Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Zwarte Lijst
EK
Erwin de Koning
RiesAlmere vs southpark-fan
Jun 03, 2009

Heren, ik krijg deze pm van een vriend van mij genaamd Richard vd Wijngaard alias Riesalmere die de volgende minnen kreeg van southpark-fan [img]http://img10.imageshack.us/img10/6158/naamloosqzc.jpg[/img]
Erwin, Ik heb 2 Simpsons boxen verkocht die gewoon 100 % in orde zijn en ik heb het gevoel nu genaaid te worden door deze persoon. Hij is nieuw op dit forum en geeft me 2 keer een - met een heel verhaal wat 100 % op leugens is gebaseerd. Je denkt toch werkelijk niet dat ik rotzooi ga verkopen? Groet, Ries
Ik stuur southpark-fan een pm of hij een aantal fotootjes wil maken maar hij weet niet hoe hij ze moet uploaden waarop ik hem een bericht terugstuur met hoe en wat In de tussentijd stuurt Richard een heel vervelend berichtje over ziektes en zo naar southpark-fan die naar mij doorgestuurd worden door laatstgenoemde Niet netjes Ik krijg de volgende pm van Riesalmere die op zijn naam en adres heeft gezocht
Erwin, Ben ff aan het googelen en hij is op het dvdforum ook bezig geweest,kom er alleen nog ff niet snel achter onder welke naam,dit zijn de gegevens van hem : Safin Spinetstraat 68 4876 XT Etten-Leur Groet, Ries
En vervolgens deze:
Het is een oplichter lees maar : http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=86079 Rogue noemt zelfs zijn naam + adres Kun je aub die minnen verwijderen want dan kan mij schade berokkenen. Groet, Ries
Lijkt erop dat ons maatje Wo2-freak terug is Toch wil ik nog wachten met het verwijderen/toekennen van de minnen tot ik de daadwerkelijke foto's heb gezien

EK
Erwin de Koning
Jun 03, 2009

RiesAlmere heeft de dvdboxen zo aangeleverd

http://img26.imageshack.us/gal.php?g=simp21.jpg

Tsjah niet in nieuwstaat maar ik vind het allemaal wat overdreven

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jun 03, 2009

Wel erg veel schade.... hij zou het nu ook zelf gedaan kunnen hebben om zijn gelijk te halen? Wat is de reactie van Ries op deze foto's?

reply
0
EK
Erwin de Koning
Jun 03, 2009

Over de schade heb ik het niet meer gehad maar Ries vond dat het vreemd was dat de foto's genomen zijn ergens in Maart

Ik heb het weten te sussen tussen die twee met de opmerking dat de minnen niet toegekend zijn aan Riesalmere

Je weet dat wanneer je 2e hands spullen koopt dat ze gebruikerssporen kunnen bevatten maar aan de andere kant had Richard zijn goederen beter moeten bekijken

Ze zijn nu onderling iets aan het regelen waar ik op aandrong

Komt goed

reply
0
EK
Erwin de Koning
Jun 03, 2009

Lekker opgelost

(y)

RiesAlmere wrote:
Erwin de Koning wrote: Geen probleem matey!

:bier:

Kun je die man niet even een ban geven ?

Hij heeft opnieuw een - geplaatst + tekst en dit kreeg ik ook via pm :

Jammer dat je niet bereid bent om tot een oplossing te komen

VIEZE VUILE GORE KANKER TERING HOMO HOND, MET TYFUS IN JE GORE LELIJKE KUT KOP EN KANKER IN JE REET, BITCH

Mvg,

Safin

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jun 03, 2009

Hoezo veel schade? Ik zie bijna niets? Als je nieuwstaat verwacht moet je nieuw kopen. Sommige mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rij.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jun 03, 2009

Dat over en weer gescheld is storend en volledig af te raden. "Gelukkig" gebeurt het via PM en niet open op het forum.
Maar ik moet wel bekennen dat ik de boxen wel in slechte staat vindt. Dat noem ik zeker niet "100% in orde". En de opmerking van Patrick vind ik nogal overdreven. Je mag toch, als dat aangegeven is, dat je artikelen in goede staat verwacht, ook al is het niet nieuw. Er wordt zoveel gehandeld in 2e hands items hier op het forum die wél allemaal in goede staat zijn.
Het is jammer dat het zo'n over en weer gescheld is en misschien had RiesAlmere een soort refund kunnen aanbieden.
Om eerlijk te zijn vind ik de min eigenlijk wel terecht. Dat dat de reputatie van RiesAlmere kan schaden heeft hij dan toch ook aan zichzelf te danken, daar had hij zelf aan moeten denken.

Let wel: ik schrijf dit met in het achterhoofd houdende dat de foto's inderdaad zijn van wat RiesAlmere heeft verzonden. Ik ben dan ook geïnteresseerd in zijn reactie.
Dat reactie van Southpark-fan moeten we ook in ons achterhoofd houden voor de toekomst.

EDIT: het adres van deze Safin is inderdaad hetzelfde als dat van wo2-freak! Het IP-adres komt overeen met dat van roninpacino.
Tot op heden heeft die geen ontoelaatbare opmerkingen gemaakt.

Deze southpark-fan krijgt in ieder geval weer z'n ban terug.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jun 03, 2009

Hmmm, ik snap je punt. Als er schade is, moet de verkoper dat idd melden in zijn topic. Maar gebruikssporen kun je verwachten, als iets in nieuwstaat is, vermeld je dat toch ook in je topic? Dit vind ik dan een twijfelgeval. Als ik dit zou ontvangen terwijl in het topic geen melding stond, zou ik waarschijnlijk ook niet blij zijn, maar ook zeker niet zonder overleg meteen een min uitdelen.

reply
0
EK
Erwin de Koning
Jun 03, 2009

Ik heb zelf ook eens een setje ontvangen toevallig ook southpark maar heb geen min uitgedeeld

Ik zelf had ook kunnen vragen hoe de staat van de set was, al vind ik het ook niet heel erg netjes van Richard waar ik hem op aangesproken heb en excuus voor heb ontvangen

Twijfelgeval maar ik vind het geen min

Ik hoop dat het opgelost is maar wel toevallig dat het wéér die wo2 druiloor betreft

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 04, 2009

Bah, hier wordt je toch moe van. In ieder geval goed opgelost Erwin. De komende tijd maar even scherp in de gaten houden of wo2-freak niet opnieuw zich aanmeld.

reply
0