Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Aanbieding meerdere Blu-ray Disc titels
K
krul15
mediamarkt 2 voor 30 euro
Apr 20, 2009

blu-ray actie bij de mediamarkt. 2 films voor 30 euro. Zie link http://www.mediamarkt.nl/specials/bluray_april/index.html En dan een paar pagina's bladeren voor de lijst.

DW
DVD Watcher
Apr 20, 2009

krul15;1562679 wrote: blu-ray actie bij de mediamarkt.

2 films voor 30 euro.

Zie link
http://www.mediamarkt.nl/specials/bluray_april/index.html
En dan een paar pagina's bladeren voor de lijst.

Staan leuke titels tussen

Bedankt voor het plaatsen (y)

reply
0
F
Fonzie
Apr 20, 2009

Wow... dat zijn leuke aanbiedingen, ga zeker even kijken aankomende vrijdag :D

reply
0
ML
Mark van L.
Apr 20, 2009

Je mag er ook 1 voor 15 kopen.

reply
0
RB
Richard B.
Apr 20, 2009

Mark van Lieshout;1562844 wrote: Je mag er ook 1 voor 15 kopen.

Dat verschilt per winkel. Bij MM Deventer is het zo dat je 2 exemplaren met een speciale groene sticker bij elkaar moet pakken en daar dan speciaal een bon voor moet laten maken. Maar bijv. bij MM Zwolle kun je inderdaad wel gewoon 1 voor 15 euro afrekenen.

reply
0
PH
Paul Hoeks
Apr 20, 2009

Deze actie is alweer een paar weken oud hoor.

reply
0
F
Frank
Apr 20, 2009

En loopt nog tot eind april als ik het goed begrepen heb.

reply
0
B
BOERenSKIN
Apr 28, 2009

In Groningen tot en met 31 april 2009, geen idee hoe ze er op komen. Heb Appleseed Ex-Machine en I Am Legend gekocht.

Zit ik met het take-3 bonnetje bij de gratis blu-ray weer op 3 warner punten.

reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Apr 28, 2009

In Groningen hebben ze 31 april? Wow. :)

reply
0
G
gohome
But the teacher cried
Apr 29, 2009

But the teacher cried   The six-year-old John was terribly spoiled . His father knew it, but his grandma doted on him. He hardly left her side. And when he wanted anything, he either cried or threw a temper tantrum. Then came his first day of school, his first day away from his grandmother's loving arms.  When he came home from school his grandma met him at the door.  "Was school all right?" she asked, "Did you get along all right? did you cry?"  "Cry?" John asked. "No, I didn't cry, but the teacher did!"to be severe with oneself and lenient with others.More Games, joke, MS mesos and famous. Click http://www.ygscn.net You will get more.

reply
0
B
BobT
Apr 30, 2009

Ik was pasgeleden in Den Haag en daar had de lokale Media markt een aparte stapel met een aantal titels voor 14,99 liggen. Nou vraag ik me af of dat ook bij deze actie hoort. De meeste titels uit die stapel staan volgens mij wel in die advertentie.

Maar ze hadden een veel kleinere selectie en volgens mij ook een aantal titels die hier dan weer niet bij staan.

Ik heb in ieder geval Batman begins en The prestige meegenomen. Maar er zaten nog wat titels bij die ik eigenlijk wel op later tijdstip wilde halen.

reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Apr 30, 2009

MM Den Haag valt erg tegen qua collectie, al is het wel iets beter geworden.

reply
0
H
HUYG
May 02, 2009

Vond het heel onduidelijk aangegeven bij MM Breda, lagen titels (meerdere exemplaren)door elkaar in de bak 2 voor 30 euro die niet in de actie zaten (prijsstickers waren niet aangepast). Sommige titels stonden voor regeliere prijzen in het vak (en werden bij de kassa zo gescand) die wel onder de actie vielen.

reply
0
PH
Paul Hoeks
May 23, 2009

Is er weer een nieuwe 3 voor 30 actie bij de MM?? Met nieuwe titels??

reply
0
PH
Paul Hoeks
May 23, 2009

Is er weer een nieuwe 2 voor 30 bij de MM?? ook met nieuwe titels?

reply
0
F
Fonzie
May 23, 2009

Nou in MM EHV zijn ze niet zo lekker bezig. Hoge prijzen (back catalogue titels van Fox etc, allemaal 20 euro) nieuwe titels bijna niet onder de 25 te krijgen... slechte zaak.

reply
0