Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Leijo
Mar 11, 2009
Ik heb vorige week seizoen 8 van Magnum P.I. ontvangen. Nu blijken echter de titels van de intro en de titels aan het begin van de aflevering in het Frans te zijn (ik bedoel dus niet de ondertitels!). Ik heb Universal al gemaild, en ik kreeg als reactie dat dit op de master zo is, dus dat dat niet veranderd kan worden. Maar het lijkt mij toch sterk dat er enkel nog een master beschikbaar is met Franse titels. Het zal wel weer met kostenbesparing te maken hebben. Je moet namelijk van tevoren ook kiezen of je een Nederlands of Frans menu wilt. Vreemd genoeg staan er dan weer geen Franse ondertitels op de DVD (je kunt ze wel aanzetten via de afstandsbediening, maar je ziet dan geen letters verschijnen). Maar waarom geven ze de Nederlanders nou een Franse master? Kunnen ze die niet gewoon voor Frankrijk en Wallonië gebruiken, en ons Nederlanders de originele Engelse master geven? Als ik ergens een hekel aan heb is het aan films met titels in een niet-oorspronkelijke taal. Maar goed. Wat ik wil vragen: weet iemand van jullie hoe de Engelse R2 DVD is? Heeft die wel gewoon Engelse titels bij de afleveringen?