Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Settop boxen
M
myplace
guide + op gezette tijden laden
Feb 20, 2009

Hoi .. wij hebben een sony rdr hx 785 en die hebben we aan gesloten op een box van ziggo .. Digitaal opnemen gaat heel goed ... via guide + Maar nu mijn probleem .. wij hebben hem boven in de slaapkamer staan ... Nu gaat hij iedere keer rond een uur of 4 ,kan iets later zijn , update dan springt hij aan en gaat de ventilator draaien en dan is het gedaan met de nachtrust .. dan drukken we hem wel weer af .... Maar is hier iets aan te doen dat hij over dag een update binnen haalt... en niet 's nachts Ik heb de update zender van guide + manuel in gesteld op eurosport van de dvd recorder dus niet van de digitaal... Als hier iemand een oplossing voor heeft ... dan hoor ik het graag .. bedankt...

D
DVDProfilersFilmgek
Feb 20, 2009

myplace;1536661 wrote: Hoi .. wij hebben een sony rdr hx 785 en die hebben we aan gesloten op een box van ziggo ..
Digitaal opnemen gaat heel goed ... via guide +

Maar nu mijn probleem .. wij hebben hem boven in de slaapkamer staan ...
Nu gaat hij iedere keer rond een uur of 4 ,kan iets later zijn , update dan springt hij aan en gaat de ventilator draaien en dan is het gedaan met de nachtrust .. dan drukken we hem wel weer af ....

Maar is hier iets aan te doen dat hij over dag een update binnen haalt... en niet 's nachts

Ik heb de update zender van guide + manuel in gesteld op eurosport van de dvd recorder dus niet van de digitaal...

Als hier iemand een oplossing voor heeft ... dan hoor ik het graag ..

bedankt...

Oorpropjes, je hebt hele prettige , het geluid van een kleine ventilator zal je dan niet meer wakker maken(y)

Je kan natuurlijk ook eurosport even vragen of ze de tijd willen aanpassen op een tijd die je beter schikt:mrgreen:

reply
0
M
myplace
Feb 21, 2009

DVDProfilersFilmgek;1536814 wrote: Oorpropjes, je hebt hele prettige , het geluid van een kleine ventilator zal je dan niet meer wakker maken(y)

Je kan natuurlijk ook eurosport even vragen of ze de tijd willen aanpassen op een tijd die je beter schikt:mrgreen:

Hoi .. bedankt .... heb je misschien ook nog een voorkeur voor type oordopje....

reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
Feb 21, 2009

myplace;1537142 wrote: Hoi .. bedankt .... heb je misschien ook nog een voorkeur voor type oordopje....

Yep, deze vind ik wel prettig:

[IMG]http://static.manutangroup.com/OIN/picts/zo/g/zo_gb303_2.jpg[/IMG]

Zijn van 3M(y)

PS

Zijn geen oordopjes maar oorpropjes, dopjes zijn niet comfortabel, propjes vormen zich helemaal naar je oor en zitten erg comfortabel.

reply
0
M
myplace
Feb 21, 2009

DVDProfilersFilmgek;1537157 wrote: Yep, deze vind ik wel prettig:

[IMG]http://static.manutangroup.com/OIN/picts/zo/g/zo_gb303_2.jpg[/IMG]

Zijn van 3M(y)

Bedankt .. kan ik het nachtlampje ook uit doen ... een updateje bij eursport heeft alleen maar voor delen.... alweer bedankt...

Ik heb gelzen dat ze het express 's nachts doen ..dan wordt hij niet veel gebruikt... maar ja ..de mijn ook niet ....
We zullen er aan moeten wennen...

bedankt...

reply
0