Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Recensies
PH
Patrick van den Hul
Bangkok Dangerous [DVD]
Apr 03, 2009

Bangkok Dangerous Nicolas Cage speelt de hoofdrol in deze ongeïnspireerde remake van de gelijknamige Aziatische actiefilm. Lees dit artikel

JT
Jeroen Trapman
Apr 04, 2009

vond het opzich een best vermakelijke film ;)
hoef hem niet in mijn collectie, maar was wel grappig.

reply
0
E
edwinvb
Apr 04, 2009

een slechte film
heeft me totaal niet geboeid
jammer...:-(
had hier meer van verwacht..

reply
0
O
Oudlid_X5
Apr 06, 2009

Ik snap ook totaal niet waarom dit soort films besproken worden...

reply
0
K
KevinSmith
Apr 07, 2009

Verhoeven;1556862 wrote: Ik snap ook totaal niet waarom dit soort films besproken worden...

Om van goede films te houden, moet je ook de slechte kennen..

Ik blijf em een belachelijke filmposter hebben. Waarom hebben ze zijn pistool uit z'n handen gephotoshopped?

reply
0
M
mjlfadriaans
Apr 10, 2009

Ik vond de film eigenlijk wel boeiend, ieder zijn smaak. Ik ben wel een Cage fan, eerlijk is eerlijk. Gewoon een leuke actiefilm, einde vond ik ook wel aardig ... wist niet dat het een remake was, maar dat heb ik wel vaker :P.

reply
0
JT
Jeroen Trapman
Apr 11, 2009

mjlfadriaans;1558711 wrote: Ik vond de film eigenlijk wel boeiend, ieder zijn smaak. Ik ben wel een Cage fan, eerlijk is eerlijk. Gewoon een leuke actiefilm, einde vond ik ook wel aardig ... wist niet dat het een remake was, maar dat heb ik wel vaker :P.

Heb precies hetzelfde :p

reply
0
JT
Jeroen Trapman
Apr 06, 2009

Omdat het gewoon een recensie is van een film dat de film nou niet zo goed blijkt te zijn is jammer
Lijkt me namelijk een stuk slechter als alleen goede films worden besproken :')

reply
0