Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
H
Herjan
Er is een tijd van komen...
Oct 30, 2008

... en een tijd van gaan. En die tijd is nu gekomen. Heren, ik heb besloten te stoppen met mijn functie op dit forum. Ik kom al een tijdje veel minder en ben dan eigenlijk nooit actief in de rol als moderator. In eerste instantie door andere bezigheden, zoals mijn huwelijk en de musical (er zijn nog kaarten! zie www.jekyllhyde.nl ;) ), maar ik merk gewoon dat ik het niet mis. Ik ben het ontgroeid waarschijnlijk. Ook sinds de overname merk ik toch een cultuurverandering door o.a. commerciële activiteiten. Bovendien beheer ik momenteel als admin een ander forum en bezoek ik zelf ook een forum van mijn huidige hobby (sigaren). DVD's, thuisbioscopen, etc. hebben nog steeds wel mijn interesse, maar niet meer het raadgeven aan forum-eendagsvliegen, upgraden, etc. Ik dank jullie allemaal voor de samenwerking. Ik ben zeven jaar actief geweest op dit forum, waarvan een groot deel als mod, maar het is tijd om de fakkel over te dragen aan de nieuwe garde. Dus zeker aan hen: veel succes in de toekomst en ik hoop dat DVD.nl nog een mooie toekomst zal hebben. Met vriendelijke groet, Herjan Hakkers P.S. Mag mijn naam dan weer terug naar gewoon "Herjan"? En als de DB-admin tijd heeft, graag een update op de post-tabellen (UPDATE tekst SET tekst = REPLACE("Herjan Hakkers", "Herjan") ). Merci!

JB
Jordy van Buel
Oct 30, 2008

Erg jammer Herjan, maar volkomen begrijpelijk natuurlijk. Ik weet zeker dat het huidige team in staat is de 'oude' garde waardig na te streven. Heel veel succes met je verdere werkzaamheden en probeer je gezicht zo nu en dan toch nog eens op het forum te laten zien! :bier:

reply
0
RJ
Roy de Jong
Oct 30, 2008

Jammer dat je er mee stopt Herjan, maar hartelijk dank voor de stempel die jullie (als oude Garde) gedrukt hebben op het forum (y) .
Net wat Jordy zegt, ook ik ben van mening dat het huidige team jullie opzet na te streven.

Ook nog bedankt voor het regelen van "Barad Dur" gemaakt door "Danbury Mint" (y) .
Mocht je "Minas Tirith" van DM ooit nog eens weg doen of weer een contact in de VS hebben houdt ik me aanbevolen ;).

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Oct 30, 2008

Dag Herjan,

Cultuurverandering ?

Jij dank voor hetgeen je gedaan hebt op het forum. Ik wens je een goede toekomst en hoop je als gewaardeerd DVD.nl bezoeker nog lang op de site tegen te komen.

Groet,
Arnold.

PS, ik zal je naam en status omzetten per 1-11.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 30, 2008

Hee Herjan. Jammer dat je vertrekt, maar begrijpelijk uiteraard gezien al je andere bezigheden op dit moment. Don't be a stranger!

reply
0
LK
Ludo Keeris
Oct 30, 2008

Jammer dat je vertrekt Herjan. Ik vond het altijd wel gezellig en ik kon je directe opmerkingen meestal wel waarderen.
Maar het komt ook niet echt als een verrassing. Wie weet heb je over een tijd X in een keer weer wel zin om lange tijd op DVD.nl rond te hangen. Wat mij betreft ben je dan weer van harte welkom.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 04, 2008

Gewoon even een melding,

Ik kijk net bij het profiel van Herjan, en zie dat hij gemiddels 52 berichten per dag heeft gepost:lol:
Nu staat er dat zijn registratiedatum op 30-5-2008 is geweest.

reply
0