- Heb je op dit moment een kijkachterstand, zo ja, hoeveel?
Altijd ongeveer 20 films en 10 series.
- Waar kijk jij naar bij de aanschaf van een DVD; de verpakking, de extra's, het geluid of toch enkel de waarde van de film, leg uit?Het is een combinatie van alles.Ik hou van giftsets en extras kijk ik ook vaak.
- Wat is je mooiste/meest waardevolle DVD, wat is er zo speciaal aan?Mijn BOB set uit Korea.Er zijn maar 6,000 gemaakt en de verpakking is top.
- Ben je van plan over te stappen naar Blu-Ray DVD binnen afzienbare tijd?Nee.
- Heb je een Home Theater setup thuis?Ja
- Welke merken zitten daarin?Sony en Samsung.
- Wat zou je willen verbeteren in je huidige setup?Niks,het is vodoende.
- Is je Home Theater in een aparte ruimte of is deze geintegreerd in je woon/slaapkamer?In mijn woonkamer,
- Ben je al High Definition proof?Huh ?
- In hoeverre is de grootte van jouw kijkscherm belangrijk voor je filmbelevenis?Niet echt,ik kijk soms op mijn monitor.
De site van DVD.nl:
- Sinds wanneer ben je lid van DVD.nl?17-01-2003
- Hoe ben je hier terecht gekomen?Gewoon per ongeluk.
- Wat heb je geleerd van deze site?Heel veel meningen over films en kijk tips.
- Wat vind je het leukste aan deze site, welke onderdeel van de site?De algemeen sectie voor meningen en discussies en ook verkoop en ruilen.Ik heb over 500 plussen.
- Zou je, indien je dat niet al bent, onderdeel willen uitmaken van de DVD.nl crew en waarom wel/niet?Nee,helaas geen tijd,
- Heeft deze site je eerder veel geld gekost (TKA subfora) of toch eigenlijk veel geld bespaard (Pricewatch/Kortingsbonnen)?Een beetje van beide.
- Hoe vaak ben je op de site te vinden?Elke dag
- Ben je verslaafd aan deze site?Nee,misschien een klein beetje.
- Slaat bij jou de paniek toe wanneer DVD.nl tijdelijk uit de lucht is? Nee,dat niet.
- Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?Nee ik heb er geen behoefde aan.
Tot slot:
- Hoe vond je dit interview?Leuk.
- Welke vraag wil je aan deze persoon stellen?Waarom geen DVD meer ?Is Blueray zoveel beter ?
reply
0
PH
Patrick van den Hul
Patrick van den Hul
Sep 30, 2008
Straks maar eens even Land and Freedom kijken... Heb onlangs Fond Kiss..., Ae (2004) gezien en dat vond ik een prima filmpje, heb je nog andere aanraders van Loach?
Als je trouwens van realistisch drama houdt, kan ik je ook de films van Susanne Bier aanraden. After the Wedding, Brothers en Open Hearts waren alledrie uitstekende films.
Straks maar eens even Land and Freedom kijken... Heb onlangs Fond Kiss..., Ae (2004) gezien en dat vond ik een prima filmpje, heb je nog andere aanraders van Loach?
Als je trouwens van realistisch drama houdt, kan ik je ook de films van Susanne Bier aanraden. After the Wedding, Brothers en Open Hearts waren alledrie uitstekende films.
reply
0
VC
vince curtin
vince curtin
Sep 30, 2008
Bedankt Patrick ,ik heb al brothers en open hearts gezien en die waren heel goed.Films uit Scandinavia vind ik meestal goed zoals Festen,Fucking Amal,Lila-4-ever,The sea en Evil.
Ken Loach heeft veel sterk films zoals Carla`s song,My name is Joe en sweet sixteen.
Zijn oudere werk zoals Raining Stones,Ladybird Ladybird en Riff raff is ook geweldig.
Ik zie Shane Meadows een beetje als zijn opvolger...
gr,vince.
Bedankt Patrick ,ik heb al brothers en open hearts gezien en die waren heel goed.Films uit Scandinavia vind ik meestal goed zoals Festen,Fucking Amal,Lila-4-ever,The sea en Evil.
Ken Loach heeft veel sterk films zoals Carla`s song,My name is Joe en sweet sixteen.
Zijn oudere werk zoals Raining Stones,Ladybird Ladybird en Riff raff is ook geweldig.
Ik zie Shane Meadows een beetje als zijn opvolger...
gr,vince.
reply
0
JB
Jan Bruinsma
Jan Bruinsma
Oct 01, 2008
Ja Vince BR is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier.
vince curtin;1457128 wrote:
Ja Vince BR is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier.
reply
0
E
EmDee
EmDee
Oct 01, 2008
Een geweldige Colm Meaney en zijn vrouw en dochter in deze film spelen ook erg goed.
Maar waar staat je reactie op de vraag die ik je heb gesteld in mijn interview?
vince curtin;1457128 wrote: - Welke film vind jij het meest ondergewaardeerd en waarom?Niet ondergewaardeerd door mij ;)
The Snapper is een super Ierse Komedie van Stephen Frears maar niemand kent het.
Een geweldige Colm Meaney en zijn vrouw en dochter in deze film spelen ook erg goed.
Maar waar staat je reactie op de vraag die ik je heb gesteld in mijn interview?
reply
0
VC
vince curtin
vince curtin
Oct 01, 2008
Jordy..Misschien heb je gelijk en moet ik gewoon vroeger gaan kijken :cool: en
Jan, ik zal verschil gaan kijken bij een vriend van mij maar ik ben niet van plan om mijn mooie giftsets in te ruilen voor stomme blauwe keepcases :wink:
gr,vince.
Jordy..Misschien heb je gelijk en moet ik gewoon vroeger gaan kijken :cool: en
Jan, ik zal verschil gaan kijken bij een vriend van mij maar ik ben niet van plan om mijn mooie giftsets in te ruilen voor stomme blauwe keepcases :wink:
gr,vince.
reply
0
VC
vince curtin
vince curtin
Oct 01, 2008
- Welke vraag wil je aan deze persoon stellen?
Aangezien ik je reistips van Ierland 2 jaar geleden erg gewaardeerd heb, zou ik willen vragen of je ook tips hebt voor onbekende Ierse pareltjes op film- en muziekgebied?
Angels and cowboys http://www.imdb.com/title/tt0377701/
Once http://www.imdb.com/title/tt0907657/
Song for a raggy Boy http://www.imdb.com/title/tt0339707/ Topper
The Field http://www.imdb.com/title/tt0099566/ Topper
Wij moeten ook nooit Father Ted vergeten (y)
Muziek,
Dat is lastig omdat net zoals in elke land hebben ze alle soort muziek te bieden,
Mijn favorite CD``s van Ierse artiesten zijn,
A House I am the Greatest
The Fat Lady sings Twist
The Frames Another Love song
Fatima Mansions Against nature
Ik hoop dat je wat tussen vind,
gr,vince.
- Welke vraag wil je aan deze persoon stellen?
Aangezien ik je reistips van Ierland 2 jaar geleden erg gewaardeerd heb, zou ik willen vragen of je ook tips hebt voor onbekende Ierse pareltjes op film- en muziekgebied?
Angels and cowboys http://www.imdb.com/title/tt0377701/
Once http://www.imdb.com/title/tt0907657/
Song for a raggy Boy http://www.imdb.com/title/tt0339707/ Topper
The Field http://www.imdb.com/title/tt0099566/ Topper
Wij moeten ook nooit Father Ted vergeten (y)
Muziek,
Dat is lastig omdat net zoals in elke land hebben ze alle soort muziek te bieden,
Mijn favorite CD``s van Ierse artiesten zijn,
A House I am the Greatest
The Fat Lady sings Twist
The Frames Another Love song
Fatima Mansions Against nature
Ik hoop dat je wat tussen vind,
gr,vince.
reply
0
JS
John Sital
John Sital
Oct 02, 2008
:o :o giftsets zijn overrated:) met de juiste apparatuur is br echt verbetering tov dvd, mocht je nog giftsets zoeken ik heb nog fighter in the wind le en mib2 met die supersize hond(y)
vince curtin;1457882 wrote: Jordy..Misschien heb je gelijk en moet ik gewoon vroeger gaan kijken :cool: en
Jan, ik zal verschil gaan kijken bij een vriend van mij maar ik ben niet van plan om mijn mooie giftsets in te ruilen voor stomme bauwe keepcases :wink:
gr,vince.
:o :o giftsets zijn overrated:) met de juiste apparatuur is br echt verbetering tov dvd, mocht je nog giftsets zoeken ik heb nog fighter in the wind le en mib2 met die supersize hond(y)
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Oct 01, 2008
Leuk interview Vince, ik wist helemaal niet dat je Iers/Engelse roots had. (y)
En van dat in slaap vallen, dat ligt echt niet aan je leeftijd. Meer dan de helft van de tijd val ik ook in slaap als ik een film kijk (het ligt waarschijnlijk meer aan het tijdstip waarop je een film bekijkt).
Leuk interview Vince, ik wist helemaal niet dat je Iers/Engelse roots had. (y)
En van dat in slaap vallen, dat ligt echt niet aan je leeftijd. Meer dan de helft van de tijd val ik ook in slaap als ik een film kijk (het ligt waarschijnlijk meer aan het tijdstip waarop je een film bekijkt).
reply
0