Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Recensies
AO
Arnold van Oostrum
Bridge To Terabithia (SE) [DVD]
Nov 27, 2008

Bridge To Terabithia (SE) Nieuwe uitgave in steelbook met bonusmateriaal. Lees dit artikel

T
Timothy
Nov 27, 2008

Prachtige film! Veel mensen verwachtten een tweede Narnia, maar gelukkig gaat het verhaal veel dieper dan slechts "alweer een kinderfantasyfilm".

reply
0
T
Tuvok
Nov 27, 2008

Inderdaad een schitterende film en een van de beste uit 2007. Eindelijk in een mooie release. Voor de prijs (7,99 euro bij de MediaMarkt) hoeven we het zeker niet te laten. Absoluut een aanrader!

reply
0
W
Werner
Nov 27, 2008

Is een zéér mooie film, maar ik ga het gezien de magerte van de extra's toch even bij mijn 1 disc houden, te meer omdat ik aan mijn kleine teen voel dat er een blu-ray zit aan te komen. De transfer is er (o.a. in de UK), het is alleen nog een kwestie van er de juiste ondertitels op te plakken. En aangezien RCV met Blu-ray begint...

reply
0
N
Neil
Nov 28, 2008

Mooie film inderdaad.
Heb zelf de US Blu-ray al een tijdje in mijn bezit, en deze is dan ook top.

reply
0
P
pete928
Dec 30, 2008

ben wel benieuwd naar deze film maar het is er nog niet van gekomen mischien binnekort

reply
0
F
Fulgore
Dec 31, 2008

Erg leuke film. had het zomaar gekocht als impuls maar werd verrast door de film.

reply
0