Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Settop boxen
M
mcemo
Beeld en geluid tegelijk..HOE?
Nov 26, 2008

Hallo iedereen, Ik probeer mijn multimedia externe hdd (argosy HV356T) aan te sluiten op mn tv (Sharp 42") maar heb een probleempje..... Ik heb namelijk de video component aangesloten op de tv met gebruik van een Component<>vga kabel. Het probleem is dat ik met component geen geluid heb dus alleen beeld. Op de handleiding staat er dat ik dan de composite voor geluid moet nemen. Dat heb ik gedaan maar komt helaas geen geluid+beeld. Op mijn tv is de vga ingang EXT 4 en de composite ingang zijn EXT5. Als ik hem op EXTt4 zet zie ik beeld en bij EXT5 alleen geluid..... Hoe kan ik hem zo instellen dat ik beeld en geluid tegelijk heb????? Alvast bedankt, Emre

FK
Frank K.
Nov 27, 2008

Kun je niet gewoon scart gebruiken. bij mijn weten is vga gelijk aan beeldkwaliteit als scart.

bij de composite stekkertjes heb je een gele(beeld) rood en wit/zwart(geluid). als je nu (als je perse via component het beeld wilt hebben) de component in ext 4 stekkert en dan de gele van de composite on aangesloten laten. en dan de rood/witte(geluid) in de bijbohorende stekkertjes steekt.

reply
0