Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Prijsvragen
AO
Arnold van Oostrum
Arnold van Oostrum
Prijsvraag X-Men Trilogy Blu-ray Disc boxset
Apr 24, 2009
Beëindigd: Prijsvraag X-Men Trilogy Blu-ray Disc boxset Sinds 15 april is de X-Men Trilogy collectie op Blu-ray Disc en DVD verkrijgbaar. Kijk nu naar de Trilogy en geniet daarna optimaal van de geweldige film X-Men Origin: Wolverine. Wolverine is de prequel op de Trilogy en draait vanaf 28 april in de bioscoop. Bereid je met de nieuwe X-Men Trilogy boxset voor op de onophoudelijke strijd tussen mensen en mutanten en hun pogingen om samen te leven. Ervaar de drie X-Men films in de zesdelige Blu-ray Disc boxset met hypermodern beeld en geluid als nooit tevoren. Kijk mee achter de schermen en geniet van de explosieve stunts en adembenemende effects. De oorlog voor de toekomst van de mensheid staat op scherp. Aan wiens kan sta jij? Wij mogen drie exemplaren van de X-Men Trilogy Blu-ray Disc boxset weggeven. Beantwoord onderstaande drie vragen en maak kans op deze unieke boxset. Prijsvraag is beëindigd.
Apr 24, 2009
Beëindigd: Prijsvraag X-Men Trilogy Blu-ray Disc boxset Sinds 15 april is de X-Men Trilogy collectie op Blu-ray Disc en DVD verkrijgbaar. Kijk nu naar de Trilogy en geniet daarna optimaal van de geweldige film X-Men Origin: Wolverine. Wolverine is de prequel op de Trilogy en draait vanaf 28 april in de bioscoop. Bereid je met de nieuwe X-Men Trilogy boxset voor op de onophoudelijke strijd tussen mensen en mutanten en hun pogingen om samen te leven. Ervaar de drie X-Men films in de zesdelige Blu-ray Disc boxset met hypermodern beeld en geluid als nooit tevoren. Kijk mee achter de schermen en geniet van de explosieve stunts en adembenemende effects. De oorlog voor de toekomst van de mensheid staat op scherp. Aan wiens kan sta jij? Wij mogen drie exemplaren van de X-Men Trilogy Blu-ray Disc boxset weggeven. Beantwoord onderstaande drie vragen en maak kans op deze unieke boxset. Prijsvraag is beëindigd.
MH
Michael Hamers
Michael Hamers
Apr 24, 2009
Mooie prijs!
Ondanks dat ik em al heb heb ik toch meegedaan. Mijn broertje is namelijk binnenkort jarig :grin:
Mooie prijs!
Ondanks dat ik em al heb heb ik toch meegedaan. Mijn broertje is namelijk binnenkort jarig :grin:
reply
0
F
Fokkeyou
Fokkeyou
Apr 24, 2009
Mooie prijsvraag, maar de volgende keer mogen de vragen wel wat uitdagender zijn:)
Mooie prijsvraag, maar de volgende keer mogen de vragen wel wat uitdagender zijn:)
reply
0
P
pietdvd
pietdvd
Apr 24, 2009
Zou een mooie start zijn van nog een bluray collectie die ik nog moet starten (y)
Zou een mooie start zijn van nog een bluray collectie die ik nog moet starten (y)
reply
0
MH
Marko Heins
Marko Heins
Apr 24, 2009
Zo is het maar net, niet geschoten is namelijk altijd mis! Ik ben benieuwd, doe eigenlijk nooit mee met prijsvragen, juist vanwege het idee toch nooit geluk te hebben, maar ja, wie weet...het is natuurlijk wel een prachtig geschenk!
freaky;1564800 wrote: Ook al win ik nooit iets, toch poging gewaagd.
Zo is het maar net, niet geschoten is namelijk altijd mis! Ik ben benieuwd, doe eigenlijk nooit mee met prijsvragen, juist vanwege het idee toch nooit geluk te hebben, maar ja, wie weet...het is natuurlijk wel een prachtig geschenk!
reply
0
U
u2chaser
u2chaser
Apr 25, 2009
beetje goedkoop he? gun een ander dan meer kans
Michael H;1564529 wrote: Mooie prijs!
beetje goedkoop he? gun een ander dan meer kans
reply
0
AK
Albert Kostwinder
Albert Kostwinder
Apr 25, 2009
Zie het probleem niet zo. Hij is toch voor zijn broer als hij wint? :)
u2chaser;1565048 wrote: beetje goedkoop he? gun een ander dan meer kans
Zie het probleem niet zo. Hij is toch voor zijn broer als hij wint? :)
reply
0
BH
Bas Hokke
Bas Hokke
Apr 25, 2009
Nah ja, dat slaat ook nergens op.:)
Ik heb de prijsvraag ook net ingevuld. Ik heb geen Blu-ray speler, maar die komt er (ooit in de toekomst) wel.
Mag ik dan ook niet mee doen? :-P
Inderdaad en ook al was die niet voor zijn broer. Kan hij toch gewoon meedoen met de prijsvraag?
Nah ja, dat slaat ook nergens op.:)
Ik heb de prijsvraag ook net ingevuld. Ik heb geen Blu-ray speler, maar die komt er (ooit in de toekomst) wel.
Mag ik dan ook niet mee doen? :-P
Albert Kostwinder;1565077 wrote: Zie het probleem niet zo. Hij is toch voor zijn broer als hij wint? :)
Inderdaad en ook al was die niet voor zijn broer. Kan hij toch gewoon meedoen met de prijsvraag?
reply
0
MH
Michael Hamers
Michael Hamers
Apr 25, 2009
En jij zegt wat? Een nieuwe bezoeker? Geen commentaar tegen een trouw bezoeker he? ;)
En hij idd voor mijn broer mocht ik em winnen.
Trouwens, bemoei je lekker met je eigen zaken :razz:
edit: Geef jij ook je prijzengeld terug aan de loterij? Je hebt €100,00 gewonnen! Oh nee, laat maar, dat had ik nog op mijn rekening staan...
En jij zegt wat? Een nieuwe bezoeker? Geen commentaar tegen een trouw bezoeker he? ;)
En hij idd voor mijn broer mocht ik em winnen.
Trouwens, bemoei je lekker met je eigen zaken :razz:
edit: Geef jij ook je prijzengeld terug aan de loterij? Je hebt €100,00 gewonnen! Oh nee, laat maar, dat had ik nog op mijn rekening staan...
reply
0
R
Roffa
Roffa
Apr 26, 2009
Ook meegedaan. een mooie prijs die goed uit komt als Arnold mijn tv komt kalibreren:lol:
Ook meegedaan. een mooie prijs die goed uit komt als Arnold mijn tv komt kalibreren:lol:
reply
0
A
Arriejj
Arriejj
Apr 24, 2009
Ook meegedaan. Heb de box al gezien en ziet er goed uit!;)
Hopelijk heb ik nu eens geluk!:D
Ook meegedaan. Heb de box al gezien en ziet er goed uit!;)
Hopelijk heb ik nu eens geluk!:D
reply
0
C
Cocheese
Cocheese
R
ritchievsgabriel
ritchievsgabriel
Heerlijk...
Apr 24, 2009
Heerlijke prijsvraag met een heerlijke prijs allesoverfilm.nl, nu ook eens hopen en bidden dat ik ook voor één keer eens iets win, want dit zou heerlijk zijn, net een playstation 3 gekocht dus deze eerste blu rays voor mij zouden zeker een heerlijke aanwinst zijn...
Apr 24, 2009
Heerlijke prijsvraag met een heerlijke prijs allesoverfilm.nl, nu ook eens hopen en bidden dat ik ook voor één keer eens iets win, want dit zou heerlijk zijn, net een playstation 3 gekocht dus deze eerste blu rays voor mij zouden zeker een heerlijke aanwinst zijn...
reply
0
W
Werner
Werner
Apr 24, 2009
Aangezien ik er toch al één heb ga ik me van deze wedstrijd onthouden om de andere deelnemers meer kans te geven. Ik wil wel even allesoverfilm.nl feliciteren dat ze zo'n mooie prijs mogen weggeven.
Aangezien ik er toch al één heb ga ik me van deze wedstrijd onthouden om de andere deelnemers meer kans te geven. Ik wil wel even allesoverfilm.nl feliciteren dat ze zo'n mooie prijs mogen weggeven.
reply
0
F
Frank
Frank
Apr 25, 2009
Iedereen mag meedoen wat mij betreft, of je de box nu al hebt of niet en of je nu wel of geen blu-ray speler hebt of wat dan ook.
Iedereen mag meedoen wat mij betreft, of je de box nu al hebt of niet en of je nu wel of geen blu-ray speler hebt of wat dan ook.
reply
0
M
monic27
monic27
Apr 28, 2009
is het verplicht hier een reactie te plaatsen als je mee wilt doen met de prijsvraag?
is het verplicht hier een reactie te plaatsen als je mee wilt doen met de prijsvraag?
reply
0
R
raw1985
raw1985
Apr 29, 2009
Mooie prijs, De vragen waren nou niet echt uitdagend. iets wat een tripje naar wikipedia zo op kon lossen!!!
Mooie prijs, De vragen waren nou niet echt uitdagend. iets wat een tripje naar wikipedia zo op kon lossen!!!
reply
0
AK
Albert Kostwinder
Albert Kostwinder
Apr 29, 2009
Het is natuurlijk de bedoeling dat zoveel mogelijk mensen een eerlijke kans krijgen. :)
raw1985;1566682 wrote: Mooie prijs, De vragen waren nou niet echt uitdagend. iets wat een tripje naar wikipedia zo op kon lossen!!!
Het is natuurlijk de bedoeling dat zoveel mogelijk mensen een eerlijke kans krijgen. :)
reply
0
K
kenc
kenc
Apr 29, 2009
Prachtige prijs. Heb ook even het formulier ingevuld :)
Volgens mij lonen de X-Men films echt de moeite om op Blu-Ray te bekijken. Hugh Jackman is schitterend als Wolverine (y)
Prachtige prijs. Heb ook even het formulier ingevuld :)
Volgens mij lonen de X-Men films echt de moeite om op Blu-Ray te bekijken. Hugh Jackman is schitterend als Wolverine (y)
reply
0
SN
Stephan Nobelen
Stephan Nobelen
Apr 29, 2009
Mooie prijs! heb wel de dvd edities al, maar zou het mooi vinden deze op blu-ray te hebben!
Mooie prijs! heb wel de dvd edities al, maar zou het mooi vinden deze op blu-ray te hebben!
reply
0
M
Mikeymo
Mikeymo
Apr 30, 2009
same here :P
Stephan Nobelen;1567020 wrote: Mooie prijs! heb wel de dvd edities al, maar zou het mooi vinden deze op blu-ray te hebben!
same here :P
reply
0
T
Tweety_ltwg
Tweety_ltwg
May 03, 2009
Ik doe wel vaker mee, altijd leuke prijsvragen.
Gezien ik toch nooit wat gewonnen heb ga ik er gewoon vanuit dat het dit keer ook niet lukt, maar het meedoen is altijd spannend.
Ik doe wel vaker mee, altijd leuke prijsvragen.
Gezien ik toch nooit wat gewonnen heb ga ik er gewoon vanuit dat het dit keer ook niet lukt, maar het meedoen is altijd spannend.
reply
0
JT
Jeroen Trapman
Jeroen Trapman
CW
Chris W
Chris W
R
roninpacino
roninpacino
May 13, 2009
Ik denk dat het gewoon een kwestie van geduld is, die winnaars worden wel bekend gemaakt :)
Ik denk dat het gewoon een kwestie van geduld is, die winnaars worden wel bekend gemaakt :)
reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Arnold van Oostrum
May 13, 2009
Antwoorden:
1. X-men Origins: Wolverine
2. Bryan Singer en Brett Ratner
3. 6-disc set
Winnaars:
- R. van der Pot
- G. Josee
- P.G. Gramaken
Winnaars van harte gefeliciteerd!! De prijs komt binnenkort naar je toe.
Iedereen dank voor het meedoen. Volgende prijsvraag weer nieuwe kansen.
Antwoorden:
1. X-men Origins: Wolverine
2. Bryan Singer en Brett Ratner
3. 6-disc set
Winnaars:
- R. van der Pot
- G. Josee
- P.G. Gramaken
Winnaars van harte gefeliciteerd!! De prijs komt binnenkort naar je toe.
Iedereen dank voor het meedoen. Volgende prijsvraag weer nieuwe kansen.
reply
0
F
freaky
freaky
PH
Patrick van den Hul
Patrick van den Hul
May 15, 2009
Als je echt serieus bent, dan zullen we ook maar even serieus antwoord geven: De tracking gebeurt uiteraard geheel random, uit alle correcte en volledige inzendingen.
freaky;1572828 wrote: Maar nu serieus, maken belgen ook kans ?
Als je echt serieus bent, dan zullen we ook maar even serieus antwoord geven: De tracking gebeurt uiteraard geheel random, uit alle correcte en volledige inzendingen.
reply
0
K
kenc
kenc
May 15, 2009
Verdorie... Dit was een hele mooie prijs, DVD.nl!
Het heeft niet mogen zijn... :)
Verdorie... Dit was een hele mooie prijs, DVD.nl!
Het heeft niet mogen zijn... :)
reply
0
B
Brlggs
Brlggs
May 16, 2009
toch beetje jaloers op de winnaars, moet ik toegeven.
allesinds veel plezier met de prijs.
gratz!
toch beetje jaloers op de winnaars, moet ik toegeven.
allesinds veel plezier met de prijs.
gratz!
reply
0