Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Zwarte Lijst
PH
Patrick van den Hul
Le-nnart
Nov 21, 2008

Deze persoon is al vaker ter sprake gekomen volgensmij en een eigen topic lijkt me dus wel op zijn plaats. Zie hier: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1487508 Voldoende aanleiding voor een PM? (vooral het feit dat hij na het verwijderen nog een keer het bericht plaatst).

RJ
Roy de Jong
Nov 21, 2008

Klopt, ik heb voordat ik mod werd al eens woorden met hem gehad en verder is het nogal een eigengereid iemand.
Die opmerking die hij maakt gaat i.m.o. veel te ver, dat heeft totaal niets te maken met het topic waar hij in post en hij beledigd iemand die gewoon trouw lid is en zich keurig gedraagd op het forum.

O, ja... Het is met 1 a.... "Le-nnart" ;)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 28, 2008

Hij loopt hier ook weer te zeiken: http://allesoverfilm.nl/forum/showpost.php?p=1491703&postcount=4314

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 28, 2008

VInd het wel meevallen. Wat zegt hij volgens jou dat niet door de beugel kan?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 28, 2008

Hij is er maar op aan het doorhameren dat TJ mensen aan het afzeiken is, terwijl dat gewoon helemaal niet het geval is. Het zijn niet zozeer zijn woorden, maar wel elke keer zijn reacties op.. naja het is nu weer ontopic gelukkig :)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 28, 2008

Nou, laat ik het dan sterker maken: ik ben het met hem eens! Ik word een beetje moe van het gezeik van TJ op anderen. Toevallig heb ik 'm net een cynische PM gestuurd n.a.v. zijn opmerkingen in het OHT.

Hallo TJ,

Ik ben toch blij te lezen dat jullie altijd zoveel vertrouwen hebben in ons als crew. Echt heel fijn! Kom eens gezellig bij de crew TJ. Het is zo jammer dat de beste stuurlui altijd aan wal staan. Die willen we zo graag aan boord hebben!

En nee, Basil is geen oude bekende. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken. Hij is al 5 1/2 jaar lid op het forum en zou dan nu in een keer "een oude bekende" zijn? Als je écht twijfelt mag je contact met me opnemen, dan zoek ik het uit. Maar niet iedereen die even een andersgezinde opmerking maakt als "die oude bekende" gaan bestempelen graag.

vriendelijke groet,

Ludo

TJ Weissel;1491780 wrote: Blijft overigens wel kwalijk hoeveel er eigenlijk gefilterd wordt op dit forum... lijkt wel 'n communistisch regime af en toe!, eerst post lezen alvorens deze echt gepost wordt (6)

Betreffende Basil, is dat niet gewoon 'n oude bekende?, vol spraakgebrek en dan doet ie nog wel 'n poging om dure woordjes te gebruiken ook... doet me denken aan iemand....

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 04, 2008

Ik heb het volgende bericht van Le-nnart verwijderd en hem een PM gestuurd dat dit op deze manier niet nodig is en dat hij ook op een andere manier kan reageren en anders via PM.

Hij komt verschrikkelijk arrogant over.

le-nnart;1495129 wrote: weer zo';n mierenneuker die zichzelf verheven boven andere voelt vanwege zijn sublieme filmcollectie *kots-modus*

lijkt mij duidelijk dat als iemand een film koopt, hij/zij die film koopwaardig vind he.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 04, 2008

Net het volgende PM verkeer gehad:

le-nnart wrote: waarom verbaast het me niet dat jij dat nu weer verwijdert.

Roy de Jong wrote: Beste Le-nnart,

Ik heb het volgende bericht verwijderd:

[quote=le-nnart;1495129]weer zo';n mierenneuker die zichzelf verheven boven andere voelt vanwege zijn sublieme filmcollectie *kots-modus*

lijkt mij duidelijk dat als iemand een film koopt, hij/zij die film koopwaardig vind he.

Dit is niet nodig en lokt alleen maar uit.
Reageren op een dergelijk bericht kan op een nette manier en anders via PM.

Met vriendelijke groet,
Roy de Jong

Je had op voorhand kunnen weten dat zulk taalgebruik niet word getolereerd en dat je post of door mij of door iemand anders vand e crew verwijderd had kunnen worden.

Met vriendelijke groet,
Roy de Jong
[/QUOTE]

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 04, 2008

En hierop ook een reactie gehad:

le-nnart wrote: ocj jeehj wat, ipv dat je die pippo aanspreekt op zijn gezever, maargoed ik endig deze discussie want het heeft toch geen zin tegen je in te gaan.

In mijn ogen steld die andere "pippo" gewoon een vraag.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 04, 2008

Een keertje laten afkoelen dan maar?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 04, 2008

Lijkt mij wel...

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 04, 2008

Misschien moeten we eens meer met die gele en rode kaarten gaan werken. Dan krijgt een gebruiker een waarschuwing voor 10 dagen. Dan kunnen andere leden ook zien dat deze persoon een waarschuwing heeft gekregen. En dan kunnen bij X overtredingen overgaan tot een ban.
Lijkt jullie dat wat?

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 04, 2008

Lijkt mij prima.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 04, 2008

Dus dat is die Infraction! Hoe werkt dat precies Ludo, misschien kun je je idee wat concreter uitleggen :)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 04, 2008

Wij van de crew zien bij elk lid een gele en rode kaart staan.
Als je daar op klikt zie je een lijst waarbij je een waarschuwing uit kunt delen.
Dat kan voor:

Spammed Advertisements
Insulted Other Member(s)
Signature Rule Violation
Inappropriate Language

Voor spammen gaan we geen kaarten uitdelen, die gaan we direct verwijderen en bannen. De Onderschriften kunnen we beter wijzigen en de gebruikers daarop wijzen. Pas als ze echt de opmerkingen negeren kunnen we een waarschuwing uitdelen.
Het gaat dus vooral om het beledigen en grof taalgebruik.

Elke waarschuwing is een punt waard. De waarschuwing verloopt na 10 dagen en dan gaat de kaart weg. Maar deze wordt wel bewaard in de algehele statistieken van deze persoon. We kunnen onderling afspreken dat bij aantal X kaarten iemand een tijdelijke ban krijgt en bij Z kaarten een definitieve ban.

Je moet, op het moment dat je een kaart geeft, de gebruiker een PM sturen met de reden waarom je 'm een kaart geeft. Dat kan een algemene tekst zijn, of een met een specifieke melding van de bewuste belediging of opmerking.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 04, 2008

You are not allowed to give warnings or infractions to Moderators.

Das dan wel weer jammer ;) (6)

Nee, prima idee verder :)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 04, 2008

Das dan wel weer jammer :wink: (6)

Mij lukt dat weer wel :twisted: 8)

Ik zag net ook dat je geen waarschuwing aan jezelf kan geven... :cry:

Overigens kun je een gegeven waarschuwing ook weer terugdraaien.
Klik daarvoor op de gele of rode kaar die rechtsonder iedere post van deze gebruiker komt te staan en zet een vinkje bij "To reverse this warning/infraction, click this box and press the 'Reverse' button."

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 04, 2008

Dus die kaart is voor iedereen zichtbaar gedurende 10 dagen?

Ik stel voor:

3 waarschuwingen: tijdelijke ban
5 waarschuwingen: permanente ban

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 04, 2008

Jordy van Buel;1495688 wrote: Dus die kaart is voor iedereen zichtbaar gedurende 10 dagen?

Nee, volgens mij alleen voor de crew.

Ik stel voor:

3 waarschuwingen: tijdelijke ban
5 waarschuwingen: permanente ban

Dat lijkt me wel een goede maatstaf.
Het kan natuurlijk altijd zijn dat iemand eerder een ban dient te krijgen (denk aan de aliassen van onze vriend wo2freak of ene Jan Bruinsma).

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 04, 2008

Oke, is het misschien handig hier een apart stickytopic voor te maken in het 'Zwarte Lijst' gedeelte?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 08, 2008

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1497195#post1497195

Geen gescheld nog, maar wel weer een herhaling van eerder vertoond gedrag.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 08, 2008

Dat is gewoon kwallen gedrag... deed hij trouwens niet mee in "echte Gooische meiden"? (6)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 08, 2008

Ik denk dat het tijd wordt voor een eerste gele kaart! :)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 08, 2008

Jordy van Buel;1497334 wrote: Ik denk dat het tijd wordt voor een eerste gele kaart! :)

Nou Jordy, geef 'm maar!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 08, 2008

Done:

Hallo Le-nnart,

Naar aanleiding van deze post van jou

le-nnart wrote: enige jammere aan jou post is je hele tekst.

heb je een eerste waarschuwing gekregen omtrent je gedrag naar anderen. De reactie van misterfun is verre van kwetsend bedoelt, terwijl jouw reactie daarop wél een stap te ver is, iets wat we de laatste tijd al meerdere malen hebben meegemaakt met je.

Bij 3 waarschuwingen krijg je een tijdelijke ban, laat het dus niet zo ver komen zou ik zeggen!

Met vriendelijke groet,

Jordy van Buel
DVD.nl forum crew

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 08, 2008

Ik heb trouwens wel 'Warning' aangeklikt, maar nu zie ik dat hij nog op 0 waarschuwingspunten staat. Is dat wel of niet de bedoeling dat aanklikken?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 08, 2008

Volgens mij moet je wel warning aanklikken.
Ik weet niet hoe het precies gaat met punten. Misschien wordt dat pas zichtbaar als de waarschuwing verlopen is?
Anders moeten we het zelf bij gaan houden in het topic.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 08, 2008

Zou goed kunnen Ludo, dat dat na de 10 dagen pas 1 punt wordt.

Reactie van Le-nnart:

Grappig dat je van hem weet dat het niet kwetsend is, en dat je dat van mij wel weet. Zeker helderziend ofzo.....

En ga niet oordelen over mijn gedrag aangezien je mij helemaal niet kent. Nogal zinloos he.

Ik ga hier verder niet op in, maar toch in de gaten houden want binnenkort kunnen we denk ik al zijn tweede gele kaart gaan geven.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 08, 2008

Jordy van Buel;1497364 wrote: Ik ga hier verder niet op in, maar toch in de gaten houden want binnenkort kunnen we denk ik al zijn tweede gele kaart gaan geven.

Ik ben er ook bang voor dat hij eerdaags zijn 2e krijgt.

Ook goed dat je er verder niet op in gaat.
Ik heb, voordat ik bij de crew kwam, ook al van die eindeloze (zinloze) discussies gehad met onze vriend.
Hij leeft een beetje in zijn eigen wereldje waarin hij alleen maar commentaar op anderen lijkt te hebben.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 08, 2008

Het is al weer raak:

http://allesoverfilm.nl/forum/showpost.php?p=1497384&postcount=2

wat een onzinnige manier om tips over kopieren los te peuteren.

Deze persoon denkt echt weinig na voordat hij post, hij gooit alles er maar uit..

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 08, 2008

Inderdaad gewoon niet op reageren en direct een nieuwe waarschuwing geven als hij weer over de schreef gaat.
Zijn nieuwe opmerking is misschien net niet voldoende voor een volgende, maar hij schreeuwt om een tweede!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 09, 2008

Tweede waarschuwing gegeven:

Hoi Le-nnart,

Je trekt je duidelijk weinig aan van je waarschuwing van gisteren:

le-nnart wrote: sjonge jij bent zeker het braafste jongentje van de klas. Omdat je zelf geen geld heb misgun je het andere ??. Echt een SP stemmer zeker.

Dat op de man spelen is verboden hier op het forum, zeker als je mensen op een dergelijke manier aanspreekt. Je hebt je tweede waarschuwing dus nu te pakken. Hopelijk ben je in staat je gedrag wat te verbeteren door niet zo persoonlijk op alles te reageren, anders wordt die ban binnenkort al werkelijkheid ben ik bang.

Met vriendelijke groet,

Jordy van Buel
DVD.nl Forum Crew

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 09, 2008

Le-nnart heeft gereageerd door zich af te vragen waarom ik niet op zijn PM van gisteren heb gereageerd. Ik ga daar maar gewoon niet op in. De boodschap moet nu maar gewoon duidelijk zijn.

reply
0
MH
Marcel den Haan
Dec 09, 2008

Termen als verboden vind ik persoonlijk wat ver gaan. Je kan dan beter zeggen dat wij en de gebruikers bepaalde dingen liever niet zien op dit forum. We moeten denk ik voorkomen dat we al te autoritair overkomen. Dit lokt alleen maar reacties uit en door toevoeging dat ook de gebruikers bepaalde zaken liever niet zien voorkomen dat we bekend komen te staan als een crew die maar doet wat hij wil. Dit forum is tenslotte voor en door de gebruikers.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 09, 2008

Ja oke heb je gelijk in Marcel zal er de volgende keer rekening mee houden, alleen bij dit soort types lijkt elke terminologie die je gebruikt doelloos.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 10, 2008

Na lang aandringen dan toch maar gereageerd op deze vrij irritante member:

le-nnart wrote: Ow nu reageer je wel.

Jij kan helemaal niet beoordelen wat ik bedoel, en zeker in dat eerste geval slaat het nergns op dat je mijn bericht deleate (+warning 1) en die andere pipo niet.

Jordy van Buel wrote: Hoi Le-nnart,

Aan zo'n waarschuwing heb ik verder weinig toe te voegen, die spreekt voor zichzelf. En nee ik ben niet helderziend en ik ken je ook niet persoonlijk, maar ik kan wel beoordelen wanneer een post al dan niet persoonlijk op iemand gericht is en dat komt bij jou té vaak wel voor.

Uiteindelijk zul je toch echt zelf iets moeten doen aan je manier van posten.

Mvg,

Jordy van Buel

[quote=le-nnart]Waarom reageer jij niet op je mails ??? :nono:

Wel stoer waarschuwingen mailen maar vervolgens niet terugmailen, dapper hoor..
[/QUOTE]

Het gaat er bij hem gewoon echt niet in dat persoonlijke aanvallen niet getolereerd worden.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 10, 2008

Ik stem voor een tijdelijke ban.

En volgende keer gewoon niet reageren ;)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 10, 2008

En hij gaat weer over de schreef:

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showpost.php?p=1498635&postcount=21

Tijdelijke ban lijkt me een goed plan

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 10, 2008

Een tijdelijke ban lijkt mij ook een uitstekend plan.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 10, 2008

Ik heb 'm ook even een PM gestuurd, met de vraag wat wij dan verkeerd begrijpen uit z'n opmerkingen. Even z'n reactie afwachten.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 10, 2008

Al die aandacht is echt teveel eer, daar doet hij het voor.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 11, 2008

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1499477#post1499477

Ook hier weer een hoop moeilijkheden met Le-nnart, wanneer gaan we hem nou es bannen?

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1499530#post1499530

En hier ook weer, hij zal niet eerst even afwachten wat de verkoper hier mee doet. Nee, meteen in de aanval om zijn eigen gram te halen.

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Dec 11, 2008

Op verzoek van Jordy heeft Le-nnart nu een tijdelijke ban van drie dagen gekregen.

Dit bericht erbij gedaan:
]We hebben je een tijdelijke ban van drie dagen gegeven omdat je na herhaalde waarschuwingen van de moderators nog steeds doorgaat op een ongepaste manier te reageren op het forum

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 11, 2008

Volgens mij heeft Le-nnart zich aangemeld onder Zwarte Piet, bannen!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 11, 2008

Jordy van Buel;1499596 wrote: Volgens mij heeft Le-nnart zich aangemeld onder Zwarte Piet, bannen!

http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1499816#post1499816

Het IP-adres is: 194.123.123.98. De hostnaam is: 194.123.123.98.

Komt overeen met Le-nnart :)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 11, 2008

Ik heb Zwarte Piet ook maar even in de zak gestopt.
Had even PM contact met 'm, maar hij is zich van geen kwaad bewust.
M'n laatste PM kon ik niet sturen omdat ie al een ban had...

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 16, 2008

http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1502955#post1502955

Maar even in de gaten houden want volgens mij gaat het niet lang duren eer Le-nnart wéér over de schreef gaat ergens op het forum. Zijn toontje laat duidelijk blijken dat hij zich nog niet compleet heeft aangepast na zijn waarschuwingen en ban.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 16, 2008

Hier nog zo een: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1502961#post1502961

Hij kan het ietwat taktischer brengen.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 16, 2008

Roy de Jong;1502964 wrote: Hier nog zo een: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1502961#post1502961

Hij kan het ietwat taktischer brengen.

Hou er maar rekening mee Jordy dat hij voorlopig de pik op je heeft. Dus heel vriendelijk zal hij niet naar je reageren.

@Roy. Vind ik niet zo'n verkeerde opmerking. Hij heeft zelfs gelijk. Geluid ís een persoonlijk ding. Het zou iets vriendelijker kunnen, maar dat vindt hij blijkbaar nog te moeilijk.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 16, 2008

Oh ja dat zal ook wel Ludo, maar zoals Roy ook al aangeeft heeft hij gewoon moeite om taktisch/vriendelijker te posten. Naja, ik houd hem iig in de gaten. Ik heb m'n kaarten op zak ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 16, 2008

Ik wordt nu wel heel nieuwsgierig of alle forumverziekers die we de laatste maanden zijn tegengekomen, qua profiel (leeftijd, leefomgeving, sociaal milieu) een beetje met elkaar overeenkomen.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 17, 2008

http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1503680#post1503680

Weer zo'n opmerking die totaal niks bijdraagt..:roll:

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Dec 17, 2008

Jullie moeten niet zo erg letten op Le-nnart. Okay, dan is zijn reactie inhoudelijk niet zo geweldig, maar moet dat dan? Er zijn wel veel meer "zinloze" reacties. Hou het svp allemaal een beetje gemakkelijk en losjes.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 19, 2008

@Jordy,

Ik zag net dat je 2 berichten hebt verwijdert van Le-nnart.
Heb je hem hier nog een PM achteraan gestuurd?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 19, 2008

Ja, met de vermelding dat we willen voorkomen dat er een discussie gestart wordt die uitloopt op het bespreken van illegale praktijken. Even zijn antwoord afwachten.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 19, 2008

Le-nnart blijft er dus op hameren dat jij Roy het bij het kortste eind hebt door te zeggen dat kopiëren illegaal is. Volgens hem is kopiëren voor eigen gebruik wel toegestaan en ja een andere mening accepteert hij sowieso niet. Ik laat het hier verder maar bij maar ik begin me wel steeds meer te irriteren aan hem

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 19, 2008

Kopieren voor eigen gebruik is toegestaan, het uitleggen en bespreken hier op het forum niet.
Dat zijn hier de regels en daar heeft hij zich gewoon bij neer te leggen.
Doet hij dit niet, dan gaat hij toch lekker ergens anders de boel zitten verzieken met zijn onnozele reacties en gezeur.

Zo, dat is eruit.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 19, 2008

Precies! Zolang hij gewoon meedoet is het prima, maar te vaak is het offtopic of provocerend bij hem. Wachten maar even af.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 19, 2008

Ik heb net het volgende bericht verwijderd dat geheel off-topic is van Le-nnart in het pricewatch-topic van de "Sony BRAVIA KDL-40V4000 40 Inch Full-HD LCD ":

je houd wel vol met je topic he.

Deze aanbieding is al lang gweest en is NIET meer te bestellen.

Hierop heb ik hem de volgende om gestuurd (waarin ik van mening ben dat ik mij gewoon netjes hou):

Beste Le-nnart,

Ik heb wederom een bericht van jou verwijderd dat off topic is.
In de topics van de pricewatch (hardware, dvd's, blu-ray's...etc...) is het de bedoeling dat er allen prijzen gemeld kunnen worden.

In het door mij geopende topic over de "Sony BRAVIA KDL-40V4000 40 Inch Full-HD LCD " is het de bedoeling dat hier prijzen voor het desbetreffende scherm gemeld kunnen worden, dus ook de dagprijs van ibood!

Met vriendelijke groet,
Roy de Jong

Het spijt me dat ik het op deze manier breng, maar die zeikerd moet eens ophouden met zijn commentaar op alles en iedereen.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 19, 2008

Jordy, heb je naar le-nnart een bericht gestuurd met de reden waarom het bericht is verwijderd?
Probeer het zo te brengen dat hij op zich wel gelijk heeft, maar dat niet iedereen deze informatie op een legale manier gaat gebruiken. Daarom bespreken we dit soort informatie niet op het forum.
Probeer hem ook eens te paaien, i.p.v. alleen maar commentaar te hebben.
Zoals een goed Hollands spreekwoord al aangeeft: "Wie goed doet, goed ontmoet!" ;)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 19, 2008

Heb ik gedaan Ludo en dat was gewoon een keurige PM waar hij ook wel begrip voor had, maar dan toch moet hij even zijn eigen visie nog benadrukken, zoals Roy al aangeeft, commentaar tot en met. Ik zal je raad eens opvolgen de komende tijd :)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 22, 2008

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1506528#post1506528

Leuk discussieren met die gast altijd.
Ik verwaand, hoe komt hij daar nu weerbij, ik moet mee echt inhouden om niet te 'happen'. Arrogant ventje, denkt echt dat de wereld van hem is, waarschijnlijk is hij in het echte leven enigszins sociaal gestoord oid.

reply
0
MH
Marcel den Haan
Dec 22, 2008

[Dick Jol modus]Gewoon gele kaart geven[/Dick Jol modus]

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 22, 2008

Inderdaad gewoon uitdelen Patrick ;)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 22, 2008

Zou ik in dit geval niet doen. Omdat Patrick eenzelfde persoonlijke opmerking maakt naar Le-nnart toe, namelijk openbaar aanspreken op z'n gedrag. Hij reageert daar op dezelfde manier op, zij het met andere woorden.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 22, 2008

Ik was ook niet van plan om iets uit te delen hoor.. Maar nu doe je het voorkomen alsof ik het heb gestart. Hij begon weer met een laffe opmerking, waarna ik hem er even op wees dat dit niet gerechtvaardigd was... Ik had zeker niet de intentie om uit de hoogte te doen.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 22, 2008

Nee, dat snap ik wel. Maar je wijst hem persoonlijk op een gebrek van hem. Als hij dan op dezelfde manier reageert vind ik het flauw om hem dan een gele kaart te geven. Dan zou je dat voor zijn eerste opmerking moeten doen, maar dan moet je niet reageren in het topic, maar via PM. Nu zet hij je als het ware met gelijke munt betaald.
Maar zullen we le-nnart even met rust laten en pas als hij écht z'n boekje te buiten gaat optreden?
Laten we doen wat we anderen altijd adviseren: gewoon niet op reageren.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 24, 2008

http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1507517

Hij is weer lekker aan het provoceren ondanks dat ik duidelijk heb gemaakt dat het weer ontopic moet. Ik laat het nu nog even bij simpel handmatig verwijderen.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 24, 2008

le-nnart wrote: Jordy,

misschien zou je eens wat vaker moeten denken aan een oud Hollands spreekwoord: wie goed doet, goed ontmoet.

Jou continue gezannik (evenals je collega Roy de Jong) werkt niet zo positief. Als ik vervolgens voor klootzak word uitgemaakt door een forumlid en juist JIJ daar niet op reageerd dan ben je verkeerd bezig aangezien jij continue loopt te zanniken over persoonlijke benadering.

Hopelijk ben je instaat een spiegel voor te houden dat ook jij als " crew " (uch) niet zo perfect bent als je denkt.

Jordy van Buel wrote: Le-nnart,

Wij van de crew zijn alles behalve verplicht te reageren op PMs van leden, zeker niet als daarin vermeld staat dat je zwak en/of niet objectief te werk gaat op het forum, bedenk wel dat wij dit allemaal op vrijwillige basis doen. Ik wilde je alleen maar even duidelijk maken dat we je gedrag de laatste tijd verre van goedkeuren en dat je ook andere mensen op het forum aan het irriteren bent met je aanhoudende 'gemekker' en voortdurende, provocerende manier van posten. Hopelijk ben je in staat de spiegel eens voor te houden en te bekijken of je je postgedrag op een dusdanige manier kunt aanpassen dat het wat positiever naar voren komt. Ik hoop dat van harte want ik zie door je postings heen dat je wel degelijk in staat bent een discussie te voeren en te onderbouwen.

met vriendelijke groet,

Jordy van Buel

[quote=le-nnart]Wel grappig dat als je wat te mekkeren hebt je wel mijn mailbox weet te vinden, en als ik jou dan eens mail voor wat dat je dan niet thuisgeeft.

Zeeer zwak en alles behalve objectief.

[quote=Jordy van Buel]Hoi Le-nnart,

Ik heb nu al weer 2 berichten van je verwijderd en ondanks dat ik duidelijk heb gemaakt dat het topic weer ONtopic moet gaan, ga je toch door met het laatste woord te voeren. Hopelijk kun je de discussie ook een keer laten rusten.

met vriendelijke groet,

Jordy van Buel
[/quote][/QUOTE]

"Wie goed doet, goed ontmoet." Ik geef toch aan dat ik zijn discussievaardigheden best kan waarderen, mits deze op een normale toon geuit worden. En continue gezanik slaat ook nergens op want als er iemand continue negatief en neerbuigend is over alles, is het onze le-nnart wel. Naja, ik weet het niet meer zo goed met deze meneer.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 24, 2008

Geen uitvoerige PM-discussie gaan voeren joh, daar kicked hij alleen maar op, het gaat om de aandacht.

De enige reden die ik kan inzien om een bericht te sturen is wanneer wel een waarschuwing of ban uitdelen, zodat hij even op de hoogte is.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 24, 2008

Het heeft inderdaad allemaal vrij weinig nut om PMs te sturen.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 30, 2008

Opmerking richting Roy die zijn TDK blu-ray in de verkoop zet:

''dure jongen bij jij, zelf 50 cent meer vragen dan bij Play zelf.''

waarschuwing waard? Ik bedoel, hij is niet veel online en zoveel post hij niet, maar wat hij dan post is 9 van de 10 keer op het randje of net er overheen.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 30, 2008

Prijsaanvallen zijn verboden, ik reken gewoon de prijs die ik ervoor betaald heb plus de verzendskosten binnen NL.

Waarschuwing lijkt mij op zijn plaats, maar dan voor herhaaldelijk commentaar op de forumleiding en zijn gezeur tegen alles en iedereen.
Dit komt de sfeer niet ten goede op het forum.

@Jordy: heb jij hem al een pm gestuurd?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 30, 2008

Nee, daar stop ik mee bij dit figuur, heeft toch geen nut. Je mag het zelf proberen als je wil :) Anders gewoon gele kaart uitdelen!

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 30, 2008

Bij deze gaat er een PM uit.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 30, 2008

De volgende PM is eruit gegaan, ik denk dat ik het erg netjes heb gehouden:

Beste Le-nnart,

Ik werd er net door Jordy op gewezen dat je een prijsaanval deed in het "welke Blu-Ray heb je ......" topic betreffende mijn verkoop van "The dark Knight".
Jordy heeft dit bericht ook aangepast omdat prijsaanvallen verboden zijn in de verkooptopics en dus ook daarbuiten.

Tevens is het zo dat de betreffende Blu-Ray mij €21,- heeft gekost en ik met €23,- mijn verzendskosten er ook uit heb... ik maak geen winst en verlies.
Daarbij komt dan ook dat het vraagprijzen zijn, zoals ook in mijn topic te lezen is.

Met vriendelijke groet,
Roy de Jong

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 30, 2008

Ben benieuwd naar zijn reactie, verwacht maar geen Ja en Amen.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Dec 30, 2008

Dit was zijn reactie:

le-nnart wrote: Tsja ik doe het daar om je verkooptopic niet te vervuilen.

Het blijft alleen belachelijk dat je mensen niet mag waarschuwen voor een te hoge prijs.

Roy de Jong wrote: Beste Le-nnart,

Ik werd er net door Jordy op gewezen dat je een prijsaanval deed in het "welke Blu-Ray heb je ......" topic betreffende mijn verkoop van "The dark Knight".
Jordy heeft dit bericht ook aangepast omdat prijsaanvallen verboden zijn in de verkooptopics en dus ook daarbuiten.

Tevens is het zo dat de betreffende Blu-Ray mij €21,- heeft gekost en ik met €23,- mijn verzendskosten er ook uit heb... ik maak geen winst en verlies.
Daarbij komt dan ook dat het vraagprijzen zijn, zoals ook in mijn topic te lezen is.

Met vriendelijke groet,
Roy de Jong

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jan 04, 2009

Ik laat het even op z'n beloop, maar het gaat weer lekker met zijn (zoals TJ het ook noemt) provocerende gedrag.
Alles wat hij doet is het commentaar leveren op anderen en het irriteren van mensen op het forum.

Zie hier: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=50314&page=197

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 08, 2009

Het ging de laatste dagen zo goed

http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1515406#post1515406

Heb nu maar gewoon een keer openlijk gereageerd op zijn stijl van posten. Helpt toch weinig denk ik, maarja.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 08, 2009

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showpost.php?p=1515415&postcount=24

Hierop heb ik Le-nnart een 4e waarschuwing gegeven. Al die moeite doen en dan zo voor wannabe uitgemaakt worden gaat me een beetje te ver. Le-nnart's eigen mening telt en die van een ander niet! Ludo, je kunt het Kaarten topic bijwerken, nu dus officieel 4 voor Le-nnart (de 3e van Arnold (tijdelijke ban) is niet geregistreerd als zijnde).

Dit stuurt Le-nnart per PM:

Jij bent helemaal niet objectief, maar blijkbaar moet je je hier als een Mietje gedragen en iedereen met poeslief benaderen.

Als jij een eerlijk persoon bent geef je die andere 2 een warning, voor het persoonlijk aanvallen van mij.

maar dat doe je toch niet, want zoals ik al zei jij bent niet objectief.

Enne, je bent LAF want je reageert niet op mijn PM's maar aangezien je je heus wel leest mail ik je toch.

Kan jer er wat mee doen.

Had al aangegeven dat ik niet zou reageren op PMs van hem (heeft toch geen nut).

Hier ook weer: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1515425#post1515425 om moe van te worden :roll:

reply
0
RJ
Roy de Jong
Feb 16, 2009

En daar is ie weer met vragen over Cut!:

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1534702#post1534702

reply
0
JB
Jordy van Buel
Feb 17, 2009

Even dit topic in de gaten houden http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1534978#post1534978

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 24, 2009

Le-nnart is weer eens op de man aan het spelen
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=58385&page=22

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Mar 24, 2009

Een mateloos irritant figuur. Bij al zijn reacties voldoen letterlijk aan de definitie van trollen.
Het probleem is dan weer dat hij in de meeste gevallen feitelijk geen forumregels overtreedt, dus we kunnen er weinig aan doen, behalve scherp in de gaten houden :neutral:

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 24, 2009

Inderdaad, scherp in de gaten.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Mar 30, 2009

Hij zo onderhand de meest geqoute medeforummer:

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=62465&page=3
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=62465&page=4

Hij houdt de discussie wel levend ;)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 30, 2009

Haha echt mooi ook hoe leden hem nu gaan verantwoorden over z'n 'kerel' en het feit dat hij in Laren woont en zich alles blijkbaar kan veroorloven :mrgreen: Eens kijken of meneer toehapt :p

reply
0
RJ
Roy de Jong
Mar 30, 2009

En die kerel woont gewoon in Almere.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 30, 2009

Ja maar eerst stond er geloof ik Laren in zijn profiel ;)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 30, 2009

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showpost.php?p=1554293&postcount=480 ook weer zo'n opmerking waar ik van denk :?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Mar 30, 2009

Gewoon zonder vermelding gaan verwijderen.
Het moet maar eens afgelopen zijn, hij is hier alleen om te provoceren en dat gaat al maanden zo.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Mar 30, 2009

Heb 'm maar verwijderd.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Mar 30, 2009

Wat voor PM heeft hij je trouwens gestuurd Jordy?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 31, 2009

Het volgende:

moet jij niet optreden nu ??

wanneer ik persoonlijk word weet je me altijd te vinden met je waarschuwingen ed. maar nu zie ik je niks doen.

Is dit een vorm van voortrekkerij ?

Wat een triest figuur toch, eerst zelf de discussie uitlokken en als hij dan wat voor de gek wordt gehouden gaat ie klagen. Ik ga hier niet meer op in hoor.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 01, 2009

Ik stem voor wederom een tijdelijke ban voor Le-nnart:
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1554994%23post1554994

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 01, 2009

Inderdaad, of gewoon zijn 5e gele kaart geven.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 01, 2009

5e gele kaart :lol: Kan, maar die dingen doen hem duidelijk niets.
Zijn de kaarten overigens alleen zichtbaar voor ons of ook voor gewone gebruikers?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 01, 2009

Patrick van den Hul;1555052 wrote: 5e gele kaart :lol: Kan, maar die dingen doen hem duidelijk niets.
Zijn de kaarten overigens alleen zichtbaar voor ons of ook voor gewone gebruikers?

5e gele kaart zou een permanente ban betekenen volgens de regels. Ik weet eigenlijk niet of gebruikers deze ook kunnen zien.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 01, 2009

Perm ban is misschien iets overdreven, maar wellicht een tijdelijke en een PM erachteraan dat het de volgende keer een Permban is?
Als zelfs (dreiging met) dit zwaarste middel al geen indruk maakt, dan hoort hij hier sowieso niet thuis.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 01, 2009

Dat lijkt me inderdaad het beste, soms gaat het een tijdje goed met hem, maar dan vervalt hij weer in het uitlokken van discussies en rare opmerkingen plaatsen.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Apr 01, 2009

3 weken ban, en daarna een tijdelijk ban.
Dit lijkt mij inmiddels wel op z'n plaats.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 04, 2009

Nou, laat die 3 weken nu maar komen dan:
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1556200

Totaal oftopic (slaat denk ik op het feit dat we niet reageren op zijn PM berichten).

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 04, 2009

Jep, doe maar inderdaad, ben een beetje klaar met dit irritante figuur.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 20, 2009

Vond het erg goed gaan met Le-nnart de laatste weken, maar nu toch weer een post waarin hij zich even laat gaan. http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=64366&page=24 Sowieso vind ik die hele discussie rond de take 3 codes een beetje twijfelachtig.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 20, 2009

Ik sta in deze redelijk achter hem (niet achter zijn manier van reageren!). Als iemand die code wil verkopen, dan moet dat ook gewoon kunnen. Ze vertegenwoordigen een redelijke waarde. Iemand die kwaad wil kan anders ook gewoon 3 codes 'gratis' inzamelen en zo weer een 'gratis' blu-ray bestellen.

Verder gewoon nog even volhouden, actie is bijna over ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
May 10, 2009

There we go again....
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1571282#post1571282

reply
0
LK
Ludo Keeris
May 11, 2009

Gelukkig zijn er nu genoeg mensen die hem erop aanspreken.
Het probleem met hem is dat hij denkt dat hij altijd z'n mening mag geven, maar de manier waaróp hij dat doet is zóoo verkeerd.

reply
0
RJ
Roy de Jong
May 11, 2009

Gaat ie weer: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1571363#post1571363
Hij lokt het geheel zelf uit.

reply
0
JB
Jordy van Buel
May 11, 2009

Tja.. :roll:

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jun 07, 2009

Ik heb net in dit topic wat berichten aangepast/verwijderd.
Dit omdat er wederom op de man afgespeeld word.

Ik ben ook van mening dat Le-nnart (wel/geen eigen schuld) vaak op de man afgespeeld word en dat anderen hierdoor een reactie uit proberen te lokken.
Het lijkt mij verstandig dat wij dit ook eerder de kop indrukken.
Op deze manier bereiken wij mischien ook dat Le-nnart zich niet constant door ons in het nadeel gesteld voelt.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 08, 2009

Inderdaad Roy, eerder de kop indrukken, van beide kanten :)

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jun 08, 2009

Er word nu vaak op een erg kinderachtige manier geprobeerd om Le-nnart op de kast te jagen wat in mijn ogen niet eerlijk is en op moet houden.

Le-nnart is vaak erg vel met kritiek maar heeft ook vaak een punt.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 12, 2009

Ik erger me aan de manier waarop hij vooral nieuwe leden belerend toespreekt, zie http://www.allesoverfilm.nl/forum/showpost.php?p=1583584

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jun 12, 2009

Ik stem gewoon voor een permanente ban. Deze jongen heeft al zoveel tijdelijke bans en andersoortige waarschuwingen gehad, maar het heeft geen enkel effect.
Nu ook weer een botte reactie in het 'net aangeschaft' topic, zo zijn er elke dag wel een paar incidenten. Hij is onze tijd en moeite simpelweg niet waard en voegt totaal niets toe aan het forum.

Klaar ermee?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 12, 2009

Ik ben er al zeer lang klaar mee, vind ook niet dat we hem telkens maar weer de hand boven het hoofd moeten houden, hij voegt weinig tot niets toe aan het forum en loopt alleen maar verkeerde discussies uit te lokken.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jun 12, 2009

Ik stuur hem maar weer eens een PM. Wel jammer dat je zijn opmerking hebt verwijderd Jordy. Zijn spelling van "Proffesionele" vond ik namelijk werelds! Zelf kankeren op anderen over BLUE RAY en dan zelf zo'n knoert van een spelfout maken.
(wat mij betreft herstel je het bericht en wijs je hem hier op...)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 12, 2009

Hersteld en hem er op gewezen. Wat ga je in die PM melden Ludo?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jun 12, 2009

Jordy van Buel;1583628 wrote: Wat ga je in die PM melden Ludo?

Dit:
Hallo le-nnart,

Binnen de crew gaan er steeds meer stemmen op om je niet meer toe te laten tot het forum.
Men begint zich steeds vaker en meer te storen aan je denigrerende, botte opmerkingen naar anderen toe.
En heb je inmiddels door dat andere forumleden je beginnen uit te dagen? En je hapt (te) vaak toe, naar mijn idee.
Vandaag weer bij een reactie van een nieuwkomer over diens wens voor een thuisbioscoop. Zo reageer je niet op nieuwkomers! Bovendien wijs je hem op de spelling van Blu ray (een fout die nog steeds velen - ook niet-nieuwkomers - maken, dus zo'n schande is dat niet. En hier een duidelijk geval van pot verwijt de ketel: jouw spelling van Professionele HCS is werkelijk lachwekkend!
Kortom, ik wil je nog best even de hand boven het hoofd houden, maar dan is het wel zaak dat je (per direct) je gedrag op het forum aanpast. Wees constructief, probeer vriendelijk te blijven en probeer mensen te helpen dan ze alleen maar tegen je in het harnas te jagen.
En als je denkt dat "anderen allemaal tegen jou zijn", dan heb je dat zelf uitgelokt.
Hopelijk kun je hier iets mee.

Vriendelijke groet,

Ludo Keeris

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 12, 2009

Wat mij betreft echt absoluut zijn laatste kans!

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jun 12, 2009

En als hij op de PM van Ludo reageert met een vijandige/verongelijkte reactie dan is die laatste kans ook verspeelt.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 16, 2009

Nog een reactie gehad eigenlijk Ludo?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jun 16, 2009

Ja, een nogal cynisch antwoord:

Ach sommige van de "crew" hebben gewoon duidelijk de pik op me. Maar hier is gewoon een bepaald cultuurtje dat je alleemaal maar aardig voor elkaar moet zijn.

Als iemand hier komt opscheppen dat hij een bioscoop wilt bouwen, maar absoluut niks weet, dan ga ik daar inderdaad niet serieus op in.

Maargoed ik ga verder mij tijd niet voordoen hieraan, en zal wel alleen maar super aaaaaardige posten plaatsen.

Ik heb 'm niet meer gevolgd, dus ik weet niet of hij nog steeds aaaardige posten plaatst.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jun 16, 2009

Ik zou 'm bannen naar deze reactie, maar dat ben ik...
Ik ben niet voor niets geen supermod :twisted:

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 27, 2009

God, wat is meneer weer op z'n teentje getrapt http://www.allesoverfilm.nl/forum/showpost.php?p=1589168&postcount=296 echt een triest figuur.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 27, 2009

Mag ik aub een permanente ban voor Le-nnart http://www.allesoverfilm.nl/forum/showpost.php?p=1589176&postcount=300 Ik heb nog keurig geantwoord, maar dit slaat weer eens nergens op!

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jun 27, 2009

Je moet die jongen ook niet uitdagen Jordy.
Je weet dat hij de pik op de crew heeft, dus alles wat wij zeggen gaat hem te ver.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 27, 2009

Komop zeg, uitdagen:

le-nnart;1589148 wrote: Graag gedaan !

Dit omdat ik hem niet bedankte voor zijn tips, waarop ik vervolgens reageer:

Jordy van Buel;1589156 wrote: PM je me even je rekeningnummer, dan maak ik wat geld over [img]http://images.fok.nl/s/emo.gif[/img]

Als hij zelfs dat soort grapjes niet kan hebben en vervolgens een hele tirade mijn kant opstuurt over hoe triest ik ben als student zijnde, dan is het wat mij betreft wel duidelijk dat het zelf een ernstig triest figuur is. Ik neem aan dat die ban er nu toch wel gaat komen?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jun 27, 2009

Voor iedereen zijn dit grapjes, niet voor Le-nnart. Dat moet je toch begrijpen?
Hij kan en zal niets accepteren wat we tegen hem zeggen omdat hij denkt dat wij de pik op hem hebben (en dat klopt ook wel een beetje, toch?).
Pas als we hem met enige regelmaat veren in z'n kont steken zal dat pas veranderen, eerder niet.
Dus het is beter om geen grapjes meer over hem te maken, hoe goed bedoelt ze ook zijn.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 27, 2009

Het is gewoon een vicieuze cirkel met Le-nnart: Hij gaat weer los - krijgt een PM van ons - doet een paar weken aardig - Hij gaat weer los etc. Ik snap gewoon niet dat we telkens maar weer akkoord gaan met zijn wangedrag.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jul 05, 2009

Het interviewtopic voor le-nnart is geopend. Ik ben erg benieuwd!

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jul 06, 2009

Jordy van Buel;1592194 wrote: Het interviewtopic voor le-nnart is geopend. Ik ben erg benieuwd!

HA! Ik zie het al helemaal voor me:

Vraag: Zou je, indien je dat niet al bent, onderdeel willen uitmaken van de DVD.nl crew en waarom wel/niet?
Antwoord: Ja, laat de hele crew maar opstappen of anders een voorbeeld nemen aan mij. Ik zal ze wel even laten zien hoe het moet!

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jul 06, 2009

Kans is aanwezig dat hij alsnog niet thuisgeeft... Aan de andere kant, de dag is nog niet om.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jul 06, 2009

Interview is geplaatst, wat een lachertje zeg :lol: Dat die jongen met zichzelf kan leven zeg :-D

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jul 06, 2009

Ik lees nooit echt veel van de interviews.
Maar dit was er één die ik absoluut niet wilde missen... ben nog nooit zo snel klaar geweest met het lezen van een interview.
Wat een kortkont zeg... maar goed, hij heeft er wel de tijd voor genomen om hem te maken.

Ben benieuwd naar de reacties van anderen.

reply
0
MH
Michael Hamers
Jul 06, 2009

Tja... wat moet je over dat interview zeggen...

Doe er dan niet aan mee denk ik dan. Beetje een zielig persoon. Maar ja...

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jul 06, 2009

Moet me echt inhouden nu om een niet zo aardige reactie te plaatsen op dit abominabele excuus voor een interview... Ik hoop voor hem dat hij continu hier mensen zit te stangen, want als hij echt zo is wens ik hem nog veel sterkte in het leven.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jul 06, 2009

Ik doe nu juist het tegenovergestelde, extra veel positieve interesse tonen. Misschien heeft dat nog z'n uitwerkingen op zijn forumgedrag na dit interview.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Aug 22, 2010

Ik zie dat meneertje de afgelopen weken weer wat actiever is geworden en direct ook weer wat van zijn oude, norse gedrag vertoond. Even in de gaten houden of hij niet over de schreef gaat..

reply
0