Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD overige Regio's
J
jeanet
Harman Kardon regiovrij maken
Feb 22, 2009

Hallo, ik heb een HK dvd25 uit amerika meegenomen, en wil 'm graag regiovrijmaken. Weet iemand wat ik kan doen, elke vorm van hulp wordt gewaardeerd!!(y) Jeanet van den Berg

MH
Michael Hamers
Feb 22, 2009

Voor zover ik weet kun je de Amerikaanse versie niet regiovrij maken. Alleen de europeese versie is via een update disc regiovrij te maken...

reply
0
J
jamelc
dvd regio vrij maken
Feb 25, 2009

je kunt elke dvd regio vrij maken
nl met het programma any dvd dat ik via internet heb verkregen http://www.anydvd-full.info/nl/ via deze link kun je het downloaden
daarna kun je elke kopieerbeveiligde en elke regio afspelen
op de pc .
wil je het via de dvd speler afspelen dat moet je de dvd opnieuw branden anders werkt het niet het programma verwijderd deze namelijk alleen als je ze opnieuw kopieert
hopelijk ben je hier mee geholpen

reply
0
L
LordLeto
Feb 25, 2009

jamelc;1538880 wrote: blabla...

Dit lijkt me een duidelijk geval van spam en beantwoordt de vraag totaal niet...

reply
0
MH
Michael Hamers
Feb 25, 2009

LordLeto;1538890 wrote: Dit lijkt me een duidelijk geval van spam en beantwoordt de vraag totaal niet...

Dit is niet alleen een soort van SPAM, maar ook totaal niet gewenst op dit forum. Hier hebben mensen wel regiovrije spelers, maar kopietjes doen we hier niet aan...:nono:

reply
0