Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
JB
Jordy van Buel
  Overige winkels en Kortlopende acties
Sep 14, 2009

Dit topic is bedoeld voor, zoals de regels ook al aangeven, het vermelden van (kortlopende) aanbiedingen van meerdere DVD/Blu-ray titels bij winkels die normaliter niet als (groots) verkooppunt worden gezien. Vermeldt altijd duidelijk om welke winkel of site het gaat en ook hoe lang de actie eventueel duurt. Een link naar een folder is altijd welkom!

JB
Jordy van Buel
Oct 15, 2009

Vanaf heden weer de jaarlijkse actie van M&M's en nu ook Maltesers:

Bij aankoop van 3 zakken M&M's of Maltesers kun je de codes sparen en invullen op de website

Dit jaar de volgende titels:
- Ocean's 13
- Blood Diamond
- I Am Legend
- Happy Feet
- P.S. I Love You
- No Reservations

reply
0
LA
Lies van Azur
Jan 27, 2010

Happy Hour : De eerste 30 bestellers krijgen het vierde seizoen van Battlestar Galactica aan 20 euro (ipv 57,99 euro) : Gebruik de code 2KXD4HPHWZ en profiteer meteen.

Enkel bij Azur.be

reply
0
JB
Jordy van Buel
Feb 22, 2010

Vanaf a.s. zaterdag elke week een bon voor een James Bond film in het AD. Hiermee kun je de film voor € 4,90 bij Primera of FRS kopen.

reply
0
J
Jan-Kees
Apr 06, 2010

Ontvang gratis de dvd box Planet Earth bij een jaarabonnement op Visie ( tvgids van de EO). Update: in de gids staat een andere box dan op de website van de EO. Je krijgt dus een bewerkte versie en niet de orginele box. Als je EO versie niet wil hebben dan kan je het abonnement annuleren.

reply
0
EL
Ed Lewis
Apr 06, 2010

Jordy van Buel;1675421 wrote: Vanaf a.s. zaterdag elke week een bon voor een James Bond film in het AD. Hiermee kun je de film voor € 4,90 bij Primera of FRS kopen.

Ik ben onlangs lid geworden van het AD voor 19.95 per maand en krijg daarbij de hele collectie kado inclusief een Blu-Ray speler, philips 2500 volgens mij.
Nou krijg ik inmiddels de krant netjes elke dag voor een maand nu, maar heb verder nog niets ontvangen, maak me niet echt druk om, maar vroeg me af of anderen eventueel wel al een BR speler en/of James bond dvd's hadden ontvangen ?
Volgens de voorwaarden zou het namelijk toegestuurd worden na de eerste betaling die al 3 weken geleden is nu, anders moet ik maar eens gaan bellen.

Ik heb trouwens gezocht of er al een apart topic voor was, kon hem niet 1,2,3 vinden.
Mocht die er wel zijn, voel je vrij om dit bericht te verplaatsen :)

reply
0
J
Jan-Kees
6 maanden Avrobode voor 10 euro + entertainmentcard van 10 euro kado
Sep 02, 2010

Neem nu een proefabonnement op de Avrobode voor 10 euro dan ontvang je:

-6 maanden de Avrobode
-1 entertainmentbon van 10 euro

Het abonnement stopt automatisch na 6 maanden. Abonnementsvoorwaarden De betaling van dit abonnement geschiedt per automatische incasso. Het abonnement stopt automatisch na 26 weken. Deze aanbieding is geldig t/m 30 november 2010 en geldt alleen indien u de laatste 6 maanden geen abonnee bent geweest van Avrobode. aanbieding

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 22, 2010

Vanaf heden weer de jaarlijkse actie van M&M's, Maltesers en Mars Planets:

Bij aankoop van 3 zakken kun je de codes sparen en invullen op de website

Step Up
Yes Man
The Dark Knight*
The Hangover*
Twilight*
Curious Case of Benjamin Button*
Body of Lies*
Sherlock Holmes
Anywhere But Home
Knowing
Bandslam
Cats & Dogs
Charlie & The Chocolate Factory*
The Accidental Husband
Get Smart
The Women
Nights in Rodanthe
Blind Dating
The Polar Express
Arthur & the Minimoys

* Te bestellen op DVD, de rest downloadbaar.

reply
0
HB
Hayko de Boer
Sep 29, 2010

Jordy van Buel;1738393 wrote: Vanaf heden weer de jaarlijkse actie van M&M's, Maltesers en Mars Planets:

Bij aankoop van 3 zakken kun je de codes sparen en invullen op de website

Step Up
Yes Man
The Dark Knight*
The Hangover*
Twilight*
Curious Case of Benjamin Button*
Body of Lies*
Sherlock Holmes
Anywhere But Home
Knowing
Bandslam
Cats & Dogs
Charlie & The Chocolate Factory*
The Accidental Husband
Get Smart
The Women
Nights in Rodanthe
Blind Dating
The Polar Express
Arthur & the Minimoys

* Te bestellen op DVD, de rest downloadbaar.

Vrij belachelijk gegeven, dat je moet sparen voor downloads... net als bij tankstation-acties, sparen voor muziek... komen ze dan met mp3 ipv cd's.
De 6 dvd-fysieke-titels zijn niet verkeerd, al hebben de meeste liefhebbers die wel, maar om nou films te promoten op die manier vind ik persoonlijk niets.

reply
0
P
peptalk
Sep 29, 2010

Komt door Warner, die zijn ook een groot voorstander van VOD.

reply
0
J
Jan-Kees
26 weken Televizier voor slechts 10 euro + entertainmentcard
Jan 20, 2011

[LEFT]Aanbieding t/m 31 januari 2011:

26 weken de Televizier voor 10 euro + entertainmentcard kado

naar de aanbieding

Abonnementsvoorwaarden De betaling van dit abonnement geschiedt afhankelijk van de gekozen betaalwijze per automatische incasso of per iDEAL. Het abonnement stopt automatisch na 26 weken. Deze aanbieding is geldig t/m 31 januari 2011 en geldt alleen indien u de laatste 6 maanden geen abonnee bent geweest van Televizier. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met het Klant Contact Centrum via 035-6726850 of via [EMAIL="klantcontactcentrum@televizier.nl"]klantcontactcentrum@televizier.nl[/EMAIL][/LEFT]

reply
0
M
martwout
The American gratis 5-3 bij de Volkskrant
Mar 03, 2011

Volgens de Volkskrant krijg je zaterdag 5 maart gratis de dvd The American bij de krant. Volgens de website staat er wel een trailer van een BBC-serie voor de film die je niet kan doorspoelen.

reply
0
PN
Peter Neefs
Apr 09, 2011

Dinsdag 12 april zit seizoen 1 van The Sopranos voor 9,90 € extra bij het (Belgische) weekblad Humo (er zit ook een bestelbon bij voor alle andere seizoenen voor 79 €).

reply
0
J
Jan-Kees
6 maanden Televizier voor 10 euro + gratis entertaimentcard
Aug 24, 2011

Probeer Televizier nu 26 weken voor maar € 10,- en krijg een Nationale EntertainmentCard t.w.v. € 10,- cadeau ( naast de reguliere cd/dvd winkels ook online te besteden bij de Free Record Shop).

Abonnementsvoorwaarden: De betaling van dit abonnement geschiedt per automatische incasso. Deze aanbieding is geldig t/m 30 november 2011 en geldt alleen indien u de laatste 6 maanden geen abonnee bent geweest van Televizier. Het abonnement stopt automatisch en u krijgt de Nationale Entertainment Card binnen 6 weken na u betaling thuisgestuurd.

[LEFT]http://proberen.televizier.nl/
[/LEFT]

reply
0
M
martwout
Jan 23, 2012

Van 23 tot 29 januari bij Albert Heijn: 14 verschillende Disney-dvd's voor 14,99 of 4,99 met 1000 airmiles. In het boekje staan de volgende titels:

-Muppet Movie
-Lion King (gele band bovenaan)
-Bambi
-Cars 2

De resterende titels kan ik online niet achterhalen.

reply
0
M
martwout
Jan 26, 2012

Even een update. Ik heb bij de AH de volgende titels gezien:

-Winnie de Pooh
-Muppet Movie (de eerste uit 79)
-The Great Muppet Caper
-The Muppets Wizard of Oz.

Vanochtend hadden ze hier nog 1 exemplaar van Movie en helaas is die nu op (misgegrepen). Het gaat erg hard.

reply
0
C
Cspr
Jul 31, 2012

Veronicamagazine heeft de volgende aanbieding:

Inhoud van de box:

Asian Box Dvd Box t.w.v. € 49,99
The Godfather Dvd box t.w.v. € 29,99
** exclusief €4,95 verzendkosten

Het gaat om deze asian box; http://www.hokshop.com/online_bestellen_1072/The-Asian-Collection-10-DVD-Box.html

Ik hb hem gelijk besteld, even afwachten of het wat is.

reply
0
M
M-EX(treem)
Aug 01, 2012

Cspr;1882344 wrote: Veronicamagazine heeft de volgende aanbieding:

Inhoud van de box:

Asian Box Dvd Box t.w.v. € 49,99
The Godfather Dvd box t.w.v. € 29,99
** exclusief €4,95 verzendkosten

Het gaat om deze asian box; http://www.hokshop.com/online_bestellen_1072/The-Asian-Collection-10-DVD-Box.html

Ik hb hem gelijk besteld, even afwachten of het wat is.

Waar te bestellen? Heb je een directe link?

reply
0
C
Cspr
Aug 01, 2012

Ik zie net dat hij niet bij de acties staat, deze link kreeg ik in de nieuwsbrief;

http://www.veronicamagazine.nl/digibags

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 09, 2012

M&M's actie is weer begonnen; bij 3 zakken M&M's of Maltesers kun je een van volgende DVD's bestellen:

- American Gangster
- Inglourious Basterds
- The Holiday
- Robin Hood
- Nanny McPhee
- Verschrikkelijke Ikke
- Fast and the Furious
- King Kong
- It's Complicated
- Johnny English

reply
0
M
mats_man
Sep 12, 2014

Ik weet niet of het in dit topic thuis hoort, ik ben namelijk helemaal nieuw op dit forum. Maar voor wat betreft het kopen van lege brandbare dvd's heb ik een betrouwbare partner gevonden. Als je bij Iwonatec 3 x 100 spindels besteld heb je gratis verzendkosten en dus 300 Philips blu-ray voor 56.94 inclusief verzendkosten. Toen ik dit tegenkwam gelijk besteld. Direct de dag erna perfect geleverd, het ziet er misschien een beetje cheapass uit maar ze komen hun afspraken wel na! Ik hoop dat jullie wat hebben aan deze site

reply
0
R
rogue
Sep 12, 2014

Bij zo'n eerste post gaan natuurlijk meteen alle alarmbellen rinkelen.....dan kun je beter meteen zeggen dat je op welke manier dan ook verbonden bent met die site. Hier trapt niemand in en maak je alleen maar slechte reclame voor de site.

reply
0
P
peptalk
Sep 12, 2014

rogue;1984297 wrote: Bij zo'n eerste post gaan natuurlijk meteen alle alarmbellen rinkelen.....dan kun je beter meteen zeggen dat je op welke manier dan ook verbonden bent met die site. Hier trapt niemand in en maak je alleen maar slechte reclame voor de site.

Is die post verwijderd inmiddels??

reply
0
F
Frank
Sep 13, 2014

Ja, die staat er niet meer.

reply
0
S
Sylver
Nov 28, 2024

https://www.platenzaak.shop/#

Dit zal wel een scam zijn, vermoed ik?

reply
0
J
Johan1967
Nov 28, 2024

Sylver;2113325 wrote: https://www.platenzaak.shop/#

Dit zal wel een scam zijn, vermoed ik?

Lijkt mij van wel. KvK nummer is niet bekend bij KvK, geen Thuiswinkel waarborg logo voor zover ik kan vinden, en ook het gebruik van de Engelse en Nederlandse taal door elkaar is verdacht.

reply
0