Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Arnold van Oostrum
Aug 31, 2009
Zoals in het etentje topic al door een aantal is geschreven, het was gisteravond een zeer gezellig samenzijn en afscheid. Ik wil langs deze weg iedereen, en dan natuurlijk speciaal de mensen die er gister niet bij waren, heel hartelijk danken voor het kado.:toppie: De pluim voucher ga ik samen met mijn vrouw goed besteden.(y) Ik dank iedereen vanuit mijn hart voor de zeer prettige samenwerking en het vertrouwen dat jullie mij gegeven hebben. De acht jaar allesoverfilm.nl is een hele bijzondere en ook leerzame tijd geweest. Ik kijk er met heel veel plezier op terug.:bier: Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe en veel succes met het werken aan allesoverfilm.nl. Ik heb er alle vertrouwen in dat het met Ludo aan het stuur goed gaat komen. De uitdaging is groot, maar de wil en het enthousiasme is er bij jullie en dat is een belangrijk ingredient voor succes. Als 'gewone' bezoeker van allesoverfilm.nl blijf ik jullie natuurlijk nauwlettend in de gaten houden. :wink: En jullie zijn natuurlijk van harte welkom op mijn (nieuwe) eigen forum (http://forum.kalibravo.nl). @Koen. Wij hebben samen een lange historie allesoverfilm.nl achter ons. Ik vond het daarom erg jammer dat je er niet bij kon zijn en dat ik daardoor niet persoonlijk afscheid van je kon nemen. Daarom langs deze weg in het bijzonder voor jou nog een extra woord van dank voor de vele jaren die we samen aan allesoverfilm.nl hebben samengewerkt.