Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Blu-ray Disc Recensies
AM
Alexander de Mol
Get Smart [Blu-ray Disc]
Feb 05, 2009

Get Smart De avonturen van Maxwell Smart en Agent 99 zijn uiteraard ook in HD beschikbaar. Lees dit artikel

DG
Daan de G.
Feb 05, 2009

Geweldige comedy met een van de betere komieken van deze tijd! Daarnaast is Ana Hathaway ook in deze film weer om op te eten...(y)

reply
0
AK
Albert Kostwinder
Feb 07, 2009

Een echte lamaligguh editie!! (y)

Hoe durven ze wel; geen hd ma of thrue hd....foei!! :nono:

reply
0
S
scheur
Feb 08, 2009

Geinige film , die ik dankzij een wedstrijd op deze site in mijn kast heb staan.....(y)

reply
0
A
Arriejj
Feb 08, 2009

Albert Kostwinder;1530694 wrote: Een echte lamaligguh editie!! (y)

Hoe durven ze wel; geen hd ma of thrue hd....foei!! :nono:

Kwa geluid ben ik het met je eens!!
Er had makkelijk een DTS HD of een Dolby TrueHD track opgekunt!

Verder een komedie die je een keer moet zien!;)

reply
0
GS
Gerco Stuivenberg
Feb 10, 2009

Desondanks worden we toch graag verwend met een High Definition lossless geluidsspoor. Het is jammer dat Warner dit bij een aantal recente releases (w.o. Speed Racer) nalaat.
Het heeft meer met de verwachting te maken dan met verwenning. Bij hoge kwaliteit beeld hoort vanzelfsprekend ook hoge kwaliteit geluid.

Bij deze release slaat WB dus weer de plank mis. Alsof we dat nog niet van ze gewend waren.:x

reply
0
RG
Raymond Gelmers
Mar 30, 2009

:confused::shock: geen HD audio???

Jemig, dat gaat bijna onder de maatstaf van de eerste DFW releases door!
Veredelde DVD die mag wegrotten in de schappen voor mijn part (blu ray rot: kennen we dat al?). Complete rip-off.

reply
0