Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Kalibraties
AO
Arnold van Oostrum
ISF kalibratie - staat je regio er niet bij?
Mar 20, 2009

Ben je geïnteresseerd in een ISF kalibratie, maar je ziet je regio niet bij de actuele tours staan. Post dan hieronder voor welke regio je graag een ISF kalibratie ziet, dan voeg ik deze toe. Je kunt me natuurlijk ook een PM sturen of een mail naar [EMAIL="info@kalibravo.nl"]info@kalibravo.nl[/EMAIL]

RW
Roger Weerts
Mar 20, 2009

Arnold van Oostrum;1549787 wrote: Ben je geïnteresseerd in een ISF kalibratie, maar je ziet je regio niet bij de actuele tours staan. Post dan hieronder voor welke regio je graag een ISF kalibratie ziet, dan voeg ik deze toe.
Je kunt me natuurlijk ook een PM sturen of een mail naar [EMAIL="info@kalibravo.nl"]info@kalibravo.nl[/EMAIL]

Hoi Arnold,

Een ISF calibratie wil ik wel eens overwegen zodra de recessie voorbij is ;-)

Heb je echter voor een LG 50PC1R ook ideale instellingen die ik tot die tijd eens kan instellen ?

Groet Roger.

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Mar 20, 2009

Roger Weerts;1549805 wrote: Hoi Arnold,

Een ISF calibratie wil ik wel eens overwegen zodra de recessie voorbij is ;-)

Heb je echter voor een LG 50PC1R ook ideale instellingen die ik tot die tijd eens kan instellen ?

Groet Roger.

Dus over twee jaar pas..... :razz:

Ik ken de instellingen van de LG niet zo uit mijn hoofd, maar wat algemene tips voor instellingen staan hier: http://www.kalibravo.nl/beeldkalibratie_tips_om_zelf_het_beeld_te_verbeteren

reply
0
RW
Roger Weerts
Mar 20, 2009

Arnold van Oostrum;1549854 wrote: Dus over twee jaar pas..... :razz:

Ik ken de instellingen van de LG niet zo uit mijn hoofd, maar wat algemene tips voor instellingen staan hier: http://www.kalibravo.nl/beeldkalibratie_tips_om_zelf_het_beeld_te_verbeteren

Je weet toch "Time ................... if you have fun"

Wie weet mag je dan direct een nieuw expemplaar (60/62 inch) calibreren :razz:

Komt goed tzt,

Alvast bedankt,

Grt Roger.

reply
0