Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Recensies
AO
Arnold van Oostrum
Flikken Maastricht – Seizoen 2 [DVD]
Dec 11, 2008

Flikken Maastricht – Seizoen 2 Tweede seizoen zet de lijn van het eerste seizoen door. Lees dit artikel

Q
Quido
Dec 11, 2008

Erg aangename serie, vond het de laatste paar afleveringen wat minder worden. Hopelijk klimt men in het derde seizoen weer wat omhoog.

reply
0
L
Leijo
Dec 15, 2008

Ligt 't aan mijn exemplaar, of heeft iedereen in bijna elke aflevering een tik of dip in het geluid zitten?

Hier een lijst van de tijden, waar ik dit heb gemerkt:

DISC 1
-Aflevering 1; 36:43 (tik)
-Aflevering 3; 40:33 (geen geluid)
-Aflevering 4; 17:42 (geen geluid); 36:42 (tik)

DISC 2
-Aflevering 5; 37:17 (geen geluid)
-Aflevering 6; 20:46 (geen geluid)

DISC 3
-Aflevering 8; 34:11 (tik)
-Aflevering 9; 35:34 (tik)
-Aflevering 10; 17:34 (geen geluid)

't Zijn echt maar héél korte dips of tikjes, maar ik vind 't best irritant voor zo'n nieuwe serie, zelfs al gebeurt 't maar één keer per aflevering. Heeft iemand anders dit probleem ook?

reply
0
PV
Pieter V
Dec 15, 2008

Leijo;1502729 wrote: Ligt 't aan mijn exemplaar, of heeft iedereen in bijna elke aflevering een tik of dip in het geluid zitten?

Hier een lijst van de tijden, waar ik dit heb gemerkt:

DISC 1
-Aflevering 1; 36:43 (tik)
-Aflevering 3; 40:33 (geen geluid)
-Aflevering 4; 17:42 (geen geluid); 36:42 (tik)

DISC 2
-Aflevering 5; 37:17 (geen geluid)
-Aflevering 6; 20:46 (geen geluid)

DISC 3
-Aflevering 8; 34:11 (tik)
-Aflevering 9; 35:34 (tik)
-Aflevering 10; 17:34 (geen geluid)

't Zijn echt maar héél korte dips of tikjes, maar ik vind 't best irritant voor zo'n nieuwe serie, zelfs al gebeurt 't maar één keer per aflevering. Heeft iemand anders dit probleem ook?

Al op de computer geprobeerd af te spelen?

reply
0
L
Leijo
Dec 15, 2008

Ja, zelfde probleem en steeds op precies dezelfde tijdstippen ook, dus ik denk toch dat 't aan de DVD's ligt.

reply
0
L
Leijo
Jan 30, 2010

Beetje laat misschien om deze vraag te herhalen, maar ik doe 't toch: niemand anders die deze foutjes in het geluid heeft opgemerkt (zie twee posts hierboven)?

reply
0