Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
M
marcelb7
Losse films in een slimcase
May 23, 2009

Binnenkort gaat Cinéart een midpricecollectie uitbrengen van allerlei arthousefilms, zoals Breaking the Waves, Dancer in the Dark, Salaam Bombay, Mauvais Sang, en nog wat andere titels. Nu gaan ze deze echter in een slimcase uitbrengen. Mijn vraag is: zouden jullie losse films in een slimcase kopen?

AVD
Angels vs demons
May 23, 2009

nee.. geen denken aan..
krijg ik het idee dat ik NOG minder krijg voor me geld!
hoe goed de films dan ook mogen zijn!

reply
0
PH
Patrick van den Hul
May 23, 2009

Je werkt er of kent iemand die er werkt? De manier waarop je je openingspost vormt geeft doet het namelijk zo voorkomen ;)

Antwoord: Nee, geen slimcases voor mij.

reply
0
R
riny
May 23, 2009

natuurlijk, ben gek op slimcases!

snap niet waarom mensen er zo'n afkeer van hebben, het enige wat je mist tov een normale keepcase is een beetje plastic en een hoop lucht.

reply
0
D
DanielC.
May 23, 2009

Maakt me echt niets uit. Ze nemen minder ruimte in beslag, dat is eigenlijk alleen maar prettig.

reply
0
R
Rawbz
May 23, 2009

Ik ben er niet echt op tegen, zou het ook niet erg vinden om er een paar van in m'n collectie te hebben integendeel, ik zou het zelfs leuk vinden om er een paar van in m'n collectie te hebben. Maar ik zou het wel zonde en jammer vinden als elke DVD in slimcase uitgebracht zou worden, maar dat is gelukkig niet ter sprake.

reply
0
W
Werner
May 23, 2009

Als iemand wiens leven gedomineerd wordt door het begrip "plaatsgebrek" vind ik dat een schitterende oplossing!

reply
0
BR
Bas Reuver
May 23, 2009

Ik heb er ooit een paar gehad, maar daarbij zaten de inlays heel lelijk in de hoes. Dus dan had je geen goede zijkant en kon je de titel dus ook niet goed lezen. Nee, geef mij maar gewoon normale keepcases.

Ik snap dan ook niet zo goed, dat mensen de nl blu-rays mooier vinden dan de uk versies. Bij die hoesjes heb je ook een vrij smalle zijkant, waar je maar weinig op kwijt kunt. Nee, doe mij die dikke hoesjes maar. Heb niet zo'n last van plaatsgebrek.

reply
0