Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Mr.Mark R
Feb 12, 2009
Geachte mede-leden, bij deze de vraag of mensen, dit forum, ook ervaring hebben met creditcard alternatieven. Een cc is tegenwoordig erg handig maar ook gevoelig voor fraude. Natuurlijk zijn er mensen die dan roepen:"Ja maar dat valt wel mee" en "Ja maar de cc maatschappij vergoedt deze schade wel". Beide valide argumenten alleen erg zijn veel consumenten die slechts voor kleine aankopen lees hier onder 50 euro, waaronder ik dus. En dit is ook de reden dat ik zoek naar een cc alternatief. Nu zou ik graag van mensen hun ervaring met PayPal, wirecard.com en netteler.com zijn. In het bijzonder met netteler.com ben ik benieuwd of mensen hier ervaringen mee hebben. Er zijn al enkele fora over dit onderwerp volgeschreven maar ik hecht grote waarde aan de mede-leden van dit forum. Bij voorbaat mijn grote dank. post scriptum. Ook ander cc alternatieven zijn natuurlijk welkom.