Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
C
chamillitary
dvd's UK met nederlandse ondertiteling
Sep 29, 2009

Kan iemand mij helpen of er een lijst is met dvd' uit de UK met nederlandse ondertiteling? Weet dat de box van de complete collectie van Friends nederlands ondertiteld is, maar daar blijft het bij.:confused:

W
Werner
I
imp
Sep 30, 2009

Ahem, DVD's en niet Blu-ray. Je kan ook een kijkje nemen bij dvdcompare.net

reply
0
C
chev
Sep 30, 2009

Zou ik eigenlijk ook wel eens willen weten.
Ik kijk op dvdcompare en op dvd subtittles.com en in de shops van zavvi,blah,play,hmv en the hut.
Maar vaak is het niet mogelijk om echt duidelijkheid te krijgen of er nl subs in zitten.

Mijn vraag is voornamelijk gerelateerd aan series omdat ik die het meeste importeer uit de uk.

Dus als er nog meer mogelijkheden zijn dan hoor ik het graag.

Soms gebruik ik dvd profiler als bron maar dat is soms onbetrouwbaar met als gevolg een berg series zonder nl subs.

reply
0
W
Werner
Oct 01, 2009

Probeer eens wat recensies te googelen op http://www.dvd-basen.dk, daar probeer ik altijd uit te puzzelen welke versies welke ondertitels hebben.

reply
0