Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Audio en Luidsprekers
FB
Frank Bedijn
SUB: de Infinity Cascade Model Fifteen
Nov 19, 2008

Is dit wat in combinatie met een Denon 3805 en rondom de Kef Q5? Iemand ervaringen met deze sub. Reacties meer dan welkom. Alvast bedankt (y)

AD
Alexander D
Nov 19, 2008

Frank Bedijn;1486574 wrote: Is dit wat in combinatie met een Denon 3805 en rondom de Kef Q5?
Iemand ervaringen met deze sub. Reacties meer dan welkom. Alvast bedankt (y)

Geen ervaring mee maar waarom deze sub?

Waarvoor ga je die gebruiken?
Hoe groot is de ruimte?
Wat is je budget?

reply
0
FB
Frank Bedijn
Nov 20, 2008

Alexander D;1486672 wrote: Geen ervaring mee maar waarom deze sub?

Waarvoor ga je die gebruiken?
Hoe groot is de ruimte?
Wat is je budget?

Ik kwam de sub tegen op marktplaats voor 400,-. Ik las er goede verhalen over en vooral 'plaats-technisch' is tie voor mij handig.

Helaas kan ik geen grote jongen kwijt op het moment dus qua model lijkt de model 15 mij wel wat. Als je andere suggesties hebt, hoor ik het graag. Ik zoek dus een niet al te grote sub.

reply
0
AD
Alexander D
Nov 20, 2008

Mijn standaard advies en hij heeft nu een aanbieding, al weet ik niet of die op de site staat

www.ra-subwoofers.nl

De Model 1 is nu als demo dacht ik te krijgen voor 365. Genoeg tevreden gebruikers te vinden op dit forum.

reply
0
FB
Frank Bedijn
Nov 20, 2008

Bedankt voor je advies. Ik zal me erin verdiepen.

reply
0
AD
Alexander D
Nov 20, 2008

Succes!

reply
0