Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
Q
Quattro
Stargate Atlantis seizoen 4
Oct 06, 2008

Ik heb de box gekocht, in rap tempo bekeken en weer verkocht. De wereld zou toch op zijn kop staan als ze vanavond op journaal laten zien dat er buitenaards leven is ontdekt, maar je verwacht niet op andere planeten een markt, hutten, kaarsen, regentonnen, paard en wagen, bijlen e.d. (met een beetje geluk is die regenton made in Holland), beetje meer ruimte geweld had wel op zijn plaats geweest, zeker voor de 5.1 liefhebbers. Al om al was het wel weer aardig maar ook nu weer een aantal opvul afleveringen die nergens op slaan en helaas een open einde.

RJ
Roy de Jong
Oct 17, 2008

En de meerwaarde hiervan is.......?

Ik weet niet of je alle eerdere seizoen al gezien hebt van stargate, maar dan had je geweten dat het over buitenaards leven en het verkennen van het heelal had gegaan.

reply
0
H
Helliwood
Oct 20, 2008

Dat denk ik ook. En het open einde is er om een overgang te geven aan het volgende seizoen. Niks mis mee... alleen het lange wachten naar het volgende seizoen, haha.

reply
0