Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
DVD Watcher
Aug 04, 2009
Beste Filmliefhebbers, Er bestaat al heel lang een Topic voor de mooiste Giftsets van DVD en Blu Ray, maar zover ik weet bestaat er geen over de slechtste of lelijkste Giftset. Dus vandaar ik op het idee kwam van deze Topic, waar we de slechtste/lelijkste kunnen vermelden. Uiteraard heeft iedereen een andere smaak waarschijnlijk, maar soms kunnen we het over bepaalde uitgave's wel eens zijn. Dus daarom hoop ik dat jullie de sets hier vermelden waar jullie niet over tevreden zijn, of oerlelijk vinden etc. Zou zelf graag natuurlijk de 1e vermelden, maar kan er niet zo gauw 1 bedenken, maar hopelijk kunnen jullie dat wel. Dus daarom, als jullie slechte en/of lelijke Giftsets hebben, weten of zien, laat het ons weten door het hier te vermelden. Alvast bedankt