Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Herjan
Oct 30, 2008
... en een tijd van gaan. En die tijd is nu gekomen. Heren, ik heb besloten te stoppen met mijn functie op dit forum. Ik kom al een tijdje veel minder en ben dan eigenlijk nooit actief in de rol als moderator. In eerste instantie door andere bezigheden, zoals mijn huwelijk en de musical (er zijn nog kaarten! zie www.jekyllhyde.nl ;) ), maar ik merk gewoon dat ik het niet mis. Ik ben het ontgroeid waarschijnlijk. Ook sinds de overname merk ik toch een cultuurverandering door o.a. commerciële activiteiten. Bovendien beheer ik momenteel als admin een ander forum en bezoek ik zelf ook een forum van mijn huidige hobby (sigaren). DVD's, thuisbioscopen, etc. hebben nog steeds wel mijn interesse, maar niet meer het raadgeven aan forum-eendagsvliegen, upgraden, etc. Ik dank jullie allemaal voor de samenwerking. Ik ben zeven jaar actief geweest op dit forum, waarvan een groot deel als mod, maar het is tijd om de fakkel over te dragen aan de nieuwe garde. Dus zeker aan hen: veel succes in de toekomst en ik hoop dat DVD.nl nog een mooie toekomst zal hebben. Met vriendelijke groet, Herjan Hakkers P.S. Mag mijn naam dan weer terug naar gewoon "Herjan"? En als de DB-admin tijd heeft, graag een update op de post-tabellen (UPDATE tekst SET tekst = REPLACE("Herjan Hakkers", "Herjan") ). Merci!