Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
AllesOverFilm Crew - Zwarte Lijst
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
thx-ultrall
Nov 18, 2008
thx-ultrall heeft is nogal hardnekkig en plaatst telkens weer verkooptopics met games en gameconsoles. Nu zijn er al meerdere gesloten en zag ik net dat Jordy er ook weer 2 heeft gesloten. Hier heb ik hem al eens eerder over aangesproken na het sluiten van zijn topic(s) via PM, en nog weigert hij om de verkoopregels door te nemen / na te leven. Hoe gaan wij hier verder mee om? Is het wijs om eens een PM te sturen met daarin de mededeling dat als hij de regels niet naleeft een tijdelijk ban krijgt?
Nov 18, 2008
thx-ultrall heeft is nogal hardnekkig en plaatst telkens weer verkooptopics met games en gameconsoles. Nu zijn er al meerdere gesloten en zag ik net dat Jordy er ook weer 2 heeft gesloten. Hier heb ik hem al eens eerder over aangesproken na het sluiten van zijn topic(s) via PM, en nog weigert hij om de verkoopregels door te nemen / na te leven. Hoe gaan wij hier verder mee om? Is het wijs om eens een PM te sturen met daarin de mededeling dat als hij de regels niet naleeft een tijdelijk ban krijgt?
EK
Erwin de Koning
Erwin de Koning
Nov 18, 2008
Ik vind het vreemd om hem nóg een pm te sturen, dat heb je toch al gedaan en hij wéét het toch?
Ik vind het vreemd om hem nóg een pm te sturen, dat heb je toch al gedaan en hij wéét het toch?
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Nov 21, 2008
Nee, dit is de zoveelste keer al dat hij het probeert...
Jordy van Buel;1487523 wrote: http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=64795
Is dit toegestaan?
Nee, dit is de zoveelste keer al dat hij het probeert...
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Nov 21, 2008
Ja zat te twijfelen wat het nu eigenlijk was, dus vandaar. Beetje irritant dat zo iemand telkens maar weer de regels blijft negeren.
Ja zat te twijfelen wat het nu eigenlijk was, dus vandaar. Beetje irritant dat zo iemand telkens maar weer de regels blijft negeren.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Nov 21, 2008
En opnieuw: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=64797
Wat doen we er mee?
En opnieuw: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=64797
Wat doen we er mee?
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Nov 21, 2008
Hij is er nu vaak genoeg op gewezen en weet het nu donders goed, weekje afkoelen?
Hij is er nu vaak genoeg op gewezen en weet het nu donders goed, weekje afkoelen?
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Nov 21, 2008
Stuur hem nog een laatste PM met daarin de melding dat als hij nog één keer de handelsregels negeert, hij twee weken mag afkoelen. Een zgn. laatste waarschuwing.
Stuur hem nog een laatste PM met daarin de melding dat als hij nog één keer de handelsregels negeert, hij twee weken mag afkoelen. Een zgn. laatste waarschuwing.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Jan 19, 2009
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=66131
Wat doen we er mee?
Ludo Keeris;1487585 wrote: Stuur hem nog een laatste PM met daarin de melding dat als hij nog één keer de handelsregels negeert, hij twee weken mag afkoelen. Een zgn. laatste waarschuwing.
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=66131
Wat doen we er mee?
reply
0
PH
Patrick van den Hul
Patrick van den Hul
Nov 21, 2008
Ik snap niet zo goed waarom hij het nu blijft proberen? Hij weet dat we de boel in de gaten houden en dat het binnen de kortste keren weer verwijderd wordt.
Ik snap niet zo goed waarom hij het nu blijft proberen? Hij weet dat we de boel in de gaten houden en dat het binnen de kortste keren weer verwijderd wordt.
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Jan 19, 2009
Ik heb net zijn topic gesloten en een waarschuwing gegeven in zijn openingspost.
De PS3 is een spelcomputer met als extra functie het gebruik als BR-speler.
Als wij dit toelaten is het einde straks zoek, de Wii, XBOX360 zijn ook beide te gebruiken als dvd/HD-DVD speler evenals de PC.
Ik heb net zijn topic gesloten en een waarschuwing gegeven in zijn openingspost.
De PS3 is een spelcomputer met als extra functie het gebruik als BR-speler.
Als wij dit toelaten is het einde straks zoek, de Wii, XBOX360 zijn ook beide te gebruiken als dvd/HD-DVD speler evenals de PC.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Mar 02, 2009
Omdat hij vandaag wéér in de fout is gegaan heeft hij een (tijdelijke) ban te pakken.
Omdat hij vandaag wéér in de fout is gegaan heeft hij een (tijdelijke) ban te pakken.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Mar 27, 2009
http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=67648 Heeft dit iets met HT te maken?
http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=67648 Heeft dit iets met HT te maken?
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Mar 27, 2009
Wat doen we er mee dan, het is niet de eerste keer dat hij op deze manier in de fout gaat (al is dit misschien wat meer twijfelachtig).
Wat doen we er mee dan, het is niet de eerste keer dat hij op deze manier in de fout gaat (al is dit misschien wat meer twijfelachtig).
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Mar 27, 2009
Verwijderen met een lijkje naar de regels en een waarschuwing geven dat er alleen HT gerelateerde hardware verkocht mag worden.
Een gele kaart zou ook kunnen.
Verwijderen met een lijkje naar de regels en een waarschuwing geven dat er alleen HT gerelateerde hardware verkocht mag worden.
Een gele kaart zou ook kunnen.
reply
0
PH
Patrick van den Hul
Patrick van den Hul
Mar 27, 2009
Aangezien het van deze persoon de zoveelste overtreding is, lijkt een gele kaart me wel op zn plaats.
Aangezien het van deze persoon de zoveelste overtreding is, lijkt een gele kaart me wel op zn plaats.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Mar 27, 2009
Verwijderd en verwezen naar de regels, eens kijken of hij er zich iets van aantrekt. Anders maar gewoon weer een ban wat mij betreft.
Verwijderd en verwezen naar de regels, eens kijken of hij er zich iets van aantrekt. Anders maar gewoon weer een ban wat mij betreft.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Mar 27, 2009
Hij heeft weer een ban te pakken van 2 weken.
Wie niet luisteren wil moet op de blaren zitten.
Hij heeft weer een ban te pakken van 2 weken.
Wie niet luisteren wil moet op de blaren zitten.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Jun 19, 2009
thx-ultraII had het volgende verzoek voor me: Hij wil graag al zijn verkooptopics verwijderd zien.
Ik heb gezegd dat we hier niet op in kunnen gaan. Hij had daar maar vantevoren aan moeten denken. Ik vraag me wel af wat hij dan heeft verkocht wat eventueel niet geheel de bedoeling was :?
thx-ultraII had het volgende verzoek voor me: Hij wil graag al zijn verkooptopics verwijderd zien.
mocht je ze ook uit afgehandelde transacties kunnen verwijderen zou ik dat echt aardig van je vinden. Mijn vader mag er namelijk niet achter komen dat ik wat spulltjes heb verkocht en hij gaat vavavond zoeken op internet heeft hij tegen me gezegd
Ik heb gezegd dat we hier niet op in kunnen gaan. Hij had daar maar vantevoren aan moeten denken. Ik vraag me wel af wat hij dan heeft verkocht wat eventueel niet geheel de bedoeling was :?
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jun 19, 2009
Waarom zo streng Jordy?
Ik weet dat het niet je vriend is, maar wil je dan niets voor 'm doen?
Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik de topics verwijderd heb?
Waarom zo streng Jordy?
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Jun 19, 2009
Nee hoor, geen probleem. Ik vind het alleen een beetje merkwaardig allemaal.
Ludo Keeris;1586390 wrote: Waarom zo streng Jordy?
Nee hoor, geen probleem. Ik vind het alleen een beetje merkwaardig allemaal.
reply
0
PH
Patrick van den Hul
Patrick van den Hul
Jun 19, 2009
Inderdaad Jordy, het kan natuurlijk een smoes zijn. Misschien heeft hij zijn zaken niet netjes afgehandeld, zijn bepaalde dingen gestolen/illegaal etc. etc.
Er kunnen zoveel redenen zijn waarom hij de topic verwijderd wil hebben. Lijkt me niet dat we daar op in moeten gaan.
Inderdaad Jordy, het kan natuurlijk een smoes zijn. Misschien heeft hij zijn zaken niet netjes afgehandeld, zijn bepaalde dingen gestolen/illegaal etc. etc.
Er kunnen zoveel redenen zijn waarom hij de topic verwijderd wil hebben. Lijkt me niet dat we daar op in moeten gaan.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Jun 19, 2009
Ja precies, het is niet zo dat zijn vader die oude topics makkelijk gaat vinden in "Afgehandelde Transacties". Daar zit meer achter volgens mij.
Patrick van den Hul;1586393 wrote: Inderdaad Jordy, het kan natuurlijk een smoes zijn. Misschien heeft hij zijn zaken niet netjes afgehandeld, zijn bepaalde dingen gestolen/illegaal etc. etc.
Ja precies, het is niet zo dat zijn vader die oude topics makkelijk gaat vinden in "Afgehandelde Transacties". Daar zit meer achter volgens mij.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jun 19, 2009
We gaan het heel snel merken als hij dingen verkocht heeft die niet in orde zijn.
Als z'n vader z'n nickname op DVD.nl weet dan is het makkelijk zoeken.
Maar of dat de reden is weet ik niet. Ik gun 'm het voordeel van de twijfel.
Als jullie vinden dat dat niet oké is hoor ik het graag.
We gaan het heel snel merken als hij dingen verkocht heeft die niet in orde zijn.
Als z'n vader z'n nickname op DVD.nl weet dan is het makkelijk zoeken.
Maar of dat de reden is weet ik niet. Ik gun 'm het voordeel van de twijfel.
Als jullie vinden dat dat niet oké is hoor ik het graag.
reply
0
PH
Patrick van den Hul
Patrick van den Hul
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Jun 19, 2009
Ik denk ook dat we zijn topics moeten laten staan.
Als er niet in de haak is neemt zijn vader waarschijnlijk wel contact met ons op.
Ik heb het trouwens wel vaker "verdacht" gevonden wat hij allemaal in de verkoop deed... (bijna) nieuwe hardware e.d..
En dan nog, als je handelt op internet en je doet niets illegaals dan heb je toch ook niets te verbergen?
Komt een beetje vreemd over...
Ik denk ook dat we zijn topics moeten laten staan.
Als er niet in de haak is neemt zijn vader waarschijnlijk wel contact met ons op.
Ik heb het trouwens wel vaker "verdacht" gevonden wat hij allemaal in de verkoop deed... (bijna) nieuwe hardware e.d..
En dan nog, als je handelt op internet en je doet niets illegaals dan heb je toch ook niets te verbergen?
Komt een beetje vreemd over...
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jun 19, 2009
Oké, ik heb de topics weer teruggezet. Ze staan nu - zichtbaar - in het Afgehandele Transacties gedeelte.
Ben benieuwd of er iets van komt.
Oké, ik heb de topics weer teruggezet. Ze staan nu - zichtbaar - in het Afgehandele Transacties gedeelte.
Ben benieuwd of er iets van komt.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Jul 07, 2009
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=69533
Heeft dit iets te maken met Hardware zoals wij dat bedoelen?
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=69533
Heeft dit iets te maken met Hardware zoals wij dat bedoelen?
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jul 07, 2009
Nee, dat lijkt me wel wat te ver gaan. Je kunt 'm in je thuisbioscoop zetten, maar daar kan ik ook een mooie schemerlamp plaatsen. En dat wordt ook niet toegestaan.
Nee, dat lijkt me wel wat te ver gaan. Je kunt 'm in je thuisbioscoop zetten, maar daar kan ik ook een mooie schemerlamp plaatsen. En dat wordt ook niet toegestaan.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Sep 29, 2009
Zojuist wederom een topic gesloten. Complete DJ set heeft natuurlijk vrij weinig met Home Theater te maken. Heb hem ook gewaarschuwd voor een volgende keer, als het weer gebeurt gewoon een tijdelijke ban wat mij betreft.
Zojuist wederom een topic gesloten. Complete DJ set heeft natuurlijk vrij weinig met Home Theater te maken. Heb hem ook gewaarschuwd voor een volgende keer, als het weer gebeurt gewoon een tijdelijke ban wat mij betreft.
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Sep 29, 2009
Heeft hij niet eens een gele kaart gehad?
Dit zou er anders een mooi moment voor zijn.
Heeft hij niet eens een gele kaart gehad?
Dit zou er anders een mooi moment voor zijn.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Sep 29, 2009
Tja inderdaad, al is hij al zóvaak in de fout gegaan, daar hadden we dan eerder mee moeten beginnen imo. Volgende keer gewoon een tijdelijke ban!
Tja inderdaad, al is hij al zóvaak in de fout gegaan, daar hadden we dan eerder mee moeten beginnen imo. Volgende keer gewoon een tijdelijke ban!
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Sep 29, 2009
Oke, vermeld ik hem dat dit ook meteen een laatste waarschuwing voor een tijdelijke ban is :)
Oke, vermeld ik hem dat dit ook meteen een laatste waarschuwing voor een tijdelijke ban is :)
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Oct 01, 2009
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1621995#post1621995 dit is wel toegestaan? Ik twijfel..
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1621995#post1621995 dit is wel toegestaan? Ik twijfel..
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Oct 01, 2009
Dit is naar mijn idee een goede poging om de regels te omzeilen.
Hij zet ze te koop als speakerstands, maar geeft in de omschrijving aan dat er monitoren op te plaatsen zijn :confused:
Jordy van Buel;1621998 wrote: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1621995#post1621995 dit is wel toegestaan? Ik twijfel..
Dit is naar mijn idee een goede poging om de regels te omzeilen.
Hij zet ze te koop als speakerstands, maar geeft in de omschrijving aan dat er monitoren op te plaatsen zijn :confused:
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Oct 01, 2009
Ja precies, in principe is dit meer bedoeld voor muziekinstallaties en is dus niet gerelateerd aan home-theater. Wat doen we, maar eens tijdelijke ban van 2 weken?
Ja precies, in principe is dit meer bedoeld voor muziekinstallaties en is dus niet gerelateerd aan home-theater. Wat doen we, maar eens tijdelijke ban van 2 weken?
reply
0
MH
Michael Hamers
Michael Hamers
Oct 01, 2009
Kun je in dit geval niet doen. Dit is ook te gebruiken voor je HT... Maar aan de andere kant noemt hij wel weer met naam en toenaam DJ blahblah
Kun je in dit geval niet doen. Dit is ook te gebruiken voor je HT... Maar aan de andere kant noemt hij wel weer met naam en toenaam DJ blahblah
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Oct 01, 2009
Heb het product even opgezocht, het is gewoon echt voor je muziekinstallatie en heeft in eerste instantie niets met HT te maken. Wat mij betreft gewoon een tijdelijke ban.
Heb het product even opgezocht, het is gewoon echt voor je muziekinstallatie en heeft in eerste instantie niets met HT te maken. Wat mij betreft gewoon een tijdelijke ban.
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Aug 21, 2011
FYI: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1817176#post1817176 Sander Heijnen is thx-ultraII (zag hetzelfde topic van onder THX naam bij DVDforum.nl toevallig). Hoeven we verder niets mee te doen op zich, maar dan weten we dat.
FYI: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1817176#post1817176 Sander Heijnen is thx-ultraII (zag hetzelfde topic van onder THX naam bij DVDforum.nl toevallig). Hoeven we verder niets mee te doen op zich, maar dan weten we dat.
reply
0
MH
Michael Hamers
Michael Hamers
Aug 24, 2011
Het is nu ook bekend hier. En volgens mij is het tegen de regels?? Tijd voor een ban?
Jordy van Buel;1817300 wrote: FYI: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1817176#post1817176 Sander Heijnen is thx-ultraII (zag hetzelfde topic van onder THX naam bij DVDforum.nl toevallig). Hoeven we verder niets mee te doen op zich, maar dan weten we dat.
Het is nu ook bekend hier. En volgens mij is het tegen de regels?? Tijd voor een ban?
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Aug 24, 2011
Dit dacht ik in het verleden bij iemand anders ook, ik heb het alleen niet in de regels terug kunnen vinden.
Michael Hamers;1817897 wrote: Het is nu ook bekend hier. En volgens mij is het tegen de regels?? Tijd voor een ban?
Dit dacht ik in het verleden bij iemand anders ook, ik heb het alleen niet in de regels terug kunnen vinden.
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Sep 20, 2011
Gisteren al een ps3-topic van hem verwijderd en net een pm van hem gehad dat het niet mee HT kan dan de PS3.
Nu opent die eigenwijze drol een topic voor een htpc; http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=83126
Wat doen we hiermee? Ik heb het vermoedEn dat hij puur een handelaar is.
Gisteren al een ps3-topic van hem verwijderd en net een pm van hem gehad dat het niet mee HT kan dan de PS3.
Nu opent die eigenwijze drol een topic voor een htpc; http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=83126
Wat doen we hiermee? Ik heb het vermoedEn dat hij puur een handelaar is.
reply
0
MH
Michael Hamers
Michael Hamers
Sep 20, 2011
Moet je dat nog vragen Ludo? Staat duidelijk in de regels.
- Het is alleen toegestaan om Home Theater / Audio / HiFi gerelateerde hardware te verhandelen. Verkoop van (spel) computers, computeronderdelen en spellen is niet toegestaan! Dus het gaat hier alleen om voorwerpen die je écht alleen voor je HT gebruikt, waaronder ook tv-meubels bijvoorbeeld. Dus geen discmans etc.
ALs je HTPC's gaat toestaan moet je ook de consoles toestaan, omdat die ook gebruikt kunnen worden voor films en muziek.
Ludo Keeris;1824333 wrote: Waarom mag hier geen HTPC aangeboden worden?
Moet je dat nog vragen Ludo? Staat duidelijk in de regels.
- Het is alleen toegestaan om Home Theater / Audio / HiFi gerelateerde hardware te verhandelen. Verkoop van (spel) computers, computeronderdelen en spellen is niet toegestaan! Dus het gaat hier alleen om voorwerpen die je écht alleen voor je HT gebruikt, waaronder ook tv-meubels bijvoorbeeld. Dus geen discmans etc.
ALs je HTPC's gaat toestaan moet je ook de consoles toestaan, omdat die ook gebruikt kunnen worden voor films en muziek.
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Sep 20, 2011
Het ging mij in dit geval om 2 dingen:
1) Een HTPC kan een onderdeel zijn van je HT. Mijn inziens hoort deze hier echter niet in onze handelsfora thuis. Het is en blijft een PC met de mogelijkheid om films/muziek ten gehore ten brengen. Ofwel; waar trekken wij de grens? Ik denk tot hier. Misschien is het wel handig om een extra regel in de regels mee te nemen: "Dus ook handel in HTPC's is NIET toegestaan", o.i.d..
Voor de handel in HTPC's kan hij bv. bij onze conculega's van Hardware.info terecht.
2) Deze gluiperd is al zo vaak in de fout gegaan. Hij haalt het bloed onder onze nagels vandaan door simpelweg de regels niet na te leven. Hij is er al zo ontzettend vaak op gewezen, het is nu gewoon een keer klaar.
Mocht hij in de toekomst terugkeren op het forum (onder welke naam dan ook) Dan lijkt het mij een goed plan om hem een handelsverbod op te leggen. Hij heeft genoeg kansen gehad.
Het ging mij in dit geval om 2 dingen:
1) Een HTPC kan een onderdeel zijn van je HT. Mijn inziens hoort deze hier echter niet in onze handelsfora thuis. Het is en blijft een PC met de mogelijkheid om films/muziek ten gehore ten brengen. Ofwel; waar trekken wij de grens? Ik denk tot hier. Misschien is het wel handig om een extra regel in de regels mee te nemen: "Dus ook handel in HTPC's is NIET toegestaan", o.i.d..
Voor de handel in HTPC's kan hij bv. bij onze conculega's van Hardware.info terecht.
2) Deze gluiperd is al zo vaak in de fout gegaan. Hij haalt het bloed onder onze nagels vandaan door simpelweg de regels niet na te leven. Hij is er al zo ontzettend vaak op gewezen, het is nu gewoon een keer klaar.
Mocht hij in de toekomst terugkeren op het forum (onder welke naam dan ook) Dan lijkt het mij een goed plan om hem een handelsverbod op te leggen. Hij heeft genoeg kansen gehad.
reply
0