Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Zwarte Lijst
EK
Erwin de Koning
Isolar2
Apr 13, 2009

Doordat onze Duitse collega's nogal nalatig zijn mbt de plussen en minnen (geen bliksemschicht oa) zijn er een aantal users hier de dupe van een oplichter Degenen die contact hebben (gehad) met de verantwoordelijken wil ik echt met nadruk vertellen dat hier verandering in moet gaan komen Deze oplichter mag wmb een permban krijgen

PH
Patrick van den Hul
Apr 13, 2009

Mij lijkt dit ook iets wat relatief weinig werk is en de hoogste prioriteit geniet.
De hele grondvesten van het tradersysteem vallen feitelijk weg als het niet in één oogopslag duidelijk is wie te vertrouwen is en wie niet.

Zelf ben ik al op een punt dat ik verkooptopics van nieuwe users niet eens meer bekijk, dan kom ik ook niet in de verleiding.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Apr 13, 2009

Ik heb z'n beginpost aangepast en alle titels weggehaald, zodat hij niet nog meer slachtoffers kan maken.
En hij staat nu in de "Let op met wie je zaken doet" lijst.
Een ban is (nu) niet handig, omdat hij dan niet meer bij z'n PM box of niet meer kan reageren.

Zelf ben ik al op een punt dat ik verkooptopics van nieuwe users niet eens meer bekijk, dan kom ik ook niet in de verleiding.

Hij is al lid sinds 2005, alleen post hij zelden of nooit.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 13, 2009

Ludo Keeris;1559685 wrote:
Hij is al lid sinds 2005, alleen post hij zelden of nooit.

Met nieuw bedoel ik ook nieuw in het traden.
Ik kijk dus eerst naar de traderstatus, is die er niet, dan kijk ik of het een bekend forumlid is met veel posts. Indien ook niet, jammer dan, dan begin ik er niet aan. Heb mijn portie slechte ervaringen hierin wel gehad.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Apr 22, 2009

Bedankt Jordy. Even in de gaten houden of iedereen alles ontvangen heeft. Dan kan hij van de beruchte zwarte lijst af.

reply
0