Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Zwarte Lijst
RJ
Roy de Jong
Aristoles
Nov 06, 2008

Aristoles is nogal vervelend. Heb hem een pm gestuurd, en later ook nog eens gewaarschuwd in het door hem aangemaakte topic over de zin/onzin over duurdere HDMI kabels. Net ook een bericht verwijderd van hem dat totaal off-topic was en recht op de man af. Hoe denk jullie hierover: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1478732#post1478732

RJ
Roy de Jong
Nov 06, 2008

Kreeg net na het verwijderen van zijn post de volgende PM:

Ik zat er dus niet ver van af met mijn post:

Heb ik je op de tenen getrapt ofzo? Is die Edgar een goede maat van je?
Zijn onnodig gehamer en namecalling gaat compleet aan je voorbij en je doet je opperste best om nogmaals mij met je vingertje te wijzen op je standpunt. Vreemd.

Je laat je wel kennen zeg.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Nov 06, 2008

Misschien eerst maar eens een ip-check om te kijken of dit geen oude bekende is (Jeroen van K / Trat).

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 06, 2008

Nieuwe PM van hem, na een PM van mij met nogmaals de vraag om zijn gedrag aan te passen:

Ik heb een feit, je vriend een mening.
Ik geef toe, je vriend niet.
Je vriend blijft doorzeuren...

En toch blijf je hameren op mij, trekt je niets aan van edgar die mij arrogant noemt, en je haalt het bericht weg waar ik het je publiekelijk vraag uit schaamte bij gebrek aan een redelijk en billlijk tegenwoord.

Je kunt je eruit lullen wat je wilt, het is mij wel duidelijk.

Daarom van mij nu de vraag, mag hij even een week of 2 afkoelen?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Nov 06, 2008

Ja lijkt me wel

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 06, 2008

Zijn IP nummers zijn in ieder geval uniek, dus het is geen "oude bekende".

Hij mag even afkoelen als hij zo door blijft gaan. Ik zie het even als een persoonlijke vete tussen Roy en hem, waarbij Roy hem terecht op z'n gedrag wijst. Maar als hij zo door gaat krijgt hij een tijdelijke ban.
Keep us informed!

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 06, 2008

Ik heb vanmiddag een reactie gestuurd naar Aristoles naar aanleiding van zijn beschuldiging naar mijn kant, dat ik "Edgar S" over hem heen laat lopen en dat ik eenzijdig handel.
Hierop kreeg ik de volgende PM terug:

Kun je makkelijk zeggen. Kan ik niet controleren.
Dat je mij publiekelijk pakt en mijn replys eruit knikkert, en je vriend middels een pm aanspreekt...

Mja, zoals ik al zei: het zal wel.

Lekker is dat he? De macht van moderator. Zo kun je iemand een veeg geven met een pappa-houding en elke tegenreactie voorkomen.

En nu?

reply
0
EK
Erwin de Koning
Nov 11, 2008

'de macht van moderator'

Krijg je vaak te horen als iemand aangesproken wordt met kritiek

Triest

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 11, 2008

Ach ja... hij heeft even lopen schreeuwen hier op het forum en heeft zichzelf sinds het topic op slot is gegaan niet meer laten zien.

reply
0