Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
IB
Ingmar B.
vraagje over regio 1 dvds op een laptop
Oct 10, 2009

Hai, Ik vroeg me af, misschien een domme vraag maar kun je regio 1 dvd's wel afspelen op je laptop? Regio 2 dvd's pakt mijn laptop gewoon, maar ik weet niet of hij dan ook regio 1 dvd's pakt. Het model van de laptop is een Compaq 610. Bedankt alvast!

RB
Richard B.
Oct 10, 2009

Met dvd's en regiocodering werkt het hetzelfde op laptops als op gewone stand-alone spelers. Dus als de jouwe al regio 2 schijfjes kan afspelen dan zal ie geen regio 1 schijven pakken.

Uiteraard is daar natuurlijk weer van alles op te vinden. ;)

reply
0
-
-Jaap-
Oct 10, 2009

Dat is zoooooooooo simpel op een PC, Google maar eens!

reply
0
IB
Ingmar B.
Oct 10, 2009

Als ik er een dvd in doe, vraagt hij wel of hij van regio moet veranderen, dat kan hij 5x doen en heb ik pas 1x gedaan om van CD Rom naar Regio 2 te gaan. Dus ik zou opzich R1 dvds kunnen kopen en dan de regio even veranderen en op mijn laptop gewoon alleen maar R1 films kijken. Zou dat wel kunnen?

reply
0
-
-Jaap-
Oct 10, 2009

Er is ook programma waarbij je niks hoeft te veranderen, begint met een A

reply
0