Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Erwin de Koning
Jun 03, 2009
Heren, ik krijg deze pm van een vriend van mij genaamd Richard vd Wijngaard alias Riesalmere die de volgende minnen kreeg van southpark-fan [img]http://img10.imageshack.us/img10/6158/naamloosqzc.jpg[/img]
Erwin, Ik heb 2 Simpsons boxen verkocht die gewoon 100 % in orde zijn en ik heb het gevoel nu genaaid te worden door deze persoon. Hij is nieuw op dit forum en geeft me 2 keer een - met een heel verhaal wat 100 % op leugens is gebaseerd. Je denkt toch werkelijk niet dat ik rotzooi ga verkopen? Groet, RiesIk stuur southpark-fan een pm of hij een aantal fotootjes wil maken maar hij weet niet hoe hij ze moet uploaden waarop ik hem een bericht terugstuur met hoe en wat In de tussentijd stuurt Richard een heel vervelend berichtje over ziektes en zo naar southpark-fan die naar mij doorgestuurd worden door laatstgenoemde Niet netjes Ik krijg de volgende pm van Riesalmere die op zijn naam en adres heeft gezocht
Erwin, Ben ff aan het googelen en hij is op het dvdforum ook bezig geweest,kom er alleen nog ff niet snel achter onder welke naam,dit zijn de gegevens van hem : Safin Spinetstraat 68 4876 XT Etten-Leur Groet, RiesEn vervolgens deze:
Het is een oplichter lees maar : http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=86079 Rogue noemt zelfs zijn naam + adres Kun je aub die minnen verwijderen want dan kan mij schade berokkenen. Groet, RiesLijkt erop dat ons maatje Wo2-freak terug is Toch wil ik nog wachten met het verwijderen/toekennen van de minnen tot ik de daadwerkelijke foto's heb gezien