Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Griffioen
Sep 06, 2009
Titel slaat op het feit, jawel: het (helaas !) keiharde feit dat je in Nederland, bij een Nederlands bedrijf... niet via internet dvd's kunt bestellen uit bijvoorbeeld: Duitsland (om maar eens een land te noemen...). Ik weet het, het kan via Ebay of andere... Maarrr... niet via een Nederlands bedrijf, zaak en/of DVD shop. "Waarom zou je dat willen 'Griffioen' ?", zou de vraag kunnen zijn . . . Wel, het is makkelijker, je krijgt (zoals bij Wehkamp of zoiets...) gewoon de DVD thuisgestuurd en je betaald. Zo makkelijk is dat. Helaas gaat dit niet zo makkelijk met zaken zoals ik ze hierboven beschreef. Neen, ik wil... geeb Ideal-kaart enzovoorts. Ik wil gewoon via de bank met bijbehorende acceptgiro kunnen betalen !!! Tsja, en dan wordt het moeilijk... En dan, dan hebben "ze ?" het over 1 Europa ??? Whoehahahà !!! Maar tsja, vàlt er wel iets te lachen ? 't Is toch diep- en diep intriest treurig dat dit niet (makkelijk) kan, toch ??? Griffioen