Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
E
edwinvb
Verdachte blu-ray aanbieding op marktplaats?
Jan 15, 2009

Op marktplaats een advertentie gevinden. Opgekochte partij blu ray wordt goedkoop verkocht.... Nu klinkt dit heel leuk, maar.... Bij de titels staat een bijzondere bij: SCARFACE Ik heb gevraagd of deze echt een blu ray is en origineel. Antwoord: jazeker is er van scarface een bluray uit kompleet geremasterd en extra materiaal Ik ben nu helemaal verbaas, daar ik niets kan vinden van een blu ray uitgave... Ik vroeg naar: goodfellas con air scarface ALLE 3 ......25 euro incl verzenden!! Dit is te mooi om waar te zijn..... of toch maar de gok wagen..... ai, ik weet het ff niet, zo verleidelijk........... iemand anders dit ook gezien???

BH
Bas Hokke
Jan 15, 2009

Heeft hij een screen van die BD's? welke regio zijn ze?

reply
0
A
apojapo
Jan 15, 2009

Alleen al zijn antwoord is al niet te vertrouwen.

''kompleet geremasterd en extra materiaal''

Ja of nee lijkt mij genoeg en daarnaast is er inderdaad helemaal geen Scarface op blu-ray.

reply
0
CP
Coen P.
Jan 15, 2009

Linkje naar de ad?

reply
0
S
stfn
Jan 15, 2009

Je zegt het zelf al, dit kan niet kloppen 8)
Daarnaast bestaat Scarface niet op blu-ray zoals eerder gezegd.
Al ben ik wel benieuwd wat hij je op zou sturen (6)

reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Jan 15, 2009

Gewoon de SD film op een Blu ray gekwakt.

reply
0
E
edwinvb
Jan 15, 2009

heb gevraagd naar de foto`s
ook gevraagd naar zijn gegevens
ben zeer benieuwd

http://cd-dvd.marktplaats.nl/blu-ray/221199134-blu-ray-dvd-s-met-kortingen-tot-50.html

linkje van de advertentie

reply
0
BH
Bas Hokke
Jan 15, 2009

Ik doe niet veel via marktplaats. maar onderstaande regel geeft mij niet veel vertrouwen.

BiedenDeze adverteerder heeft ervoor gekozen biedingen via Marktplaats.nl niet te accepteren.
Als u geïnteresseerd bent kunt u de adverteerder een e-mail sturen

Je kan zoveel mogelijk gegevens verzamelen en het melden.

reply
0
L
le-nnart
Jan 15, 2009

Bas Hokke;1519831 wrote: Ik doe niet veel via marktplaats. maar onderstaande regel geeft mij niet veel vertrouwen.

Je kan zoveel mogelijk gegevens verzamelen en het melden.

dat zegt niks, ik accepteer ook nooit biedingen omdat je dan alleen maar bullshit krijgt.

Deze dude incasseerd gewoon geld maar stuurt niks op.

reply
0
MS
Mick Schouten
Jan 15, 2009

in de ''regels voor veilig kopen en verkopen'' van marktplaats staat:

''Als het te mooi/goedkoop is om waar te zijn, is dat vaak ook zo. Neem geen risico's!''

zoiets staat daar, ik zou zeggen luister naar die gasten van marktplaats, zij hebben ervaring ermee8)

reply
0
MH
Mr. Humphries
Jan 15, 2009

Aan z'n spraakgebrek te zien kun je hem al niet meer serieus nemen. Tevens het lulverhaal dat hij heeft om kopers over te halen is te belachelijk voor woorden.

reply
0
M
mortaza
Jan 15, 2009

Ik voel oplichterij ....... Nigerianen misschien???

reply
0
W
Werner
Jan 15, 2009

mortaza;1519842 wrote: Ik voel oplichterij ....... Nigerianen misschien???

Wacht, hier is de Nigeria-expert :-D :-D :-D
Effe voelen... harder.... JA, het zijn Nigeria scammers!

reply
0
BH
Bas Hokke
Jan 15, 2009

was toch een tijdje geleden op tv, maar dan over 2de hands auto's in toen kwam je uit in Engeland.

Dit zal denk ik hetzelfde zijn in een ander jasje

reply
0
F
Fonzie
Jan 15, 2009

Mensen komop zeg... haha. Hoe kun je deze advertentie nu serieus nemen. Sterker nog, dit is het niet eens waard om een heel topic voor aan te maken. Gewoon een kwestie van logisch nadenken... scarface bestaat nog niet op blu ray dus punt uit... illegaal!

reply
0
BH
Bas Hokke
Jan 15, 2009

Fonzie;1519903 wrote: Mensen komop zeg... haha. Hoe kun je deze advertentie nu serieus nemen. Sterker nog, dit is het niet eens waard om een heel topic voor aan te maken. Gewoon een kwestie van logisch nadenken... scarface bestaat nog niet op blu ray dus punt uit... illegaal!

sorry hoor. dan lees je deze topic toch gewoon lekker niet? :neutral:

reply
0
F
Fonzie
Jan 15, 2009

Bas Hokke;1519911 wrote: sorry hoor. dan lees je deze topic toch gewoon lekker niet? :neutral:

Iemand begint een topic, zo'n topic valt meteen op met zo'n titel en dan van me vragen of ik het niet wil lezen ;) Maargoed, blijf vooral door speculeren over een titel die niet bestaat.

psst, heb de star wars trilogy trouwens nog voor je liggen op blu ray, 20 piek incl?

reply
0
V
Vogeltje29
Jan 15, 2009

Scarface bestaat helemaal niet op blu-ray....waarom zou je advertentie moeten gaan geloven?:???:

reply
0
PV
Pieter V
Jan 15, 2009

Een tip voor de topicstarter: Marktplaats inlichten. ;)

reply
0
L
le-nnart
Jan 15, 2009

precies. net als de aanbieders van planet earth op bd met NL subs.

reply
0
L
le-nnart
Jan 15, 2009

vet, ik bied 25 euro voor zo'n gelimiteerd exemplaar met 1 exemplaar

reply
0
E
edwinvb
Jan 15, 2009

er zijn volgens mij vele blu rays in azie, die hier niet te verkrijgen zijn
het kan dus zijn dat dit het geval is
aangezien de verkoper aangeeft met nl sub
viel deze al door de mand

heb nog geen reactie van de verkoper voor gegevens en foto`s

aan Fonzie....

topic is gestart om zeker te zijn of blu ray inderdaad niet bestaat
daarom hoef je de topicstarter niet aan te vallen...(ik dus)
waardeer ik niet zo....

reply
0
F
Fonzie
Jan 15, 2009

edwinvb;1519967 wrote: aan Fonzie....

topic is gestart om zeker te zijn of blu ray inderdaad niet bestaat
daarom hoef je de topicstarter niet aan te vallen...(ik dus)
waardeer ik niet zo....

Nou ja, aanvallen is een groot woord. Vind alleen zelf dat als je op marktplaats zit voor blu rays, vervolgens op een onduidelijke advertentie stuit, met een bluray-titel die niet bestaat, waarbij alles zo ongeveer niet aan klopt ook qua communicatie en taalgebruik blijkbaar, waarom je dan nog moet vragen of de titel wel écht niet bestaat en of je em wel écht niet moet kopen. Is dat dan niet een heeeeel klein beetje naief?

Geef me 10 seconden en Google en ik ben er zo achter of een titel bestaat of niet. Is dus allemaal niet hatelijk bedoeld, maar ben gewoon benieuwd waarom hier zo'n discussie over moet zijn. Laat die hele smerige advertentie toch gewoon links liggen. Je moet eens weten hoeveel illegale praktijken ik al heb gerapporteerd aan marktplaats. Tik voor de grap eens een titel als Australia of een andere recente titel in..

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 15, 2009

Topic verplaatst naar het juiste subforum en titel verduidelijkt.

reply
0
N
Nyarlathotep
Jan 16, 2009

Ik zou dit al niet eens overwegen om aan te schaffen. Het is nog net geen Babelfish Nederlands.

En knap dat iemand hier kan zien dat het Nigerianen zijn :D

Mijn gut zegt dat hij of zij uit Oost Timor komen...

reply
0