Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Aanbiedingen hardware
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Media Markt - landelijke aanbiedingen
Nov 07, 2008
Plaats hier de de aanbiedingen/acties die jij hebt gezien bij "MM" - de aanbiedingen die landelijk gelden.
Nov 07, 2008
Plaats hier de de aanbiedingen/acties die jij hebt gezien bij "MM" - de aanbiedingen die landelijk gelden.
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Nov 07, 2008
Bij aanschaf van een Blu-Ray speler, 1 game + 9 Blu-Ray's Kado:
[IMG]http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-14146471/NL_MM_FOLDER[/IMG]
Bij aanschaf van een Blu-Ray speler, 1 game + 9 Blu-Ray's Kado:
[IMG]http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-14146471/NL_MM_FOLDER[/IMG]
reply
0
R
rogue
rogue
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Nov 11, 2008
Ik heb de topictitel aangepast naar: "landelijke aanbiedingen" (y)
rogue;1479674 wrote: Dat is geen MM Arena aanbieding, maar volgens mij een landelijke aanbieding.
Ik heb de topictitel aangepast naar: "landelijke aanbiedingen" (y)
reply
0
R
rogue
rogue
Nov 11, 2008
Roy de Jong;1481429 wrote: Ik heb de topictitel aangepast naar: "landelijke aanbiedingen" (y)U vraagt, wij draaien, daar hou ik van :mrgreen:.
reply
0
H
HUYG
HUYG
Nov 13, 2008
Zijn die afgebeelde titels ook de werkelijke titels die erbij zitten ?
Overigens wel een leuke actie voor de blu-ray instapper, lijkt een beetje op de actie van vorig jaar met hd-dvd.
Zijn die afgebeelde titels ook de werkelijke titels die erbij zitten ?
Overigens wel een leuke actie voor de blu-ray instapper, lijkt een beetje op de actie van vorig jaar met hd-dvd.
reply
0
HB
Hayko de Boer
Hayko de Boer
Nov 13, 2008
Titels zijn inderdaad de titels die er bij zitten. Als je op Marktplaats kijkt, dan worden deze ook al veel aangeboden.
Mooie actie, ik zou zelf geneigd zijn geweest om een BR aan te schaffen, als ik deze niet al van Sony zou krijgen (heb een TV gekocht waarbij je BR-speler + 6 films krijgt).
HUYG;1483475 wrote: Zijn die afgebeelde titels ook de werkelijke titels die erbij zitten ?
Titels zijn inderdaad de titels die er bij zitten. Als je op Marktplaats kijkt, dan worden deze ook al veel aangeboden.
Mooie actie, ik zou zelf geneigd zijn geweest om een BR aan te schaffen, als ik deze niet al van Sony zou krijgen (heb een TV gekocht waarbij je BR-speler + 6 films krijgt).
reply
0
A
AndréV
AndréV
Nov 25, 2008
Die aanbieding geldt helaas niet voor het filiaal in Leeuwarden. Ennuh, tweemaal de console? :mrgreen:
Peter van santbrink;1485131 wrote: ps3 + console + AB + 2 films slechts €388
Die aanbieding geldt helaas niet voor het filiaal in Leeuwarden. Ennuh, tweemaal de console? :mrgreen:
reply
0
A
Arriejj
Arriejj
Nov 25, 2008
Ik denk dat hij Controller bedoelt:p Haha:mrgreen:
AndréV;1490061 wrote: Die aanbieding geldt helaas niet voor het filiaal in Leeuwarden. Ennuh, tweemaal de console? :mrgreen:
Ik denk dat hij Controller bedoelt:p Haha:mrgreen:
reply
0
PH
Patrick van den Hul
Patrick van den Hul
Nov 30, 2008
Ik zag net op TV dat Mediamarkt, alleen morgen, een 42 inch (106cm) TV te koop heeft voor 499 euro.
Het was ook een bekend merk, maar ik weet niet meer welke. Als je dus nog op zoek bent naar een grote LCD, dan kun je hier zeker veel voordeel mee halen lijkt me zo!
Ik zag net op TV dat Mediamarkt, alleen morgen, een 42 inch (106cm) TV te koop heeft voor 499 euro.
Het was ook een bekend merk, maar ik weet niet meer welke. Als je dus nog op zoek bent naar een grote LCD, dan kun je hier zeker veel voordeel mee halen lijkt me zo!
reply
0
BR
Bas Reuver
Bas Reuver
Nov 30, 2008
Kun je dat misschien ook op internet ergens vinden? Ik zie het nergens staan. Ik ben namelijk nog op zoek naar een tv en dit lijkt me wel interessant.
Patrick van den Hul;1493000 wrote: Ik zag net op TV dat Mediamarkt, alleen morgen, een 42 inch (106cm) TV te koop heeft voor 499 euro.
Kun je dat misschien ook op internet ergens vinden? Ik zie het nergens staan. Ik ben namelijk nog op zoek naar een tv en dit lijkt me wel interessant.
reply
0
PH
Patrick van den Hul
Patrick van den Hul
Nov 30, 2008
Nee ik heb het niet op internet kunnen vinden, het beste kun je morgen gewoon even een kijkje nemen of als je niet in de buurt bent gewoon even bellen. Ze hebben vaak rechtstreekse nummers naar afdelingen en dan wordt je direct geholpen.
Als je meer info krijgt, graag even hier posten voor de liefhebbers.
Bas Reuver;1493021 wrote: Kun je dat misschien ook op internet ergens vinden? Ik zie het nergens staan. Ik ben namelijk nog op zoek naar een tv en dit lijkt me wel interessant.
Nee ik heb het niet op internet kunnen vinden, het beste kun je morgen gewoon even een kijkje nemen of als je niet in de buurt bent gewoon even bellen. Ze hebben vaak rechtstreekse nummers naar afdelingen en dan wordt je direct geholpen.
Als je meer info krijgt, graag even hier posten voor de liefhebbers.
reply
0
R
RJI
RJI
Dec 01, 2008
Nou Patrick ik denk dat het om deze gaat:
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MediaNLStorefrontView?storeId=17651&catalogId=17101&langId=-11 oftewel gewoon intypen:
www.mediamarkt.nl:p
Nou Patrick ik denk dat het om deze gaat:
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MediaNLStorefrontView?storeId=17651&catalogId=17101&langId=-11 oftewel gewoon intypen:
reply
0
BR
Bas Reuver
Bas Reuver
Dec 01, 2008
Dat stond gister nog niet op de site, vandaar dat we het niet konden vinden ;)
Ik ga hem trouwens niet halen, ik vond de specs en reviews niet doorslaggevend.
RJI;1493188 wrote: Nou Patrick ik denk dat het om deze gaat:
Dat stond gister nog niet op de site, vandaar dat we het niet konden vinden ;)
Ik ga hem trouwens niet halen, ik vond de specs en reviews niet doorslaggevend.
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Jan 26, 2009
19% BTW: Weg ermee:
Maandag 26-1-2009: Geen 19% BTW op alle plasma en LCD schermen.
Dinsdag 27-1-2009: Geen 19% BTW op alle Computers, notebooks....
Woensdag 28-1-2009: Geen 19& BTW op alle foto, video, MP3.....
Zie ook hier: http://www.mediamarkt.nl/specials/btwdagen/index.html
19% BTW: Weg ermee:
Woensdag 28-1-2009: Geen 19& BTW op alle foto, video, MP3.....
reply
0
RW
Roger Weerts
Roger Weerts
Jan 26, 2009
Ik neem aan dat 18-1-2009, 28-1-2009 moet zijn ?!?!?!
Grt Roger.
Roy de Jong;1524806 wrote: 19% BTW: Weg ermee:
Woensdag 18-1-2009: Geen 19& BTW op alle foto, video, MP3.....
Ik neem aan dat 18-1-2009, 28-1-2009 moet zijn ?!?!?!
Grt Roger.
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Jan 26, 2009
Klopt inderdaad, kleine typo van mij.... inmiddels gewijzigd ;)
Roger Weerts;1525030 wrote: Ik neem aan dat 18-1-2009, 28-1-2009 moet zijn ?!?!?!
Grt Roger.
Klopt inderdaad, kleine typo van mij.... inmiddels gewijzigd ;)
reply
0
T
tobeads
tobeads
Hi10
Jul 04, 2009
Hi,everyone I'm from hongkong!Are you like hongkong?14k gold pendants jewelryanklets gold jewelry14k gold bracelets jewelrywhere is gold found jewelrydiamond hoop earring jewelry
Jul 04, 2009
Hi,everyone I'm from hongkong!Are you like hongkong?14k gold pendants jewelryanklets gold jewelry14k gold bracelets jewelrywhere is gold found jewelrydiamond hoop earring jewelry
reply
0