Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
PH
Patrick van den Hul

Oct 11, 2008

Kan de min van mij jegens Peter Rietveld worden kwijtgescholden? Het geld staat inmiddels op mijn rekening, met 2,50 extra. Het online zijn geweest zonder te reageren, komt volgens hem doordat het forum zijn startpagina is.

LK
Ludo Keeris
Oct 11, 2008

Stuur even een PM naar Sander, die kan dat omzetten.

reply
0
EK
Erwin de Koning
Oct 11, 2008

Weet je dat zeker Ludo? Ik kan dat namelijk niet

reply
0
LK
Ludo Keeris
Oct 11, 2008

Erwin de Koning;1463526 wrote: Weet je dat zeker Ludo? Ik kan dat namelijk niet

:confused: kan het niet meer? 'Vroeger' (toen ik nog kon inloggen op die pagina), kon dat wel. Ik heb wel eens een 'min' veranderd in een plus.
Ik wist niet dat er iets veranderd was aan die pagina.

reply
0
EK
Erwin de Koning
Oct 11, 2008

Ludo Keeris;1463571 wrote: :confused: kan het niet meer? 'Vroeger' (toen ik nog kon inloggen op die pagina), kon dat wel. Ik heb wel eens een 'min' veranderd in een plus.
Ik wist niet dat er iets veranderd was aan die pagina.

Ik kan dat al een tijdje niet en heb dat meerdere keren aangegeven

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Oct 12, 2008

Ik heb de posts over de problemen met de traderslijst maar in deze topic gezet, houden we even overzichtelijk(er).

Ik heb geen flauw idee over het wat en hoe. Ik weet dat we een tijdje terug ook een probleem hadden en Ludo dit met ICT mensen in Duitsland zou terugkoppelen.

Er is blijkbaar iets met de rechten status/registratie aan de hand.
Enkele maanden geleden hebben we een opschoning gedaan onder de rechtenprofielen in het forum. Voor het beheer gedeelte was zoals jullie weten het een onoverzichtelijk situatie, Herjan had dit ook al gesignaleerd.
We zijn er ondertussen wel achter dat bepaalde zaken waren gekoppeld aan de rechtenstatus in het forum, vandaar dat op dit vlak wat problemen zijn ontstaan.
Basis van alle problematiek is dat er geen enkele, en dan ook echt geen enkele, documentatie is van alles wat rond DVD.nl geprogrammeerd is. Daarbij heeft de programmatuur een ondoorzichtige spagetti structuur. Dit maakt het voor de huidige beheerders bijzonder moeilijk om goed beheer te voeren. Als ergens iets veranderd wordt, hebben we geen flauw idee welke consequenties dat eventueel kan hebben.

Op dit moment ligt alle aandacht bij de update van de forumsoftware. Het forum is enorm verweven in de totale website met allerlei koppelingen. Ook hier speelt dit probleem, want er duiken allemaal scripts op die niet goed werken in de nieuwe versie.
Ik vermoed dat het traders gebeuren onder de nieuwe forumsoftware nog niet goed zit, want de traderstatus wordt op het testsysteem nog niet bij de bezoekers getoond.
Ik geef nu ook even extra aandacht aan de traderslijst en de beheerrechten hierbij.
Mijn voorstel is dat er even geen energie in de huidige versie op productie wordt gegeven, ik ga me inspannen dat het met de update van de forum ook dit opgelost gaat worden.

Ik hou jullie op de hoogte.

reply
0
EK
Erwin de Koning
Oct 14, 2008

Goed bezig! Ondanks dat het weinig gebruikt wordt vind ik het toch een bijdrage hebben aan de sfeer op het forum

Het kan zomaar eens voorkomen dat je vergeet te betalen/verzenden om verschillende redenen (Ziekenhuis/verhuizing etc)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 11, 2008

Als het niet meer kan, lijkt het me wel iets dat gefixed moet worden...

reply
0
SH
Sander Haarmans
Oct 11, 2008

Ik kan opeens geen minnen meer editen in de traderlijst, dus minnen die teruggedraaid zijn kan ik niet meer verwijderen. Kan iemand me weer toegang geven voor deze handeling.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 11, 2008

Erwin kan dit ook niet meer, er is schijnbaar iets aangepast aan de software?

reply
0