Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
AO
Arnold van Oostrum
Crewmeeting 11 januari 2009
Nov 11, 2008

Heren (ja, allemaal heren :nono: ), Het jaar komt ten einde, een bewogen jaar waarin voor DVD.nl veel op de achtergrond gebeurd is. Ook zichtbaar naar de gebruikers is al wat veranderd, al is het nog niet zo heel veel. Mijn persoonlijke ambities op dit vlak liggen heel wat verder, maar niet alles laat zich snel realiseren, dat besef ik maar al te goed. Ik zou het leuk vinden om met elkaar tijdens een gezellig etentje het jaar af te sluiten met een terugblik op dit bijna voorbije jaar en een natuurlijk een vooruitblik op het nieuwe jaar. Datum en plaats zijn altijd lastig, maar hopenlijk komen we tot een moment dat we allemaal kunnen. Het heeft mijn voorkeur om de week voor kerst of tussen kerst en oud/nieuw af te spreken. Eind van een middag, doordeweeks of weekeinde. Plaats? Doe een suggestie! Datum? Geef je voorkeur svp aan.

RJ
Roy de Jong
Nov 11, 2008

Leuk! Lijkt me hartstikke gezellig!

Mijn voorkeur gaat uit naar de dagen tussen kerst en oud & nieuw.
Dit omdat mijn vrije dagen op zijn en ik in die tijd vrij ben.

EDIT:

Ik heb wel even de volgende vragen.
Hoe wordt dit financieel gedaan? Wordt dit gesponsord of betaald ieder voor zich?
Mischien is het leuk om er ook wat bij te gaan doen, karten o.i.d.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Nov 11, 2008

Bowlen gaan we in ieder geval niet doen, aangezien de uitslag al vaststaat gezien je sig Roy :twisted:

Exacte datum of week maakt me niet zoveel uit, maar wel het liefst een zaterdag of anders eventueel zondag. Doordeweeks ben ik doorgaans aan het werk, juist in de vakantie aangezien dat het moment is om bij te verdienen naast de studie.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 11, 2008

Mischien is het handig dat degenen die mee gaan hier invullen wanneer zij kunnen:

http://whenisgood.net/allesoverfilm.nl-crew-meeting-kerst-2008

En hier is dan te zien wie wanneer kan, aan de hand daarvan kan er een datum geprikt worden.

reply
0
WR
Wilbert Rietman
Nov 11, 2008

In verband met mijn werk zal ik de week voor Kerst in ieder geval met geen mogelijkheid kunnen. Dat is de drukste week van het jaar en normaal gesproken werk ik dan 10 dagen non-stop en zo rond de 80 uur. Tussen Kerst en oud en nieuw zal ook lastig worden, maar dan in mindere mate. Dan zou ik bij voorkeur de zondag (28-12) kunnen.

Edit: Lijkt mij makkelijk, gezien alle woonplaatsen, als we ergens in het midden van Nederland afspreken.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Nov 11, 2008

Handig tooltje Roy, lijkt me goed dat iedereen die even invult, dan zijn we eruit.

Tot dusver staan alleen jij en ik erin en zijn er nog 4 mogelijke dagen: 20, 21, 27 en 28.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 11, 2008

Ook even ingevuld, lijkt me leuk zo'n meeting :bier:

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Nov 12, 2008

Het ziet er niet echt zonnig uit zo met nog maar de helft in het schema, kun je echt maar op 1 dag in twee weken tijd Wilbert?

reply
0
WR
Wilbert Rietman
Nov 12, 2008

Patrick van den Hul;1482452 wrote: Het ziet er niet echt zonnig uit zo met nog maar de helft in het schema, kun je echt maar op 1 dag in twee weken tijd Wilbert?

Absoluut, werktechnisch gezien (afdelingsmanager/kaderlid in een supermarkt) is dat de enige dag dat ik kan. Voor mij is dat de drukste periode van het jaar.

Mochten we bijvoorbeeld de eerste 2 weken van het nieuwe jaar afspreken, heb ik de handen veel meer vrij.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 12, 2008

Wilbert Rietman;1482460 wrote: Absoluut, werktechnisch gezien (afdelingsmanager/kaderlid in een supermarkt) is dat de enige dag dat ik kan. Voor mij is dat de drukste periode van het jaar.

Mochten we bijvoorbeeld de eerste 2 weken van het nieuwe jaar afspreken, heb ik de handen veel meer vrij.

De 1e dagen in Januari kan ik ook nog wel, maar als de eerste volle week start kan ik geen vrij meer krijgen.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Nov 12, 2008

Wilbert Rietman;1482460 wrote: Absoluut, werktechnisch gezien (afdelingsmanager/kaderlid in een supermarkt) is dat de enige dag dat ik kan. Voor mij is dat de drukste periode van het jaar.

Ik ken het, zelf 5 jaar bij Appie gewerkt, feestdagen is altijd gekkenhuis.

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Nov 13, 2008

Ik heb de beginpost aangepast.
Wil iedereen aangeven of hij 28 december zin en tijd heeft voor een crewmeeting.

Etentje hoef je niet zelf te betalen.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jan 08, 2009

Dit staat wat betreft het eten op pagina 1 van dit topic te lezen:

Arnold van Oostrum;1482912 wrote:
Etentje hoef je niet zelf te betalen.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 13, 2008

Ik heb zin in 28 December en de tijd ook ;)
Ook top dat het etentje betaald wordt (y)

Is het mischien leuk om te gaan karten o.i.d. voor/na het eten? Ik weet niet hoe de rest hierover denkt, maar ik ben best bereid om het voor mezelf te betalen.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Nov 13, 2008

Ik kan de 28e wel!

reply
0
SH
Sander Haarmans
Nov 13, 2008

Ik ben er niet bij, tussen kerst en oud en nieuw ben ik er ff tussenuit.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 13, 2008

Ik weet nog niet of ik kan de 28e, denk het haast van niet. Ik houd jullie op de hoogte.

reply
0
KK
Koen Koene
Nov 17, 2008

Ik zou er graag bij zijn, maar 28 december ben ik helaas verhinderd... Dus: zin ja, tijd nee :-(

reply
0
MH
Marcel den Haan
Nov 17, 2008

Ik heb niks staan op 28 december dus ik kan aanwezig zijn en wil dat ook wel...:mrgreen:

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Nov 17, 2008

Mensen, ik zou het jammer vinden als we niet compleet kunnen zijn. Denk toch dat we daar naar moeten streven. Ik had deze bijeenkomst voor iets anders willen aangrijpen, maar dat doe ik dan wel op een andere manier.
Als alternatief wil ik dan het tweede of derde weekend van januari meegeven. Concreet wordt dat dan zondag 11 of 18 januari. Your votes please.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 17, 2008

Zondag 11 of 18 januari is het ;)

Voor mij komt dan de 18e het beste uit :)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Nov 17, 2008

Ik kan wel beide, maar ik heb een sterke voorkeur voor de 11e, omdat na de 18e mijn tentamens starten, 3 of 4 stuks die ik eigenlijk allemaal wil halen.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 17, 2008

Ik kan de 11e en de 18e in Januari beide wel (y) .

Betekent dit nu dat de meeting opgeschoven wordt of bouwen we gewoon 2x een feestje:metal: ?

reply
0
MH
Marcel den Haan
Nov 17, 2008

Ik kan beide wel zoals het er nu voorstaat. Ennuh roy, een feestje bij jouw thuis kan altijd natuurlijk...:mrgreen:

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 17, 2008

Uiteraard, jullie zijn allen welkom ;)(y)

Ik heb trouwens wel een leuk idee, in Hilversum heb je restaurant "The Flintstones", hier kun je heerlijk onbeperkt steengrillen tegen een vaste prijs (excl. drankjes).
Alles is in het thema van het stenentijdperk.... stenen stoelen, bier/drankjes in stenen mokken... enz...

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Nov 17, 2008

Roy de Jong;1485293 wrote: Ik heb trouwens wel een leuk idee, in Hilversum heb je restaurant "The Flintstones", hier kun je heerlijk onbeperkt steengrillen tegen een vaste prijs (excl. drankjes).
Alles is in het thema van het stenentijdperk.... stenen stoelen, bier/drankjes in stenen mokken... enz...

Lijkt me een erg leuke suggestie. Wat is het vaste bedrag?

reply
0
WR
Wilbert Rietman
Nov 17, 2008

Ik kan beide dagen, geen directe voorkeur eigenlijk. The Flintstones klinkt goed, mag ik dan een berenvelletje aan?

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 17, 2008

Wilbert Rietman;1485330 wrote: Ik kan beide dagen, geen directe voorkeur eigenlijk. The Flintstones klinkt goed, mag ik dan een berenvelletje aan?

Uiteraard, pas alleen wel op dat je niet als personeel aangezien wordt :-P

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 17, 2008

Het onbeperkt steengrillen kost €21,50 per persoon.
Er zijn ook arrangementen van €39,50 en €41,50 dit is inclusief drankjes (op enkele uitzonderingen na) en voorgerecht en nagerecht.

Zie ook hun site: http://www.flintstones.nl/
(De foto kun je sturen en dus vast even een beetje rondkijken ;) )

reply
0
MH
Marcel den Haan
Nov 17, 2008

Leuke tent en lijkt me lekker ook, me love steengrillen! JABADABADOEEEEE!

reply
0
AM
Alexander de Mol
Nov 17, 2008

Goh, bestaat die tent nog? Een jaar of 10 geleden heb ik daar al eens gegeten. Leuke ambiance. De 11e moet lukken volgens mij.

reply
0
KK
Koen Koene
Nov 18, 2008

Ik kan op allebei de dagen. Doe mij maar de brontosaurus-sate :wink:

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 08, 2008

Ik begrijp dus dat het eten bij "The Flinstones" door gaat op 11 januari?
Mischien even belangrijk om tijdig te reserveren, het is doorgaans nogal druk.

Het daar dus ook zo dat je een ronde hebt die om 17:00uur begint en 1 om 20:00uur, welke tijd is dan het meest raadzaam om op te reserveren? Persoonlijk heb ik geen voorkeur.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 08, 2008

Ik zit eigenlijk een beetje met de locatie (ik denk dat voor Arnold ongeveer hetzelfde geldt, weet niet wie er nog meer niet in het westen wonen). Hilversum is voor mij 2 uur heen en 2 uur terug. Ik vroeg me daarom af of wat centraler in het land misschien een optie is.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 08, 2008

Hilversum is anders aardig centraal. Apeldoorn zou voor iedereen ongeveer "even ver" zijn.
Marcel moet uit Rotterdam komen en dat is ook een flink eind tuffen naar Hilversum en/of Apeldoorn.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 08, 2008

Ik vind het allemaal best, maar kom dan ook met een leuk en gezellig alternatief ;)(y)

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Dec 08, 2008

Ik heb geen problemen met Hilversum, de locatie lijkt me prima.
Hoop alleen dat eventuele drukte geen te grote invloed heeft op het onderlinge contact tijdens het eten. Tijdstip om te starten maakt mij niet uit.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 08, 2008

Arnold van Oostrum;1497389 wrote: Hoop alleen dat eventuele drukte geen te grote invloed heeft op het onderlinge contact tijdens het eten.

De drukte valt volgens mij erg mee, je kunt elkaar goed en duidelijk verstaan tijdens het eten. De muziek staat er ook niet al te hard.

Ik zal komend weekend even naar binnen wippen om te kijken hoe het er op de zaterdagavond is.

reply
0
WR
Wilbert Rietman
Dec 08, 2008

Aangezien ik ook een stukje moet reizen, vind ik 17.00 de beste optie.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 08, 2008

Ik ga in ieder geval mijn best doen 11 januari vrij te krijgen :)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 08, 2008

Is er anders een (stille) plek waar we voor het eten af kunnen spreken als we eerst nog iets moeten bespreken? Ik weet niet hoeveel er nog besproken moet worden, dat weet Arnold het beste. En dan daarna met z'n allen aan tafel.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 08, 2008

Ik weet niet precies met hoeveel we zijn, maar dat kan anders ook eerst bij mij thuis.
Mijn huis woont op 5 minuten van het restaurant.

Ik zal dit weekend eerst eens even kijken hoe druk het is en of er een fatsoenlijk gesprek te voeren valt.

reply
0
AM
Alexander de Mol
Dec 08, 2008

Roy de Jong;1497510 wrote: Ik weet niet precies met hoeveel we zijn, maar dat kan anders ook eerst bij mij thuis.
Mijn huis woont op 5 minuten van het restaurant.
Ik zie mogelijkheden met deze suggestie. (y)
5 minuten loopafstand of met de straaljager? ;)

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 08, 2008

Alexander de Mol;1497516 wrote: Ik zie mogelijkheden met deze suggestie. (y)
5 minuten loopafstand of met de straaljager? ;)

5 Minuten met de fiets/auto, lopen is het wel zo'n 20 minuten.
Ik ga er vooralsnog gewoon even vanuit dat er in het restaurant prima te converseren valt voordat ik iedereen bij ons in het appartementje uitnodig :-D

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 14, 2008

Nou, ik ben gisteren bij "The Flintstones" geweest.
Er is prima te converseren alhoewel het er best donker en rumoerig is door de andere klanten.
Ik weet niet met hoeveel we nu uiteindelijk gaan, maar de grootste tafel ging ongeveer 10 man aan.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 14, 2008

Afgaande op de adressenlijst kom ik precies op 10 man.

Is het overigens een idee om al ergens in de middag af te spreken? Als we dan toch allemaal bij elkaar zijn en ook nog eens van ver moeten komen (sommigen) kan het misschien net zo goed iets langer dan alleen eten?

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 14, 2008

Mischien leuk om voorafgaand te gaan karten in Huizen bij Coronel.

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Dec 18, 2008

Laten we 11 januari bij deze vaststellen.
Roy, wil jij de reservering doen voor 17.00 uur?
Als iedereen komt zijn we volgens mij met 11 man (geen vrouw te bekennen (6) ).

Verder vind ik je aanbod voor bijeenkomst vooraf bij jouw thuis ontzettend genereus van je (y) en wil daar dan ook graag gebruik van maken. Geldt het nog en lukt het ook? Of kan het toch in het restaurant?

Mijn voorstel is om dan 15.00 uur af te spreken. Dan hebben we ruim tijd voor kennismaking (niet iedereen kent elkaar) en met elkaar het reilen en zeilen van DVD.nl te bespreken.

Daarna dan het bijzondere restaurant. :bier:

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 18, 2008

Arnold van Oostrum;1504184 wrote: Verder vind ik je aanbod voor bijeenkomst vooraf bij jouw thuis ontzettend genereus van je (y) en wil daar dan ook graag gebruik van maken. Geldt het nog en lukt het ook? Of kan het toch in het restaurant?

Ik heb even overlegd met mijn vriendin en zij vind het best, het restaurant is toch wel wat donker en ik denk niet dat iedereen iedereen goed kan verstaan.

Wel wil ik graag even weten met hoeveel we die dag zijn i.v.m. de reservering in het restaurant, dus graag hieronder even posten als je erbij aanwezig bent dan hou ik in deze post even een lijstje bij.

Ik heb er in ieder geval zin in en ben erg benieuwd naar jullie allemaal ;)

Aanwezig zijn:
*Arnold van Oostrum
*Roy de Jong
*Patrick van den Hul
*Ludo Keeris
*Wilbert Rietman
*Marcel den Haan
*Alexander de Mol
*Koen Koene
*Jordy van Buel

Afwezig zijn:
*Erwin de Koning
*Sander Haarmans

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 18, 2008

Roy de Jong;1504565 wrote:
Aanwezig zijn:
*Arnold van Oostrum
*Roy de Jong

Afwezig zijn:
*

Leuk dat je ook komt, Roy!

Ik ben er ook bij, mits, wat Patrick al zegt, er geen gekke dingen gaan gebeuren (waar ik niet van uitga). Een kleine kans dat er werk tussenkomt, maar dat weet ik nooit zo lang van tevoren. Dus je mag mij op je lijstje zetten.

En voor wie wil mag je best gaan karten. Aan mij is het niet zo besteed, maar ik kan me voorstellen dat anderen het wel weer leuk vinden.

En voor de duidelijkheid, ik moet op het volgende adres zijn?

Banckertlaan 129
1215PX Hilversum

reply
0
WR
Wilbert Rietman
Dec 18, 2008

En ik zal er ook bij zijn.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 18, 2008

Ludo Keeris;1504637 wrote: Banckertlaan 129
1215PX Hilversum

Klopt helemaal :bier:

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 23, 2008

Dit is het lijstje tot nu toe:

Roy de Jong;1504565 wrote: Aanwezig zijn:
*Arnold van Oostrum
*Roy de Jong
*Patrick van den Hul
*Ludo Keeris
*Wilbert Rietman
*Marcel den Haan
*Alexander de Mol
*Koen Koene
*Jordy van Buel

Erwin, ga je ook nog mee? Als dit bekend is, dan kan ik de reservering gaan doen ;)(y)

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 18, 2008

Ik moet het thuis wel nog even overleggen, maar denk wel dat dit moet kunnen ;)
(dan is er in ieder geval 1 vrouw, en die is van mij! (6) )

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 18, 2008

Ik ben erbij! (calamititeiten daargelaten, maar dat zal voor iedereen gelden ;))

reply
0
MH
Marcel den Haan
Dec 18, 2008

Ik ben aanwezig...:bier:

reply
0
AM
Alexander de Mol
Dec 19, 2008

Present.

reply
0
KK
Koen Koene
Dec 19, 2008

Alexander de Mol;1504859 wrote: Present.

Idem!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 19, 2008

Ik heb nog geen vrij kunnen regelen voor de 11e, maar ga er vanuit dat dat wel moet gaan lukken. Het is overigens wel zo dat ik bijna zeker met het openbaar vervoer moet komen, is dat een beetje goed te doen naar/in Hilversum?

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 19, 2008

Ik weet niet of je bij jou in de buurt een trein rechtstreeks kan pakken naar Amersfoort, Utrecht of Amsterdam.
Vanaf deze Stations rijden er vrijwel elke halfuur (of sneller) treinen naar/van Hilversum.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 19, 2008

Ja via Den Bosch naar Utrecht. En vanaf station Hilversum naar jouw huis?

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 19, 2008

Ik pik je dan wel op ;)
Zal alleen mijn vriendin even vragen of zij je dan even op het station af zet, ik mag namelijk graag een biertje drinken :bier: 8)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 19, 2008

Uitstekend! :bier:

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 19, 2008

Het is mischien wel even vestandig als je dan wat eerder bent, dat het niet zo is dat als de rest komt ze voor een gesloten deur komen te staan ;)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 19, 2008

13.00u? Kan ik meteen een boterhammetje pindakaas verorberen ;)

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 19, 2008

Prima Jordy, (y)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 19, 2008

Anders kan iemand van ons Jordy ook afzetten op het station? Diegene die met de auto komt zal toch niet drinken (hoop ik :roll:). Hoeft je vriendin niet speciaal daarvoor de deur uit. Ik weet dat station Hilversum niet echt handig te bereiken is met de auto, maar echt omrijden is het niet.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 19, 2008

Klopt, we kunnen altijd de dag zelf kijken hoe dat verder geregeld word ;)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 19, 2008

Ik vind het altijd prima heren, iig erg prettig dat ophalen/afzetten geen probleem is, scheelt mij weer een hoop uitzoeken met de bus etc. (y)

reply
0
WR
Wilbert Rietman
Dec 22, 2008

Als het niet teveel moeite is, zou ik dan ook even opgepikt kunnen worden bij het station? Zal namelijk ook treinen die dag.

reply
0
MH
Marcel den Haan
Dec 22, 2008

We blijven gewoon allemaal bij roy slapen, veel makkelijker...:mrgreen:
DVD.nl slaapfeestje.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 22, 2008

Kom dan wel op de Zaterdagavond, dan kunnen we gelijk even gezellig stappen.:bier:
We gaan in Hilversum alleen niet naar de bios omdat deze van een dramatisch niveau is.:evil:

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 23, 2008

Ik ben nog niet helemaal zeker eh Roy, hopelijk gaat het me lukken er bij te zijn ;)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 27, 2008

Ik ben er bij de 11e! 8)

Wilbert zullen wij een bepaalde tijd op het station afspreken, zeg rond de klok van 2 uur / half 3?

reply
0
WR
Wilbert Rietman
Dec 28, 2008

Jordy van Buel;1508857 wrote: Ik ben er bij de 11e! 8)

Wilbert zullen wij een bepaalde tijd op het station afspreken, zeg rond de klok van 2 uur / half 3?

Prima! (y)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 27, 2008

Sander en Erwin, zijn jullie erbij?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 28, 2008

Misschien dat Roy ons kan informeren over een goede verzamelplek, is er een FRS op station Hilversum? ;)

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 28, 2008

Wij hebben op het staition geen FRS meer.
Als jullie aankomsttijden bekend zijn, zal ik buiten de stationshal wachten op de parkeerplaats, ik kom niet naar binnen i.v.m. het niet mogen parkeren of het absurd hoge tarief hiervoor.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 28, 2008

Als ik om 13.00u vanuit Oss vertrek ben ik iets voor half 3 op Hilversum centraal :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 05, 2009

Jordy van Buel;1509612 wrote: Als ik om 13.00u vanuit Oss vertrek ben ik iets voor half 3 op Hilversum centraal :)

;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 05, 2009

Jordy van Buel;1513410 wrote: ;)

Ah ik had je verkeerd begrepen, je vertrekt dus om 13.00.

Ik ben er om 14.07, ik wacht dan wel even op jou Jordy. Ik stuur dan wel een SMSje over waar ik sta.

Reiskosten worden niet vergoed geloof ik? Maar het etentje wel meen ik ergens gelezen te hebben?

reply
0
WR
Wilbert Rietman
Jan 05, 2009

Patrick van den Hul;1513525 wrote: Ah ik had je verkeerd begrepen, je vertrekt dus om 13.00.

Ik ben er om 14.07, ik wacht dan wel even op jou Jordy. Ik stuur dan wel een SMSje over waar ik sta.

Reiskosten worden niet vergoed geloof ik? Maar het etentje wel meen ik ergens gelezen te hebben?

Ik ben er ook om 14.07. Delen wij het laatste stuk dezelfde trein Patrick? Is van Amersfoort naar Hilversum.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 05, 2009

Wilbert Rietman;1513634 wrote: Ik ben er ook om 14.07. Delen wij het laatste stuk dezelfde trein Patrick? Is van Amersfoort naar Hilversum.

Als het de Intercity richting Schiphol is dan wel ja! Ik zit daar al in vanaf Groningen (hoef niet over te stappen). Hoe laat stap jij dan in die trein?

reply
0
WR
Wilbert Rietman
Jan 05, 2009

Patrick van den Hul;1513671 wrote: Als het de Intercity richting Schiphol is dan wel ja! Ik zit daar al in vanaf Groningen (hoef niet over te stappen). Hoe laat stap jij dan in die trein?

13.55, Eerst van Zutphen naar Apeldoorn, vanaf daar naar Amersfoort en dan naar Hilversum.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 08, 2009

Patrick van den Hul;1513525 wrote:

Arnold?

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 28, 2008

Ik heb net van Erwin een PM gehad dat hij helaas niet mee kan.

Sander heb ik een PM gestuurd en wacht zijn antwoord even af.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 28, 2008

Jammer het was leuk geweest als we echt helemaal compleet waren geweest, je krijg toch vaak een veel beter beeld van iemand als je diegene echt eens spreekt.

Maar als er andere verplichtingen zijn dan is het niet anders natuurlijk ;)

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 29, 2008

Okey, Net een PM van Sander gehad en hij kan ook niet mee.
We zijn nu met de volgende ploeg:

Aanwezig zijn:
*Arnold van Oostrum
*Roy de Jong
*Patrick van den Hul
*Ludo Keeris
*Wilbert Rietman
*Marcel den Haan
*Alexander de Mol
*Koen Koene
*Jordy van Buel

Afwezig zijn:
*Erwin de Koning
*Sander Haarmans

Met z'n 9'en dus.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 29, 2008

Das een mooie Fellowship bij elkaar ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 05, 2009

Ik a toch ook met de trein. Neem de intercity van 11.00, die gaat rechtstreeks. Ik ben dan om 13.07 op de station in Hilversum. Is dat ok? Misschien kunnen Jordy en ik dan ergens gaan staan waar we worden opgepikt?

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jan 05, 2009

Ik vind het allemaal prima, maar de meeting zelf begint om 15:00uur pas, vind je 13:00uur niet wat vroeg?
Jullie zijn natuurlijk gewoon welkom ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 05, 2009

Het maakt mij niet zoveel uit, ik heb me in dit geval aangepast aan de tijd dat Jordy er ook is. Ik vind dit prima, maar iets later mag ook best.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jan 05, 2009

Als de mensen die met de trein komen nu hier even laten weten hoe laat ze op Hilversum centraal kunnen zijn, dan zal ik zorgen dat de taxi klaar staat ;)

Ik kan jullie trouwens alleen ophalen, mijn vriendin neemt mijn auto s'middags mee naar een verjaardag. Mischien dat iemand die met de auto komt jullie dan even op het station af zou kunnen zetten.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 05, 2009

Goed plan Patrick :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 05, 2009

Ik denk trouwens dat ik om 12.30u ga. Als de treinen allemaal op schema rijden ben ik er dan om 13.45u. Met een beetje mazzel wordt dat 10 minuten later en hoeven we allemaal niet zo lang te wachten op elkaar :) Goed?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 05, 2009

Ik vind 't prima!

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jan 08, 2009

Nou, de reservering in het restaurant is van de week eindelijk gelukt (ze waren telefonisch nogal moeilijk bereikbaar).
Zondag 11 Januari om 17:00uur.

Om 15:00uur begint de meeting bij mij thuis.

Zaterdag ben ik de gehele dag weg, (heb een vergadering in Friesland voor de komende zeilweekenden in Juni en September) en zal Zondagochtend pas weer online komen.
Zaterdag ben ik de gehele dag bereikbaar op telefoonnummer 06-24543885, mocht ik nu niet opnemen spreek dan even mijn voicemail in en dan bel ik z.s.m. terug.

Mijn adres is:

Banckertlaan 129
1215PX Hilversum
06-24543885

Zouden degenen die met de trein komen onderling alles goed af kunnen spreken en hier de tijd van aankomst even posten?
Ik zou jullie uiterlijk 14:30uur van het station op kunnen halen, mijn vriendin zal zelf niet thuis kunnen zijn en ik vind het nogal lullig als de mensen die met de auto komen voor een dichte deur komen te staan.

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Jan 09, 2009

Roy de Jong;1515654 wrote: Nou, de reservering in het restaurant is van de week eindelijk gelukt (ze waren telefonisch nogal moeilijk bereikbaar).
Zondag 11 Januari om 17:00uur.

Om 15:00uur begint de meeting bij mij thuis.
Fijn dat het gelukt is met de reservering. Bedankt voor je inspanningen (y).

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 08, 2009

Ga er maar vanuit dat we dan allemaal om 14.15 voor het station zullen staan :)

Ik heb er zin an! (y)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 08, 2009

Jordy van Buel;1515660 wrote: Ga er maar vanuit dat we dan allemaal om 14.15 voor het station zullen staan :)

Ik heb er zin an! (y)

Inderdaad en same here! (y)

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jan 09, 2009

Jordy van Buel;1515660 wrote: Ga er maar vanuit dat we dan allemaal om 14.15 voor het station zullen staan :)

Ik heb er zin an! (y)

Mooi, ik zal om 14:15uur op het stationsplein staan.
Vanuit de stationshal loop je de trap op en ga je aan de rechterkant naar buiten.
Hier sta ik in/bij mijn auto (Ford Focus station - blauw) te wachten.
Ik blijf bewust bij mijn auto wachten i.v.m. het achterlijke parkeertarief.

Ik blij dus op 3 man wachten:
Patrick, Jordy en Wilbert.... correct?

ps: let niet op de troep in mijn auto, ben natuurlijk wel een bouwvakker he :-P

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 09, 2009

Roy de Jong;1516464 wrote:
Ik blij dus op 3 man wachten:
Patrick, Jordy en Wilbert.... correct?

Correct (y)

reply
0
WR
Wilbert Rietman
Jan 10, 2009

Prima! En troep in de auto let ik nooit op ;).

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 10, 2009

Roy de Jong;1516464 wrote:
Vanuit de stationshal loop je de trap op en ga je aan de rechterkant naar buiten.

Zullen we onder aan die trap afspreken, waarschijnlijk sta ik er dan al maar mocht ik vertraging hebben dan SMS ik je wel Patrick :)

reply
0
AM
Alexander de Mol
Jan 08, 2009

Ik zal er zijn om 15.00 uur. Tot zondag! (y)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 09, 2009

(y) prima :)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 10, 2009

Wilbert, ik SMS je nog wel even waar in de trein ik zit voor als je de laatste paar minuten instapt.

Jordy, laat je even weten waar op het station je staat? Wij zijn er iets over tweeën!

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 10, 2009

Ok ik ken het station niet, maar er is maar 1 trap oid?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 10, 2009

Waarschijnlijk wel, heb trouwens even gechecked en ik moet persoonlijk om 22.00 uur weer uiterlijk op het station in Hilversum staan. ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 10, 2009

Hier ook even gekeken, uiterlijk 21.52. Dan ben ik iets over twaalven op het CS in Groningen, moet om 9.00 weer present zijn op school maandag :sad:

reply
0
AM
Alexander de Mol
Jan 11, 2009

Is er (betaalde?) parkeergelegenheid in de straat?

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jan 11, 2009

Bij mij in straat kun je gewoon vrij parkeren ;)

Ik sta om ongeveen 14:10uur op het station, de stationshal zit aan spoor 1.
Hier zal ik buiten bij de auto blijven staan.

reply
0
AM
Alexander de Mol
Jan 11, 2009

Het was leuk om eenieder te zien. Roy, nogmaals dank voor de gastvrijheid. Arnold, dankjewel voor het etentje!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 11, 2009

Zo, net thuis. Ik vond het een erg geslaagde meeting, zeker voor herhaling vatbaar! Leuk om een groot deel van de crew eindelijk eens in levende lijve te hebben gezien ;) Bedankt Roy en Arnold (y)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 11, 2009

Hehe, eindelijk thuis :-x

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 11, 2009

Nu pas? :p

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 11, 2009

Ik ben met mijn domme hoofd eerst een half uur vanuit Beilen naar Zwolle gereden en van daaruit nog weer een uur van Zwolle naar Groningen...

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 11, 2009

Hmm, balen. Naja, veilig thuis ;)

reply
0
KK
Koen Koene
Jan 12, 2009

Het was inderdaad gezellig! Ook namens mij een bedankje aan Roy en Arnold!

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jan 12, 2009

Het was inderdaad erg gezellig! Ook erg leuk om (bijna) iedereen eens in het echt te zien, zo krijg je toch een betere indruk van iemand als dat je via het forum krijgt.

Iedereen bedankt!

reply
0
WR
Wilbert Rietman
Jan 12, 2009

"Going to the chapel and we're gonna get married"

Vond het gisteren ook ontzettend gezellig. Roy en Arnold bedankt!

reply
0
KK
Koen Koene
Jan 12, 2009

Wilbert Rietman;1517792 wrote: "Going to the chapel and we're gonna get married"

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGH!!! :evil: :wink:

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 12, 2009

(6)

reply
0
RJ
Roy de Jong
Mar 26, 2009

De meeting is inmiddels al weer enige tijd geleden.
Is het nog nodig dat dit topic sticky blijft?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Mar 26, 2009

Alleen als het een verzameltopic wordt?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 14, 2009

Titel even veranderen naar verzameltopic?

Naar aanleiding van reactie interview Timmie.
Misschien is het leuk om de volgende keer een meeting te doen in iets als de Efteling?
Daar heb je vast wel faciliteiten om even rustig te praten en verder gewoon samen wat leuks doen! Verder heb je in Duitsland geloof ik nog een soort Movie-themed park, maar dat is qua reistijd misschien wat te gek.

Goed idee?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 14, 2009

Een meeting in de Efteling vind ik absoluut een leuk idee :)

reply
0
RJ
Roy de Jong
Apr 14, 2009

haha, Patrick heeft zeker de nieuwe AH reclame gezien :-P

Leuk idee inderdaad.
In Duitsland heb je Warner Bors. moviepark.
Een zeker net zo´n leuk park is Phantasialand.
De Efteling kan ik onderhand dromen door alle neefjes en nichtje ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 14, 2009

Haha, nu wel...
Kwam op het idee door het interviewtopic.

reply
0