Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
C
chesterkesvp
Halloween VI en Halloween III
Feb 02, 2009

Weet er iemand of ze Halloween VI en Halloween III opnieuw gaan uitbrengen ? Zoja , door welke maatschappij ?

ME
maniac e
Feb 02, 2009

De rechten van de meeste horror films liggen bij RCV aangezien deze vreselijke uitgaves brengen van deze cult klassiekers kan je beter kijken op andere sites.

reply
0
D
dunefan
Feb 03, 2009

deze liggen inderdaad bij RCV!

Halloween 3 is door RCV op dvd uitgebracht in 2000 en
Halloween 6 in 2002 en gezien de verkopen hebben ze denk ik
voorlopig geen reden om ze opnieuw uit te brengen.. sterker nog ik denk
dat ze helemaal niet meer op dvd komen maar over een paar jaar op blue-ray verschijnen.. maarja dat is in mijn gedachte..

reply
0
C
chesterkesvp
Feb 03, 2009

Was de verkoop dan zo slecht ?
Ik ben gewoon al jaren op zoek naar Halloween VI en vind hem maar niet.
En het probleem is ook dat ik niet goed engels kan en dus zijn nederlandse ondertitels noodzakelijk.
Ik heb een maand geleden al eens gëinformeerd naar deze dvds bij RCV en ze vertelden mij dat zede rechten niet meer hadden.
Ze konden me ook niet vertellen wie de rechten nu had.

reply
0
ME
maniac e
Feb 04, 2009

Denk dat je echt naar een lost cause zit te kijken Chester, de films waren bar en bar slecht. De verkoopcijfers om te janken en dat is geen gerust gevoel voor een horrorfilm distributie.

Enige wat er kan gebeuren is dat er ooit nog een box uit komt maar dit zal ijdele hoop zijn. Probeer toch marktplaats en andere sites in de gaten houden.

reply
0
MS
Mick Schouten
Feb 04, 2009

http://link.marktplaats.nl/226020098

:) ik heb m zelf ooit gekocht bij boekenvoordeel (lang lang geleden), dat is deze uitgave dus ik weet dat ie nederlandse ondertiteling heeft (vraag het voor de zekerheid nog aan de verkoper)(y)

ps. ik snap dat je de collectie compleet wil (daarom heb ik m ook) maar het is echt een boutfilm, haha

reply
0
D
dunefan
Feb 04, 2009

tijdje terug heb ik hem nog ergens zien liggen.. volgens mij ergens in amsterdam.. ik zou in elke plaatst waar je komt ff de bakken met dvd's in de aanbieding bekijken..

reply
0
C
chesterkesvp
Feb 04, 2009

Het probleem is dat ik in België woon.
Ik had de film gedownload maar ik vond geen goede nederlandse ondertiteling.
Verhuurd videoland deze dvd nog ?

reply
0
H
Helliwood
Feb 12, 2009

chesterkesvp;1529527 wrote: Het probleem is dat ik in België woon.
Ik had de film gedownload maar ik vond geen goede nederlandse ondertiteling.
Verhuurd videoland deze dvd nog ?

Als mede Belg raad ik je aan om wat rommelmarkten af te lopen. Daar vindt je praktisch alles wat niet meer te bestellen valt:)

reply
0
C
chesterkesvp
Feb 12, 2009

Rommelmarkten weet jij er een in antwerpen ?

reply
0
DW
DVD Watcher
Feb 12, 2009

chesterkesvp;1533084 wrote: Rommelmarkten weet jij er een in antwerpen ?

Ik zou zeggen, hou deze http://www.wattedoen.be/rommelmarkten/0_1_0_8.html site goed in de gaten.

Succes

reply
0