Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Audio en Luidsprekers
I
Impedantie
Afwijkende impedantie
Feb 24, 2009

Ik overweeg een Samsung versterker aan te schaffen, maar zag in de specificaties van dit apparaat dat de uitgangsimpedantie 3 Ohm is. Nu wil ik daar echter luidsprekers met een impedantie van 4-8 Ohm aan hangen. Kan dit? Wat zijn de eventuele risico's? Bestaat de kans dat ik een te laag volume krijg of dat ik de luidsprekers juist overbelast? Jullie reacties zijn zeer welkom! Gert

D
DVDProfilersFilmgek
Feb 25, 2009

Impedantie;1538312 wrote: Ik overweeg een Samsung versterker aan te schaffen, maar zag in de specificaties van dit apparaat dat de uitgangsimpedantie 3 Ohm is. Nu wil ik daar echter luidsprekers met een impedantie van 4-8 Ohm aan hangen. Kan dit? Wat zijn de eventuele risico's?
Bestaat de kans dat ik een te laag volume krijg of dat ik de luidsprekers juist overbelast?

Jullie reacties zijn zeer welkom!

Gert

Ik zou overwegen om die Samsung "versterker" maar lekker te laten staan en dan te zoeken naar iets knaps. De speakers zullen niet overbelast raken, en de Samsung zou verder open moeten staan om wat meer vermogen te moeten leveren en daar wringt nu juist de schoen..... als je je versterker in een 3 ohms versie op de markt zet, doet mij dat denken aan een barrel van een alles in 1 setje, die zijn ook vaak 3 ohm, hebben zogenaamd wel 1000 watt .... alleen slaan ze nog geen deuk in een pakje op smelten staande boter.

Ben benieuwd wat dat wel niet voor een versterker is.... model nr, linkje:?:

reply
0
M
milke492
wedding dress classification
Jun 11, 2009

There are a variety of wedding dresses, including long sleeve dress, short sleeve dress, cap sleeve dress, spaghetti strap dress, and strapless dress, that can be adapted for each style of wedding dress. The bride also has a number of fabrics from which to choose, such as satin, lace, silk, organza, and tulle. Look to the season and the type of wedding-formal or informal wedding dress, day or evening-for guidance.

reply
0