Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
B
brucebikkel
geluidsproblemen Starship Troopers 3!
Apr 20, 2009

Ik heb onlangs Starship troopers 3 aangeschaft. Gelukkig een betere film dan het slechte deel 2. Alleen heeft de film op sommige momenten in de film, last van slecht geluid waardoor de stemmen soms krakerig en vervormd klinken, erg storend dus Ik ben met deze klacht terug gegaan naar de winkel, en heb de film daar kunnen omruilen. Maar ook deze versie had hetzelfde geluidsprobleem. Zijn er meerdere mensen met dit probleem en wat kunnen we hier aandoen!? thanks

P
pietdvd
Apr 22, 2009

http://www.allesoverfilm.nl/reviews.php?reviewid=3716

Al is wel af en toe wat oversturing te horen. De dialogen zijn altijd verstaanbaar en komen netjes uit het midden, maar het valt wel op dat bepaalde dialogen na de opnames opnieuw zijn ingesproken (bijvoorbeeld omdat het geluid op de set niet bruikbaar was vanwege omgevingsgeluiden). Soms matchen de beweging van de mond en de gesproken tekst net niet helemaal. Dit is echter een tekortkoming van de opnames en geen probleem dat we de geluidsmix aan kunnen rekenen. En dus kunnen we spreken van een prima track.

Het geluid krijgt 4 bolletjes (8/10) en het beeld 3.5 (7/10) en dat snap ik eigenlijk niet met de problemen die worden genoemd in bovenstaande mening.

reply
0
MH
Michael Hamers
Apr 23, 2009

pietdvd;1563893 wrote: http://www.allesoverfilm.nl/reviews.php?reviewid=3716

Het geluid krijgt 4 bolletjes (8/10) en het beeld 3.5 (7/10) en dat snap ik eigenlijk niet met de problemen die worden genoemd in bovenstaande mening.

Het staat er toch prima uitgelegd waarom...

De mix zelf is gewoon goed... Het gaat om de beoordeling van de dvd op technisch gebied, niet alleen op inhoud...

reply
0
S
scherpschutter
Apr 23, 2009

Toch ben ik het eens met Piet, volgens mij dien je als recensent het eindresultaat te beoordelen, en dat is hier niet in orde. Eventueel kun je dan bovenvermelde problemen als verzachtende omstandigheid aanvoeren voor het gebrekkige resultaat. Maar een goed excuus maakt problemen enkel verklaarbaar - mogelijk excuseerbaar - maar heft ze niet op.

reply
0
Y
yuanfenya
A Kiss a Meter
Apr 24, 2009

A Kiss a Meter A very beautiful girl walked up to a department store's fabric counter and said, "How much is this?" "Only a kiss a meter," replied the smirking man assistant. "That's fine." replied the girl. " I'll take for meters." The assistant quickly measured the material, wrapped it and then gave it to the girl. Taking it, the girl turned and pointed to an old man standing beside her. "MY grandpa will pay the bill." she said. Other men live to eat, while I eat to live. —— SocratesMore Games,joke,EVE Online ISK and famous. Click http://www.ygscn.net You will get more.

reply
0