Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
theregiment
Oct 05, 2009
Hee iedereen Ik heb een probleem/vraag Ik wil mijn speakers aan de muur bevestigen. Maar de speaker steunen die je nu bij de Logitech Z5500 krijgt zijn niet veel. De speaker kan je niet eens naar links en naar rechts kantelen(was die wel het geval was mijn probleem al opgelost aan de muur krijg je ze uit eindelijk toch wel) Want ik wil mijn speakers meer kunnen richten. Nu heb ik bij omnimount evt. passende steunen gevonden. http://www.omnimount.com/Product/Speaker%20Mounts/AudioBasics%20Series/AB1/ Maar mijn vraag is: Is het schroefje wat nu de speaker steun en de speaker bij elkaar houd zo los te draaien? En daarna makkelijk een andere steun eraan te zetten (dus schroefje weer terug draaien). Of moet je heel de speaker uit elkaar halen omdat het aan elkaar zit met een schroefbout en een moer. Hoop dat iemand er ervaring mee heeft en mij kan helpen.Heb het zelf nog niet geprobeerd omdat ik bang ben dat als ik hem losmaak ik hem niet meer vast krijg. Gr Bart Delien