Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Recensies
AO
Arnold van Oostrum
Tinker Bell [DVD]
Nov 24, 2008

Tinker Bell Leuke animatie over Disney’s meest bekende elfje. Lees dit artikel

L
Lagomorph
Nov 24, 2008

Weer wat uitgemolken shit zul je bedoelen...
Moet toch zeggen dat, ondanks dat de kwaliteit van de animatie stijgt, Disney tot een steeds dieper niveau zakt...

Voorspelbare commerciële rommel.

Goeie review trouwens Arnold, al had ik het qua inhoud een aantal bolletjes minder gegeven.
Tof dat je de Engelse en de Nederlandse stemmen er weer bij zet.

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Nov 24, 2008

Lagomorph;1489260 wrote: Weer wat uitgemolken shit zul je bedoelen...
Moet toch zeggen dat, ondanks dat de kwaliteit van de animatie stijgt, Disney tot een steeds dieper niveau zakt...

Voorspelbare commerciële rommel.

Goeie review trouwens Arnold, al had ik het qua inhoud een aantal bolletjes minder gegeven.

Ben ik niet met je eens dus. Bij cijfer inhoud houd ik rekening met de doelgroep, hier dus de (kleinere) jeugd. En die vond de film juist erg leuk. Daarom dus dit cijfer.

reply
0
L
Lagomorph
Nov 24, 2008

Om dat het vermakelijk is voor de doelgroep hoeft het nog geen hoogstaand product te zijn.

Ik veronderstelde altijd dat de inhoud stond voor hoe kwalitatief goed een film was, qua plot, verhaallijn, originaliteit etc.
Door het aantal punten dat zo'n film krijgt doe je eigenlijk een beetje afbreuk aan de echte classics.

reply
0