Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Audio en Luidsprekers
H
hederikb
Sub speelt niet mee in internet explorer
Aug 02, 2009

Beste dvd'ers ,[IMG]http://allesoverfilm.nl/forum/images/smilies/smile.gif[/IMG] Heb sindskort een nieuwe subwoofer, die heb ik via een Y-kabel aangesloten op de line-in (niet LFE) op mijn subwoofer. Als ik hem op LFE aansluit krijg ik namelijk ook hoge tonen mee.:-( Maar dat is het probleem niet.,:razz: Als ik via windows media player, of in ieder geval, files vanaf mijn harddisk afspeel, speelt de subwoofer prima mee.:-P Echter als ik een nummer op het internet luister (bijv. YOUTUBE), dan niet. :-( :x :( :sad: :confused: :shock: Ik hoop dat iemand mij kan helpen, (y) (y) Alvast bedankt. :razz:

GS
Gerco Stuivenberg
Aug 03, 2009

Dan heb je de subwoofer mogelijk op een verkeerd soort toestel aangesloten. Een stand-alone aktieve subwoofer kun je beter aansluiten op een meerkanaals receiver of versterker. Voor het aansluiten op een PC kun je er beter één van een daarvoor bestemde luidsprekerset gebruiken.

De subwoofer-uitgang van een PC is vaak hetzelfde als die van de centre omdat er meestal geen filtering op wordt toegepast zoals bij meerkanaals receivers en versterkers. Er gaan daarom dus nu ook hoge tonen naar de sub.

reply
0
M
Marcellow
Aug 18, 2009

Ja, hederikB heeft een verkeerd apparaat gekocht...

Nu dien je op de blaren te zitten.

Wellicht een idee om in de volgende vraag die je stelt typenummers te noemen, dan kunnen wij een iets gerichter antwoord geven...

reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
Aug 19, 2009

hederikb;1601614 wrote: Beste dvd'ers ,[IMG]http://allesoverfilm.nl/forum/images/smilies/smile.gif[/IMG]

Heb sindskort een nieuwe subwoofer, die heb ik via een Y-kabel aangesloten op de line-in (niet LFE) op mijn subwoofer.
Als ik hem op LFE aansluit krijg ik namelijk ook hoge tonen mee.:-(

Maar dat is het probleem niet.,:razz:

Als ik via windows media player, of in ieder geval, files vanaf mijn harddisk afspeel, speelt de subwoofer prima mee.:-P

Echter als ik een nummer op het internet luister (bijv. YOUTUBE), dan niet. :-( :x :( :sad: :confused: :shock:

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, (y) (y)

Alvast bedankt. :razz:

Helaas vermeld je niet op welk apparaat en hoe je de Y- kabel daarop hebt aangesloten, zodoende is het met jouw informatie een beetje koffiedik kijken.

Heb je al geprobeerd om maar 1 zijde van die Y-kabel te gebruiken?

reply
0