Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Bambi
Oct 23, 2008
Hallo, Ik probeer via frs.nl een bestelling te plaatsen voor een Blu-ray. De bestelling kan ik prima plaatsen, maar een deel van deze bestelling wil ik betalen met Plastix. Plastix is zeg maar de kadobon van Free Record Shop, Van Leest en Fame. Ik zie echter nergens de mogelijkheid om dit te doen, terwijl op de site van Plastix staat aangegeven dat de kaart gebruikt kan worden voor het kopen van producten in de winkels van de aangegeven ketens EN hun webwinkels. Heeft iemand al eens met Plastix betaald op de site van de FRS (of Van Leest of Fame)? Zo ja, kan je mij vertellen hoe dat werkt?? Ik heb al geprobeerd de code in te vullen bij de coupons, maar de code wordt niet geaccepteerd. Verder is het ook niet mogelijk Plastix te kiezen als betaalmiddel (naast iDeal, creditcards en Solo). Ik kom niet zo heel vaak bij de FRS (winkel niet direct in de buurt), maar ik heb die Plastix van iemand gekregen voor mijn verjaardag en ik wil ze nu graag verzilveren (anders blijven ze maar liggen).