Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
RobinOO
Apr 22, 2009
Beste, Ik heb zopas een Musical Fidelity A5.5 icm met de A5.5 cd gekocht in een impuls. Het was een nieuwe tweedehands maar toch niet heel goedkoop uiteindelijk. Ik kom van Denon 3808 naar Denon pma-1500. En nu dan dit. Ik heb ze nu spelen op Monitor Audio gs10 speakers maar het is niks voor mij. Ik vind ze veel te helder. Zeker voor mijn muziekvoorkeur. Voor de andere muziekgenres prachtig maar voor rock (soms ook mindere opnames) klinkt het niet. Ze gaan dus de verkoop in. Wat zoek ik dan. De MF is een geïntegreerde stereo versterker die 250W/kanaal levert, deze kan dus heel wat aan. Ik zoek een warme speaker, niet wollig maar een zachte klank die niet vermoeid. Ik hou van detail maar bij rock wordt dit nogal vlug TE, tot het heel toe loopt met enkel hi-hats enzo. De speaker moet ook vergeeflijk zijn, dus een slechte opname moet nog 'ok' klinken. Het budget zal rond de 1400 euro zijn voor de set. Dus max 700, 800 euro per stuk. Ik heb geen grote kamer dus een kleine vloerstaander of een monitor (liefst basspoort aan de voorkant of bijgeleverde pluggen om deze af te sluiten) Uiteraard ga ik luisteren maar via dit heb ik wel een weg die ik kan inslaan. Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen. mvg Robin