Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
rudyooms
Aug 21, 2009
Ik heb zitten te zoeken of er al een topic van was, zover ik de zoek functie pagina voor pagina heb zitten te doorzoeken. Kon ik er 123 niets van vinden dus bij deze. Wat mij de laatste tijd opvalt is dat het animo voor films en filmverzamelingen drastisch afneemt. Ik ben sinds een half jaar a jaar er weer actief in, hiervoor was ik een jaar niet meer aanwezig op het forum en op de dvdmarkt. In dat jaar vind ik dat er veel is veranderd. VOORBEELDEN: 1) Zoals ik nu ook op het "tekoop aangeboden" forum zit te kijken. Lordletto biedt zijn hele verzameling op alfabet aan. Ik kan mij nog goed herinneren dat een x aantal jaar geleden dat binnen no time alles uitverkocht zou zijn. En als ik nu ga kijken heeft hij alleen nog maar fighter in the wind verkocht met nog op 3 uitgaves een resevering (en dat zelfs allemaal van mij.) En als ik daarnaast kijk hoevaak ik die spiderman wooden box voorbij zie komen :sad: Het doet mij pijn in mijn hart dat iedereen zijn spullen verkoopt. (uiteraard ben ik er van de andere kant wel blij mee (y) ) 2) En daarnaast ook nog gezien dat je vroeger acme movie con an dutchstarcon had...Daar ging ik in het verleden met veel plezier naar toe.. En tot mijn grote spijt zag ik destijds dat deze er ook niet meer zijn. Alleen de facts nog (maar om nu naar gent te gaan rijden,vroeger was het nog wel te rijden...) 3) Tevens merk ik ook op dat het hier een stuk rustiger op het forum is geworden kwa posts (of ik moet me vergissen) Maar ik kijk toch wel 20x overdags even op het forum om te kijken of iemand nog een leuke nieuwe dvd heeft aangeschaft of heeft gekeken. Tips zijn natuulijk altijd leuk meegenomen. Zo kan ik mijzelf nog wel herinneren dat ik het een strijd vond wie er zo veel mogelijk nieuwe sets had besteld binnen de korste tijd. Ik kan me de posts nog van kinky queen (oude nickname natuurlijk) nog herinneren waarin hij die ubermooie terminator endoskeleton liet zien die hij had gekocht. En nu zie ik alleen soms van sommige gebruikers mooie dingetje tegen komen...Waarvan ik denk: mwaa die moet ik eigenlijk ook nog hebben. 4) Ook het aantal mensen wat ik spreek dat ze alles gaan verkopen omdat ze het geld nodig hebben en/of een andere hobby hebben gevonden. Ik vind het persoonlijk heel zonde. Ik loop nog braaf elke dag rond in mijn aparte dvd kamer...Ik wordt er zelfs gewoon vrolijk van. Er zijn maar weinig dingen die mij echt zo vrolijk kunnen maken dan: als je thuis komt en er een pakketje voor je is afgegeven. (ja ik zit te wachten op de official rosary in box van the boondock saints) Dat maakt mij persoonlijk gezien heel vrolijk. Alleen jammer dat in mijn ogen steeds minder mensen deze mening meer delen 5) Update: En daarnaast ook nog het feit dat als ik ga kijken bij de gebruikers lijst met hun persoonlijke websites dat ongeveer 3/4 van de links het niet meer doet, wat dus inhoudt dat die gebruiker waarschijnlijk de website heeft opgeheven en er dus niet echt meer actief in is... Dus eigenlijk de vraag: Zijn jullie het met mij eens of vinden jullie dat ik te oud en te nukkig wordt :confused: