Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Recensies
AO
Arnold van Oostrum
Traffic (SE) [DVD]
Dec 01, 2008

Traffic (SE) Nieuwe release van indrukwekkende film over de drugsoorlog. Lees dit artikel

JD
Jeroen D
Dec 01, 2008

Geweldige film ! Maar de 1 disc versie voldoet voor mij.

reply
0
Z
zetmoon
Dec 01, 2008

Vreemd dat er nu een onderdeel van de extra's minder is!
Terwijl dat toch makkelijk op die 2e disc had gekund.

reply
0
DV
Daniël V.
Dec 01, 2008

Gisteravond toevallig deze uitgave bekeken, en inderdaad, beeld en geluid zijn een stuk schoner dan voorheen. Een vrijwel strak beeld, en de toegevoegde DTS-track voegd enorm toe aan het stijlvolle sfeerbeeld van de film.

Van die missende B-roll kan ik niet wakker liggen. Dat is niet meer dan een saaie verzameling ruwe setbeelden zonder begeleidend commentaar.

De film is gewoon geweldig. In mijn ogen Soderbergh's beste tot nu toe.

reply
0
T
Thiver
Dec 03, 2008

Schandalig dat men dit een Special Edition durft te noemen! En ik dacht voor een moment nog even dat RCV eindelijk op de goede weg was...

reply
0
PR
Pastichio Rocker
Dec 03, 2008

Zelfde verhaal als met Fear and Loathing in Las Vegas: gewoon de Criterion release kopen. Die weten pas wat extra's zijn. Wat RCV doet is ouwe zooi in een nieuw jasje stoppen, zonder enige toegevoegde waarde. Ik zag een hele rits aan RCV steelbooks bij de Free Record Shop, maar ze zijn het kopen niet waard als je ze vergelijkt met de import-releases.

reply
0
J
JJB
Dec 03, 2008

Met Traffic heeft regisseur Steven Soderbergh (bekend van topfilms als Existenz, Erin Brockovich, The Limey en Out of Sight)

Sorry, maar Steven Soderbergh heeft helemaal niets met eXistenZ te maken (gehad, zelfs geen cameo ofzo)! Die film is namelijk geregisseerd door David Cronenberg! Erg aparte fout... :confused:

reply
0
BH
Bas Hokke
Dec 13, 2008

JJB;1495042 wrote: Sorry, maar Steven Soderbergh heeft helemaal niets met eXistenZ te maken (gehad, zelfs geen cameo ofzo)! Die film is namelijk geregisseerd door David Cronenberg! Erg aparte fout... :confused:

Klopt, dat zei Mark in 2002 ook al bij de vorige Traffic review (y)

Mark S;47904 wrote: Foutje heren..

Existenz is van David Cronenberg.

reply
0