Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
S
StefVerbruggen
Tom & Jerry Collection: foute dvd's
Nov 19, 2008

Beste mede-forumers Ik ken deze site al een hele tijd en lees ook regelmatig het forum en recensies. Nu heb ik het volgende probleem. Zondag (16-11) kocht ik bij ExtraZone de Tom & Jerry Collection. Het gaat om deze box: http://www.moorsmagazine.com/images15/tomandjerry.jpg Zoals sommige misschien wel weten zijn de dvd's langs 2 kanten leesbaar. De box bevat in totaal 7 dvd's. In de auto heb ik ff gecontroleerd of alle dvd's erin zaten en dat klopte dus blijkbaar. Nu gisteren heb ik ontdekt dat ik de dvd met volume 1&2 en dvd met volume 7&8 er twee keer in zit. De dvd met volume 9 & 10 en dvd met volume 11 & 12 mis ik dus. Aan de binnenste rand van de cd kan je aflezen welke volumes het zijn (in kleine lettertjes). Nu is mijn vraag, kan ik het beste Waner Bros mailen of bellen (want een telefoonnummer vind ik niet) of zou ik best eens terug naar de winkel gaan? Maar in de winkel lossen ze dat op met een tegoedbon denk ik. Alvast bedankt. Stef

CW
Chris W
Nov 19, 2008

StefVerbruggen;1486165 wrote: Beste mede-forumers

Ik ken deze site al een hele tijd en lees ook regelmatig het forum en recensies.

Nu heb ik het volgende probleem.
Zondag (16-11) kocht ik bij ExtraZone de Tom & Jerry Collection. Het gaat om deze box:
http://www.moorsmagazine.com/images15/tomandjerry.jpg

Zoals sommige misschien wel weten zijn de dvd's langs 2 kanten leesbaar. De box bevat in totaal 7 dvd's.

In de auto heb ik ff gecontroleerd of alle dvd's erin zaten en dat klopte dus blijkbaar. Nu gisteren heb ik ontdekt dat ik de dvd met volume 1&2 en dvd met volume 7&8 er twee keer in zit. De dvd met volume 9 & 10 en dvd met volume 11 & 12 mis ik dus. Aan de binnenste rand van de cd kan je aflezen welke volumes het zijn (in kleine lettertjes).

Nu is mijn vraag, kan ik het beste Waner Bros mailen of bellen (want een telefoonnummer vind ik niet) of zou ik best eens terug naar de winkel gaan?
Maar in de winkel lossen ze dat op met een tegoedbon denk ik.

Alvast bedankt.

Stef

eerst naar de winkel.

reply
0
R
Ralfers
Nov 19, 2008

En gewoon niet akkoord gaan met een tegoedbon. Ze moeten je gewoon een vervangend exemplaar kunnen leveren. En als ze je niet een vervangend exemplaar kunnen leveren kunnen zijn ze verplicht je je geld terug te geven. (Maar dan kan je uiteraard nog wel eerst WB proberen ;))

reply
0
S
StefVerbruggen
Nov 23, 2008

Het probleem is opgelost. Ben terug naar de winkel geweest en kheb een ander exemplaar gekregen. :)

Bedankt voor de reacties

reply
0