Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
N
neo123
Elektronica winkel met goede service
Oct 31, 2008

Weet iemand bij welke elektronica winkel je over het algemeen een goede service krijgt. Zelf weet ik dat media markt slecht is maar wellicht dat jullie met andere winkels wel goede ervaringen hebben.. Ik wil spoedig een tv aanschaffen maar graag bij een winkel waar je dit met een gerust hart kunt doen.........

D
diederik
Nov 01, 2008

Mijn mening is dat alle ketens (its,Media Markt,expert,BCC,etc) bagger zijn qua service - als je echt goede service wilt kan je beter naar een speciaalzaak, maar houd er rekening mee dat deze vaak een stuk duurder zijn.
Overigens hebben de meeste TV merken service aan huis (dus garantie via fabrikant ipv winkel) - dus in dat opzicht hoef je geen rekening te houden waar je je aankoop doet. Zolang deze winkel maar NL modellen levert, en geen grijze import.

reply
0
N
neo123
Nov 02, 2008

diederik;1476297 wrote: Mijn mening is dat alle ketens (its,Media Markt,expert,BCC,etc) bagger zijn qua service - als je echt goede service wilt kan je beter naar een speciaalzaak, maar houd er rekening mee dat deze vaak een stuk duurder zijn.
Overigens hebben de meeste TV merken service aan huis (dus garantie via fabrikant ipv winkel) - dus in dat opzicht hoef je geen rekening te houden waar je je aankoop doet. Zolang deze winkel maar NL modellen levert, en geen grijze import.

Maar hoe weet ik dat het een nederlands model is ?

reply
0
L
le-nnart
Nov 03, 2008

"t staat er meestal bij, of te zien aan aan letter in het articel code.

E: Europees of NL ofzoiets.

reply
0
N
neo123
Nov 03, 2008

le-nnart;1476982 wrote: "t staat er meestal bij, of te zien aan aan letter in het articel code.

E: Europees of NL ofzoiets.

Weet dat 10 en 12 achter het type voor nederland is maar neem deze site http://www.bobshop.nl/nl/beeld-en-geluid/televisies/lcd-tv/40-inch-lcd-tv/samsung/le40a656/p23500&ref=kieskeurig daar is toch niet aan te zien waar dit produkt vandaan komt.

reply
0
D
diederik
Nov 05, 2008

neo123;1477386 wrote: Weet dat 10 en 12 achter het type voor nederland is maar neem deze site http://www.bobshop.nl/nl/beeld-en-geluid/televisies/lcd-tv/40-inch-lcd-tv/samsung/le40a656/p23500&ref=kieskeurig daar is toch niet aan te zien waar dit produkt vandaan komt.

Je kan dan het beste even mailen of bellen met de webwinkel om die vraag te stellen.

reply
0
A
arjan_ufo
Nov 03, 2008

Ik lees altiojd vaak negatioeve berichten over de mediamarkt qua service, nu moet ik zeggen dat al mijn spullen die ik daar gehaald heb het gewoon doen dus zelf kan ik niet oordelen, maar mijn zusje had er een samsung lcd gekocht en na een half jaar begon het beeld te horten en te stoten. ze is toen langs gegaan bij de mediamarkt en een dag later had ze een nieuwe. de mediamarkt gaf ook aan, u krijgt gewoon een nieuwe en wij gaan wel in de weer met samsung of we wat vergoed krijgen ja of nee maar u heeft garantie

reply
0
L
le-nnart
Nov 03, 2008

mediamarkt service binnen garantie periode is goed, daarbuiten een drama.

maarja zoals diederik al zei, meestal heb je toch aan huis service en doet de winkel niet ter zaken.

reply
0