Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Blu-ray Disc Recensies
KK
Koen Koene
Adventures of Baron Munchausen, The [Blu-ray Disc]
Jan 05, 2009

Adventures of Baron Munchausen, The Terry Gilliam’s verfilming van de sprookjesachtige avonturen van de Baron van Münchausen. Lees dit artikel

A'M
Antonio 'Tony' Montana
Jan 05, 2009

is deze ook gereleased als R2-DVD??

reply
0
PK
Pieter Kleine
Jan 05, 2009

Antonio 'Tony' Montana;1513655 wrote: is deze ook gereleased als R2-DVD??

De film is al langere tijd - vanaf 1999 - op dvd beschikbaar.

reply
0
B
BrianB
Jan 05, 2009

Blij dat er ook bij deze Gilliam-film weer een uitgebreide making of zit. Die zijn bij hem om de een of andere reden interessanter dan de film zelf, lijkt het wel :).

reply
0
B
BrianB
Jan 05, 2009

Ik denk dat hij deze Special Edition uitgave bedoelt :).

reply
0
M
MatrixTom
Jan 06, 2009

Qua DVD-uitgave kan je perfect de "2 Disc Spectacular" (R2UK) aanschaffen, zelfde cover, extra's en dezelfde geremasterde transfer... Deze bevat namelijk ook NL subs. Ik ben er al enkele maandjes tevreden over, heb 'm destijds voordelig aangeschaft via Playtrade.

reply
0
WS
Wim S.
Jan 07, 2009

De UK blu-ray uitgave heeft volgens mij ook NL subs en is bv bij thehut.com te koop voor € 11,93.

reply
0
S
svensonite
Jan 08, 2009

Wim S.;1514845 wrote: De UK blu-ray uitgave heeft volgens mij ook NL subs en is bv bij thehut.com te koop voor € 11,93.

is dit een betrouwbare shop? want ze hebben wel zeer lage prijzen + gratis levering

reply
0
CP
Coen P.
Jan 08, 2009

thehut is een zeer goede shop! Verzending naar NL is overigens 1 pond per titel!

reply
0
WS
Wim S.
Jan 12, 2009

Coen P.;1515935 wrote: thehut is een zeer goede shop! Verzending naar NL is overigens 1 pond per titel!

Klopt en zelfs inc de verzendkosten van 1 pond zijn ze nog goedkoper met sommige blu-rays en dvd's dan Play.com.

reply
0