Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Roy de Jong
Nov 23, 2008
Gezien de hele discussie die is losgebarsten over het maken van screenshots en het plaatsen ervan, even het volgende.
freaky;1488576 wrote: Sorry dat ik me hier terug mee moei, maar moet "Raad de film aan de hand van een screenshot" dan ook niet gesloten worden als ze dan toch zo rechterlijk beschermd zijn. Over het blu-ray gedeelte snap ik het volkomen, want veel gebruiken het screenshot methode om een gehele film te rippen dus dat snap ik echt wel dat dit hier niet kan besproken worden maar wat hstadman zij kon ik niet laten van op te reageren. En hstadman, je zegt einde discussie, is wel makkelijk gezegd hé als jij het laatste woord hebt :)Hier heeft freaky wel een punt, wat doen we hiermee? Het topic straat al 4 jaar open...