Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
B
bjorn32
Zoek Blu Ray groothandel
Oct 22, 2008

Hallo beste mede forum gebruikers, Ik wil binnen afzienbare tijd een webshop gaan starten waar oa Blu Ray films verkocht gaan worden. Nu is mijn vraag of iemand een groothandel weet die ook een ruim assortiment Blu Ray films in het assortiment heeft,liefst in Nederland of anders in de Benelux. Alvast bedankt voor jullie helpende hand,cheers(y)

JB
Jordy van Buel
Oct 22, 2008

even verplaatst :)

reply
0
B
bjorn32
Oct 22, 2008

Ok,dacht al dat het verwijderd was.(y)

reply
0
R
rogue
Oct 22, 2008

Euh, weet je wat jij moet doen?
Naar de kamer van koophandel!

reply
0
B
bjorn32
Oct 22, 2008

Ja dat snap ik,moet me nog inschrijven,maar ben ook op zoek naar voorzieningen die me van spullen kunnen voorzien(y)

reply
0
V
Vogeltje29
Oct 22, 2008

blu-ray distrubutie moet je op google gaan zoeken dan heb je veel kans dat je dat gaat vinden

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 22, 2008

Ik denk dat Bjorn daar ook al reeds op gekeken heeft ;)

reply
0
R
Rut
Oct 22, 2008

KvK kan je ook helpen met het vinden van distributeurs...

reply
0
SN
Stephan Nobelen
Oct 27, 2008

Weet Jan (actief op dit forum als Jan Bruinsma) hier geen groothandel voor?

reply
0
R
rogue
Oct 28, 2008

Stephan Nobelen;1473259 wrote: Weet Jan (actief op dit forum als Jan Bruinsma) hier geen groothandel voor?

Lijkt me sterk dat hij zichzelf in de voet gaat schieten (y).....gewoon wat ik al eerder zei, naar de KvK. Hoef je niet voor ongeschreven te staan volgens mij (zullen wel kosten aan verbonden zijn).

reply
0