Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Recensies
MH
Marcel den Haan
Mist, The (SE) [DVD]
Nov 06, 2008

Mist, The (SE) Frank Darabont’s derde verfilming van een Stephen King verhaal. Lees dit artikel

CP
Coen P.
Nov 06, 2008

Hoor wisselde verhalen over deze film. Toch aangeschaft, kijken bij welk kamp ik kan aansluiten (y)

reply
0
PN
Peter Neefs
Nov 06, 2008

Coen P.;1478924 wrote: Hoor wisselde verhalen over deze film. Toch aangeschaft, kijken bij welk kamp ik kan aansluiten (y)
Kijk hem dan, zoals in de recensie ook gezegd word, in het zwart-wit als je de Special Edition hebt gekocht Coen. Ik vond die beter dan de versie in kleur.

reply
0
F
Frank
Nov 06, 2008

Ik had begrepen dat de zwart/wit versie op de dvd een 2.0-track had en geen 5.1-track zoals omschreven in de recensie. Wat klopt er nu?

reply
0
PN
Peter Neefs
Nov 06, 2008

Frank;1478960 wrote: Ik had begrepen dat de zwart/wit versie op de dvd een 2.0-track had en geen 5.1-track zoals omschreven in de recensie. Wat klopt er nu?
Dat weet ik ook niet, ik heb (nog) geen surround-systeem...

reply
0
B
BrianB
Nov 06, 2008

De film is te bekijken met een Dolby Digital 5.1 track (448 kb/s), die gelijk is aan de track bij de kleurenversie.

Uit de recensie gehaald, lijkt me dus duidelijk :). Dit is wel een van de weinige keren dat Dutch Filmworks een release goed verzorgt, beter dan de Amerikaanse versie zelfs. We krijgen er een DTS-track bij de kleurenversie, en een 5.1-track bij de zwart/wit versie.
Overigens vind ik het wel apart dat de kleurenversie in het 1.85:1 aspect ratio op dvd (en Blu-Ray) gezet is, en de zwart/wit versie in 1.78:1. Maar verder is dit een zeer goed verzorgde uitgave.

reply
0
R
Ron-G
Dec 27, 2008

Ik kan heel kort over deze film zijn......een waardeloze prul.......

reply
0